mboost-dp1
Hvilken ketchup spiser du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hvordan i grunden udtales Beauvais?
En kort beskrivelse eller noget?
Man tør jo næsten ikk stemme på den ... :P
[edit: yeah, check Berg fx ... han kan sq ikk engang skrive det ;]
En kort beskrivelse eller noget?
Man tør jo næsten ikk stemme på den ... :P
[edit: yeah, check Berg fx ... han kan sq ikk engang skrive det ;]
... ja og så bare ta' det lige direkte fra pigens skræv !!! Det er sgu sagen ...
Bu-væ er bare bedste, men ham der heinz er sgu ok på McD og så spiller også ok på landsholdet, eller det der ... !?!
Bu-væ er bare bedste, men ham der heinz er sgu ok på McD og så spiller også ok på landsholdet, eller det der ... !?!
<STRONG>HVORDAN Helvede kan i lave en afstemning uden REMOLADE!!!! </STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Hmm!!! </STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>PØLSEMANDENS REMOLADE!! ;)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Sådan..!!!</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Hmm!!! </STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>PØLSEMANDENS REMOLADE!! ;)</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>Sådan..!!!</STRONG>
Jaaaah, lad os stemme om REMOULADE! (med et U..) ERHm, jeg stemmer allerede nu for Gråsten's remoulade.. MUMS den er god *Osse til pizza* :) :)
REMOULADE er fandeme noget af det mest ulækre der nogensinde er opfundet badr
og så minder det osse som babylort
og så minder det osse som babylort
#57! Du har så meget ret! Det lort er så vammelt og burde forbydes! Det ligger for hårdt snot og smader af crap..! Har ikke spist det i 15år...!
mmmm.. remolade Haps! ;)
Det er da ikke noget bedere end det gule klumpede stads... ;)
mmmmm... dejlit!! :))
Det er da ikke noget bedere end det gule klumpede stads... ;)
mmmmm... dejlit!! :))
Det holder jeg sku fast i det gule klister.
har heller ikke rørt det i 15 år ikke engang på en hotdog.
har heller ikke rørt det i 15 år ikke engang på en hotdog.
Hmm... jeg holder totalt på Heinz... har spist både beauvais og heinz... heinz er bedst fordi den er lidt mere skarp i smagen i forhold til beauvais!!!
...men altså helt ærligt, al "normalt" ketchup er VAND i forhold til pølsemandens karryketchup!! :P
...men altså helt ærligt, al "normalt" ketchup er VAND i forhold til pølsemandens karryketchup!! :P
<STRONG>Bambini papa is here</STRONG>.... Beauvais stinker ligesom deres reklamer. Men Heinz derimod, den er jo hurtigere end HYBEN, og så smager det jo perfekt til alt, syntetisk eller ej.
Til Miklos, Beauvais er den mest brugte ketchup ved børnefødselsdage, hvorfor mon........
HEINZ RULES...........
Til Miklos, Beauvais er den mest brugte ketchup ved børnefødselsdage, hvorfor mon........
HEINZ RULES...........
Englen:
...sku da ikke PÅ pizza.. men ved siden af.. når man ikk har råd til at købe rigtig pizza men de der ulækre købenogen indpakket i plastic skal de sku da smage af et eller andet... og remoulade er godt, sammen med ketchup ... :) ...men piza, "rå" er da helt klart bedst... men har du nogensinde spist sådan en (købepizza?) ...fy for den!
...sku da ikke PÅ pizza.. men ved siden af.. når man ikk har råd til at købe rigtig pizza men de der ulækre købenogen indpakket i plastic skal de sku da smage af et eller andet... og remoulade er godt, sammen med ketchup ... :) ...men piza, "rå" er da helt klart bedst... men har du nogensinde spist sådan en (købepizza?) ...fy for den!
Jeg kan kun give hele Heinz-folket ret. Heinz er overlegen. (Undtagen hvis kl. er 0400 og man er ganske fuld, og får pølsemandens; så er den jo lidt bedre, men la' os se bort fra det!)
Beauvais har en alt for flad smag, mens Heinz virkelig kan smages!
Wee!
Beauvais har en alt for flad smag, mens Heinz virkelig kan smages!
Wee!
I tror ikke at grunden til at de bruger Heinz hos GurkerKing og MickeyD er fordi det er et amerikansk mærke, og Beauvais er et dansk.
Burde det ikke være en afstemning om hvad man æder til sine fritter:
Ketchup
Remo
Salatmayo
McD's fritsovs
Intet (jeg foretrækker dem nøgne)
Burde det ikke være en afstemning om hvad man æder til sine fritter:
Ketchup
Remo
Salatmayo
McD's fritsovs
Intet (jeg foretrækker dem nøgne)
Den billige fra netto til 5,25.- holder _MAX_, Heinz og alt det andet dyre shiat holder nada!!! Der er to billige i netto, det skal være den til 5,25 og ik den til lidt over 9 kroner :)
http://www.fps.dk/uv-mat/Billeder/ketchup.html
Øko ketchup - det er haps! og kan købes i $par ;)
Øko ketchup - det er haps! og kan købes i $par ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.