mboost-dp1
Hvilken Mac er din primære?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Var meget tæt på at købe en MacBook, men så fandt jeg en Zepto, som jeg selv bestemte hardware til, for 5000 kr. Den kører nu Ubuntu, og jeg er godt tilfreds :)
Kunne ellers være fedt med en Air, bare for at have den. Vil aldrig give så mange penge for noget så "svagt" - men lækkert - i virkeligheden.
Kunne ellers være fedt med en Air, bare for at have den. Vil aldrig give så mange penge for noget så "svagt" - men lækkert - i virkeligheden.
Jeg har en Macbook white men savner lige den ekstra høje opløsning som kan fås på en 15" Macbook Pro. Det ville lige være prikken over i'et for at få bedre overblik over traktor og andre programmer.
Så en Macbook nu, men Macbook Pro næste gang!
Så en Macbook nu, men Macbook Pro næste gang!
Om 15 dage bliver det en 15" MacBook Pro :- )
Ellers har jeg kun en eMac 17", men er ikke meget værd.
Ellers har jeg kun en eMac 17", men er ikke meget værd.
Som mange andre før mig har jeg savlet over MacBooks, men fundet mig selv stående i Aldi eller lignende og gået derfra med en Zepto til 5000. Den kører alligevel Ubuntu og Vista, hvilket også ville have været tilfældet hvis det havde været en MacBook. :P
Men har bestemt mig for, at når næste generation af MacBooks kommer med samme touchpad som MacBook Air, så er der måske på tide, at der kom noget hvidt ind i mit hjem...
Skal hilse og sige, at SmackBook og CompizFusion er en genial kombination... Ham som satte Ubuntu op på min bærbare havde det på sin MacBook, og damn hvor så det griner ud - han havde slået desktop cube til og sat den til at rotere, når man viftede foran sensorene. :)
Men har bestemt mig for, at når næste generation af MacBooks kommer med samme touchpad som MacBook Air, så er der måske på tide, at der kom noget hvidt ind i mit hjem...
Skal hilse og sige, at SmackBook og CompizFusion er en genial kombination... Ham som satte Ubuntu op på min bærbare havde det på sin MacBook, og damn hvor så det griner ud - han havde slået desktop cube til og sat den til at rotere, når man viftede foran sensorene. :)
23 skrev:og min Macbook Pro kostede .. gratis .. :D
Det gør det ikke bedre. (Hvordan laver man en sur smiley?)
For en studerende koster de meget. Får nok ikke skiftet min iBook ud før at den enten går i stykker (for så er jeg jo nød til at få en ny:) eller at jeg er færdig som ingeniør.
øv jeg må åbenbart ikke stemme.
min primære mac er en mac mini :-( :(
Er det diskrimination eller hvad?
min primære mac er en mac mini :-( :(
Er det diskrimination eller hvad?
stemte en imac, da jeg bestiller en 24" lige så snart de har fået opdateret den (forhåbenlig inden for de næste 2 ugers tid)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.