mboost-dp1
Hvilken E3-konference var den bedste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nu er der godt nok ikke så mange, der har stemt endnu, men jeg er meget overrasket over fordelingen indtil videre. Specielt at Sony ligger i bunden og Nintendo i toppen.
Jeg så EA, Ubisoft og Sony, samt lidt af Microsofts og Nintendo's.
Sony's var jeg egentlig ret positivt stemt overfor, og umiddelbart så det ud til at kommentatorer og anmeldere var ret positive. Sony havde nogle ret gode ting at vise frem synes jeg.
Nintendo's nye konsol kan jeg på nuværende tidspunkt ikke se som andet end en skuffelse. Wii'en gjorde det rigtig godt, men jeg kan ikke se, hvordan den nye skal kunne gøre det lige så godt. Sony har udviklet Move som er langt mere præcis end wii (Der mangler dog spil), samt MS har fået Kinect. Jeg synes Nintendo er blevet sat lidt tilbage.
I princippet kan alle nye tiltag på den nye wii vel også laves på PS3+vita? Eller hvad? Hvis den nye wii bliver en succes, så kan det da ikke være svært at kopiere konceptet for Sony. De er jo allerede på vej med tablets og vita.
Microsoft var lidt for meget baseret på Kinect imo. Dog var der godt nok også meget Move hos Sony.
Skærmen fra Sony var da i øvrigt meget nice. Slut med splitscreen, nu kan man med briller se forskellige ting på skærmen!
Jeg så EA, Ubisoft og Sony, samt lidt af Microsofts og Nintendo's.
Sony's var jeg egentlig ret positivt stemt overfor, og umiddelbart så det ud til at kommentatorer og anmeldere var ret positive. Sony havde nogle ret gode ting at vise frem synes jeg.
Nintendo's nye konsol kan jeg på nuværende tidspunkt ikke se som andet end en skuffelse. Wii'en gjorde det rigtig godt, men jeg kan ikke se, hvordan den nye skal kunne gøre det lige så godt. Sony har udviklet Move som er langt mere præcis end wii (Der mangler dog spil), samt MS har fået Kinect. Jeg synes Nintendo er blevet sat lidt tilbage.
I princippet kan alle nye tiltag på den nye wii vel også laves på PS3+vita? Eller hvad? Hvis den nye wii bliver en succes, så kan det da ikke være svært at kopiere konceptet for Sony. De er jo allerede på vej med tablets og vita.
Microsoft var lidt for meget baseret på Kinect imo. Dog var der godt nok også meget Move hos Sony.
Skærmen fra Sony var da i øvrigt meget nice. Slut med splitscreen, nu kan man med briller se forskellige ting på skærmen!
Min top 3 vil nok være:
1. Ubisoft
2. Sony
3. EA
Grunden til jeg har valgt Ubisoft som #1, er fordi jeg virkelig havde glædet mig til at se den nye rayman samt AC Revelations :)
1. Ubisoft
2. Sony
3. EA
Grunden til jeg har valgt Ubisoft som #1, er fordi jeg virkelig havde glædet mig til at se den nye rayman samt AC Revelations :)
XorpiZ (11) skrev:Tror desværre det bunder i et ønske om at være politisk korrekt. Der er (stort set) altid en fra hver race, og 50/50 kvinder/mænd - gerne med en gammel dame også.
Det mener jeg også ! - Se det som at Microsoft offerer sig for at der skal være plads til alle.
Skuespillet fejlede i hvert fald ikke noget i reklamerne med Bill Gates og Jerry Sienfield. Men de to er jo også helt klart multitalenter.
Dårlige skuespillere påvirker jo heller ikke produktet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.