mboost-dp1
Hvilke computer færdigheder har din mand/kone/kæreste etc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Hun kan spille edderkop, gå på nettet, chatte, maile, bruge word og såen de helt basale ting :) men så snart der sker det mindste bliver hun panisk. Hun er bange for den, men ikke mere bange end hun er for så meget andet ^^
Fruen herhjemme er gået total i selvsving med QXL ><
Vil bare sige at jeg er glad for at jeg ik er postbud i mit kvarter.. der kommer nok børnetøj og andet skrammel ind af døren hver 2 dag. lige for tiden.
Ellers reklamer og andet fis holder hun styr på via mail så det er jo godt nok.
Det har jo så den fordel at hun altid ved hvor der er Tuborg på tilbud (a)
Vil bare sige at jeg er glad for at jeg ik er postbud i mit kvarter.. der kommer nok børnetøj og andet skrammel ind af døren hver 2 dag. lige for tiden.
Ellers reklamer og andet fis holder hun styr på via mail så det er jo godt nok.
Det har jo så den fordel at hun altid ved hvor der er Tuborg på tilbud (a)
Og gøre rent, og vaske op, og komme med burger når man har tømmermænd, og købe Cola når man mangler, og vaske tøj, og være der når man har brug for "kærlig" ompleje, og hente det nye hardware på posthuset, og luge ukrudt, og slå græsset, og vaske bilen, og lappe cyklen...
Bare det var så ligetil...
Og gøre rent, og vaske op, og komme med burger når man har tømmermænd, og købe Cola når man mangler, og vaske tøj, og være der når man har brug for "kærlig" ompleje, og hente det nye hardware på posthuset, og luge ukrudt, og slå græsset, og vaske bilen, og lappe cyklen...
Bare det var så ligetil...
#4 den sidste med cyklen passer ikke, min cykel bliver aldrig punkteret, tør ikke tage min cykel ud i offentligheden mere, jeg havde nemlig en uheldig periode med en lånt cykel, Jeg stillede den i en skov i 20 min. og så var der en der i mellemtiden var kommet og havde nuppet den.
"JAMEN HELT ÆRLIG HVEM FANDEN KOMMER I EN SKOV OG NAKKER EN CYKEL ?"
"JAMEN HELT ÆRLIG HVEM FANDEN KOMMER I EN SKOV OG NAKKER EN CYKEL ?"
Hun kan da spille CS Source, men hun er overbevidst over at P90´eren er den bedste gøb til alle situationer, d den har flest skud i magasinet - hun genlader heller ikke da det ikke er nødvendigt, lol
Min dame bruger computeren til noter og eksamensopgaver, MSN samt e-mails. Efter jeg introducerede hende for kortspillet 'Edderkop', er hun også begyndt at spille det.
Jeg tror dog at hun er lidt bange for computere.
Jeg tror dog at hun er lidt bange for computere.
Hun chatter, laver opgaver og gamer, desværre ikke WoW...
Én i min kærestes næreste familie puttede slettelak på deres moniter da hun ellers ikke vidste hvordan man kunne slette en fil :) KVINDER ALTSÅ, håber ikke hun bliver sådan i fremtiden.
Der tages forbehold for idiosynkratiske mennesker.
Én i min kærestes næreste familie puttede slettelak på deres moniter da hun ellers ikke vidste hvordan man kunne slette en fil :) KVINDER ALTSÅ, håber ikke hun bliver sådan i fremtiden.
Der tages forbehold for idiosynkratiske mennesker.
Jeg elsker mig selv. Men svarede "jeg er single." Derved kommer spørgsmålet om hvorvidt jeg har splittet personlighed vel til fadet.
#15 Vi har sådan noget med at vi skal ud på sådan en gå/løbetur på min efterskole, men grunden til at jeg havde cyklen med var bare af ren dovenskab ( Fordi jeg ikke gad gå hele den lange vej, 4,7 km ) er alt for doven og så helt uden Cola :O ( havde ikke råd til det )
når hun sidder og surfer og det så går lidt langsom på nettet, hiver hun straks stikkontakten ud af væggen, så XBOX, anlæg, bærbar u/ batt, fjernsyn og lampe ryger....
