mboost-dp1
Hvilken klasse spiller du primært i World of Warcraft?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Er der nogen idé i at komme med dette spørgsmål, siden den sidste afstemmning vidste at over halvdelen på newz faktisk ikke spillede WoW ?
Personligt syntes jeg så også det er forkert at bruge enkelte spil i afstemmninger, da det virkeligt kan afskærme folk fra afstemmningens primære formål (som her, at vise hvem der spiller hvad, men over 50% spiller det jo ikke, så det bliver "Jeg spiller ikke WoW og dermed underminere afstemmningens formål).
Personligt syntes jeg så også det er forkert at bruge enkelte spil i afstemmninger, da det virkeligt kan afskærme folk fra afstemmningens primære formål (som her, at vise hvem der spiller hvad, men over 50% spiller det jo ikke, så det bliver "Jeg spiller ikke WoW og dermed underminere afstemmningens formål).
"Jeg spiller ikke WoW", hmmm var vist ikke den eneste der stemte det. ;-)
Jeg spiller Guild Wars istedet, da jeg kan lide spillet og gerne vil have mulighed for at spille eller holde pause som jeg lyster, uden at betale det månedlige gebyr.
For en ordens skyld, dette er ikke for at kritisere WOW, jeg har prøvet en 14 dages free trial + set min fætters utal af lvl meget karakterer oog alt i alt ser det meget fedt ud.
Jeg spiller Guild Wars istedet, da jeg kan lide spillet og gerne vil have mulighed for at spille eller holde pause som jeg lyster, uden at betale det månedlige gebyr.
For en ordens skyld, dette er ikke for at kritisere WOW, jeg har prøvet en 14 dages free trial + set min fætters utal af lvl meget karakterer oog alt i alt ser det meget fedt ud.
Jeg spiller WoW og er rogue, å det stemte jeg overraskende nok :D
Hvis nogle af jer skulle spille på Spinebreaker, så er nicket overraksende nok froksen :p
#2 Havde præcist de samme bekymringer, men efter et stykke tid besluttede jeg mig for at prøve... Syntes det går fint med at administrerer tiden :)
Hvis nogle af jer skulle spille på Spinebreaker, så er nicket overraksende nok froksen :p
#2 Havde præcist de samme bekymringer, men efter et stykke tid besluttede jeg mig for at prøve... Syntes det går fint med at administrerer tiden :)
Hmm, savner en vote uden at det indebære world of warcraft.. det næste bliver vel har en økse i wow!!
Jeg foreslog denne poll da der var ret mange andre som så ud til at spille det. Jeg var slet ikke i tvivl om at der ville være en masse der resolut skulle fortælle om hvordan DE absolut ikke spiller det =)
Lad mig citere mig selv;
"The only thing more stupid than bragging how you're playing WoW, is bragging about how you're NOT playing WoW."
Jeg spiller druid, Svavha på Burning Legion (EU)
Lad mig citere mig selv;
"The only thing more stupid than bragging how you're playing WoW, is bragging about how you're NOT playing WoW."
Jeg spiller druid, Svavha på Burning Legion (EU)
er rogue og hunters i bunden fordi newz.dk/railgun ikke er til twitchgamers, som fx CS spillere? :D
Lidt sjovt at de beregnende klasser, især warlock og mages hører til her.
(Warlocks, måske lidt overdrevet siden deres bedste DPS strategi er at trykke på to knapper =( )
Lidt sjovt at de beregnende klasser, især warlock og mages hører til her.
(Warlocks, måske lidt overdrevet siden deres bedste DPS strategi er at trykke på to knapper =( )
17 skrev:Jeg spiller en Paladin dværg på Burning Steppes. Så det stemte jeg på. Men har også spillet Rouge, priest og shaman.
Bliver sq nok også ved med at spille. Skal lige have den næste udvidelse med også. Men tænker meget på at skifte til Age Of Conan når det kommer.
hmm bare lige "wow" drilleri.. hvad er en rouge? =P
#21 http://en.wikipedia.org/wiki/Rouge :)
Topic:
Jeg spiller selv warlock som main og der går nok en del tid før jeg bliver træt af ham.
Name: Confen
Realm: Shadowsong
Topic:
Jeg spiller selv warlock som main og der går nok en del tid før jeg bliver træt af ham.
Name: Confen
Realm: Shadowsong
Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig.. min maksimale level er 22 med en Draenei Warrior men kører hårdt på en Warlock atm..
Men kan bare så godt lide at starte forfra :P
Men kan bare så godt lide at starte forfra :P
Spiller ikke WoW mere, spillede ellers priest på Ragnaros, og den hed Finarfin /wave Thalion
Vil måske begynde på AoC dog
Vil måske begynde på AoC dog
Den ene time jeg spiller om ugen er det på min usle pvp mage, men må ærligt indrømme at interessen er lav for WoW for tiden..
spiller mage, Primært fordi det er den eneste klasse der stadig kræver lidt skills at spille (holde i live) og det er da humor med Aoe i AV..
spiller mage, Primært fordi det er den eneste klasse der stadig kræver lidt skills at spille (holde i live) og det er da humor med Aoe i AV..
Jeg har en Feral Druid jeg raider med, en Mage jeg PVPer med og er igang med at lave en Paladin. Så har jeg til alle pladser i groups Tank/DPS/Healer :)
Druid boomkin:D Har en del sekundære characters men vender hele tiden tilbage til mine ne/tauren druider.. Ses vi på shadowsong?;)
Troede WoW var en tilstand man var i, hvor det ikke var muligt at have en karakter?!
Waiting on Warhammer.....
Waiting on Warhammer.....
Startede med en rogue da spillet udkom, så manglede vi decursers til mc, så spillede jeg mage. I AQ manglede vi shamans, så det spiller jeg nu.
70 Flaw - Kazzak
70 Flaw - Kazzak
@ 37 Nu er det jo ikke alle der har tid til at spille dagen (eller ugen lang for den sags skyld) for at få fat på alt sit cloth gear... Nørd;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.