mboost-dp1
Hvilken november-titel ser du mest frem til?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Uncharted 3: Drake's Deception definitely! Jeg ville ikke gi' kropsdele op for at komme til at spille det tidligere ligesom jeg vil med Batman: Arkham City, men på den liste er det klart den jeg helst vil spille. Hvordan er det lige at Revelations får flere stemmer end Uncharted? Jeg har kun lige spillet 2'eren, men så godt er det da heller ikke.
Bagefter kommer Modern Warfare 3 som nok skal blive sjovt.
Bagefter kommer Modern Warfare 3 som nok skal blive sjovt.
Hmm... får Might & Magic: Heroes VI i morgen, så jeg er optaget for ikke stykke tid, hviket er fint nok, for der er ikke nogle must have på listen for mig.
The Elder Scrolls V: Skyrim er nok den der frister mest, hvis det skulle være, var i sin tid ved at blive bidt af The Elder Scrolls III: Morrowind, men synes det er for tungt og langsomt, mangler overblik og portaler.
The Elder Scrolls V: Skyrim er nok den der frister mest, hvis det skulle være, var i sin tid ved at blive bidt af The Elder Scrolls III: Morrowind, men synes det er for tungt og langsomt, mangler overblik og portaler.
Batman: Arkham City. Jeg er meget spændt på at se om de kan leve op til Arkham Asylum. Det spil er simpelthen en oplevelse værd.
Kan huske jeg var meget skeptisk og tænkte "Batman. Meh...". Men blev helt blæst væk af en genial single-player oplevelse med fantastisk voice acting af selveste Luke Skywalker!
Kan huske jeg var meget skeptisk og tænkte "Batman. Meh...". Men blev helt blæst væk af en genial single-player oplevelse med fantastisk voice acting af selveste Luke Skywalker!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.