mboost-dp1
Hvilken Hitman-titel er din favorit?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hitman: Codename 47 herfra.
Jeg ved sgu ikke, om det bare er fordi "nyhedsværdien" forsvandt med de senere spil, men der er ingen af de andre spil der på nogen måde har kunnet holde min opmærksomhed fanget i længere tid af gangen.
Derudover havde min kopi af Hitman 2: Silent Assassin en bug, hvor jeg crashede hver gang i samme bane, så den lander helt klart nederst på listen!
Jeg ved sgu ikke, om det bare er fordi "nyhedsværdien" forsvandt med de senere spil, men der er ingen af de andre spil der på nogen måde har kunnet holde min opmærksomhed fanget i længere tid af gangen.
Derudover havde min kopi af Hitman 2: Silent Assassin en bug, hvor jeg crashede hver gang i samme bane, så den lander helt klart nederst på listen!
Ja :)
Ifølge amazon er dette forskellen:
72-page Artbook (*Digital copy)
Making of video (*Digital copy)
Agency Gun Pack DLC including:
Upgraded silencer
Laser sights
Agency Jagd P22G: A modern top-tier pistol
Agency HX UMP: Powerful high-caliber SMG
Agency SPS 12: Brutal semi-automatic shotgun
Ifølge amazon er dette forskellen:
72-page Artbook (*Digital copy)
Making of video (*Digital copy)
Agency Gun Pack DLC including:
Upgraded silencer
Laser sights
Agency Jagd P22G: A modern top-tier pistol
Agency HX UMP: Powerful high-caliber SMG
Agency SPS 12: Brutal semi-automatic shotgun
Har du så fået alle summer cards? Ellers må du da købe lidt mere. Jeg har brugt for over 500 kr, og jeg spiller ikke engang computer.
Du kan købe kortene for 1 kr/stk hvis du gerne vil slippe for at bruge flere penge. Se under "Summer Getaway-emblem" på forsiden og ellers kig på det der Market.
Du har jo brugt alt for mange penge hvis du ikke har benyttet dig af flash sales og daily deals :O
Du har jo brugt alt for mange penge hvis du ikke har benyttet dig af flash sales og daily deals :O
Fik lige et flip, der var meget godt på tilbud :P
- kunne være at jeg lige skulle kigge på de achievements der ^_^
Fik lige et flip, der var meget godt på tilbud :P
- kunne være at jeg lige skulle kigge på de achievements der ^_^
Screw it
http://peecee.dk/uploads/072013/image14.jpg
ARGH! Jeg bruger ikke engang Windows!!
- og har heller ej tid til at spille >_< goddamn
http://peecee.dk/uploads/072013/image14.jpg
ARGH! Jeg bruger ikke engang Windows!!
- og har heller ej tid til at spille >_< goddamn
Øh .. Pas?
Noooooooo! Jeg skulle ha rullet lidt længere ned >_< DAMN YOU MARKJENSEN!
- edit -
Fuck det, bruger som sagt OSX, og kender ikke spillet ^_^
Øh .. Pas?
Noooooooo! Jeg skulle ha rullet lidt længere ned >_< DAMN YOU MARKJENSEN!
- edit -
Fuck det, bruger som sagt OSX, og kender ikke spillet ^_^
#21: Du kan stadig nå at købe den for 1,39€ de næste 29 timer:
http://store.steampowered.com/app/202750/
http://store.steampowered.com/app/202750/
Thoroughbreed (12) skrev:#11
Er oppe på 687 kr, og først NU fortæller du mig om en achievement?!
720kr her indtil videre...
Det ender sgu med at man kommer over beløbet der blev brugt sidste år (~1100kr)- men nok ikke det der blev brugt i vinters (~2500kr)..
Det er skidt med de salg der - specielt når der er de kort med og man er lidt af en "achievement whore" -.-
Man bliver da "fanget" af skidtet..
Hvad købte du i vinters?
Also, får ikke spillet halvdelen ... Købte endda lige Rollercoaster Tycoon ... I farten troede jeg at det var Railroad Tycoon >_< damn!
Hvad købte du i vinters?
Also, får ikke spillet halvdelen ... Købte endda lige Rollercoaster Tycoon ... I farten troede jeg at det var Railroad Tycoon >_< damn!
Så er det godt nok gået stærkt.
Jeg har gennemført to spil eller sådan noget af mine 170+ jeg har. Og begge spil er korte indiespil.
Edit: Jeg har i øvrigt købt ARMA 2, så nu skal jeg se hvad det er terra bruger så meget tid på. Selvom jeg hader militærspil.
Jeg har gennemført to spil eller sådan noget af mine 170+ jeg har. Og begge spil er korte indiespil.
Edit: Jeg har i øvrigt købt ARMA 2, så nu skal jeg se hvad det er terra bruger så meget tid på. Selvom jeg hader militærspil.
Det starter med R og slutter på Tycoon ... Og så er der et billede af skinner ... Ser det først da jeg skal til at installere <_<
Nå, det er sgu nok også sjovt ^_^
Det starter med R og slutter på Tycoon ... Og så er der et billede af skinner ... Ser det først da jeg skal til at installere <_<
Nå, det er sgu nok også sjovt ^_^
Thoroughbreed (24) skrev:#23
Hvad købte du i vinters?
Alt for mange spil - præcist hvilket, husker jeg dog ikke :)
Det passede lige ind med et LAN der blev holdt her i huset, så der blev købt en del spil, da vi jo lige skulle prøve multiplayer delen af de givne spil :)
Øv! Havde ikke set at EA havde opkøbt dem, samt at de er gået over til "gratis" mobilspil.
Øv! Havde ikke set at EA havde opkøbt dem, samt at de er gået over til "gratis" mobilspil.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.