Det har hun gjort 5 gange indtil videre i sidste måned!
Det har hun gjort 5 gange indtil videre i sidste måned!
Nu vi er ved meningsløse indlæg om cykel og skov vil jeg lige nævne at jeg for nyligt er kommet i besiddelse af en række fortrolige dokumenter fra en P.K. hvori han bl.a. påstår at være i besiddelse af en cykel han er mere end almindeligt glad for, samt kendskab til en skov der efter sigende skulle være fuld af sjov.
Jeg har fra andre brugere hørt at newz.dk er i pengenød og tilbyder derfor min hjælpe ved at bortauktionere dokumenterne samt en skive rugbrød der vist allerede er blevet for gammel og lade overskuddet gå ubeskåret til mit foretrukne danske nyhedssite.
Hvis det har interesse kan jeg kontaktes 24/7 på pk(at)amokk(dot)dk.
Jeg har fra andre brugere hørt at newz.dk er i pengenød og tilbyder derfor min hjælpe ved at bortauktionere dokumenterne samt en skive rugbrød der vist allerede er blevet for gammel og lade overskuddet gå ubeskåret til mit foretrukne danske nyhedssite.
Hvis det har interesse kan jeg kontaktes 24/7 på pk(at)amokk(dot)dk.
Lidt skræmmende at der er så mange der er single når det eneste det kræves for at få en kæreste er en rød bøllehue, 1.300kr, stetoskop, 1 plastik handske, briller (hvis du bruger det), og 8 hårdkogte æg...
Det var hvertfald sådan jeg gjorde... Men det var også på Samsø festival, og er ikke sikker på at de regler der gælder der er gældene andre steder/tidspunkter. Ud og igang folkens, jeg vil egentligt gerne have feedback på det!
Held og lykke
Det var hvertfald sådan jeg gjorde... Men det var også på Samsø festival, og er ikke sikker på at de regler der gælder der er gældene andre steder/tidspunkter. Ud og igang folkens, jeg vil egentligt gerne have feedback på det!
Held og lykke
Nu nåede jeg desværre ikke at beslutte mig for hvad jeg skulle stemme i den anden poll, men den har er ikke noget problem. Jeg er single.
Jeg tror sgu jeg ville gå kold, hvis jeg havde en kæreste der ikke kunne andet end at chatte...
Jeg tror sgu jeg ville gå kold, hvis jeg havde en kæreste der ikke kunne andet end at chatte...
hun glæder sig til at starte på dtu så hun ka lære programmering? ahem, som bygnings ingeniør - go figure
indtil videre må ca halvdelen af newz brugerne jo så desværre indrømme at deres kæreste kan halvdelen af hvad de kan...
Eller hvis det står helt galt, så kan hun trykke på W,A,S,D og hente cola....
ja ok, med mindre de nu er venstrehåndet... så tør jeg slet ikke tænke på hvor få egenskaber hun kan havde....
Eller hvis det står helt galt, så kan hun trykke på W,A,S,D og hente cola....
ja ok, med mindre de nu er venstrehåndet... så tør jeg slet ikke tænke på hvor få egenskaber hun kan havde....
min kærester de kan alt.. alle piger i verden er mine kærester ifølge mig selv---- det passer jeg kan bevise det... de kan alt... nogle af jer nævner enda nogle af tingene...
faack single for længe :-/
faack single for længe :-/
#34 d0c
Hvad forstår du ved surfing? Hvis du mener informationssøgning er det meget muligt at hun overhoved ikke kan finde ud af det selvom hun bruger tid foran browseren. Jeg er mere end én gang oplevet at kæresten bad mig finde information om noget som hun har ledt længe efter. Det har ofte taget under 2 minutter, og været ligetil. Det er utroligt så elendige en del piger er til at bruge et simpelt søgesystem som Google.
Men va'! Vi skal jo også føle os nyttige en gang imellem :)
Hvad forstår du ved surfing? Hvis du mener informationssøgning er det meget muligt at hun overhoved ikke kan finde ud af det selvom hun bruger tid foran browseren. Jeg er mere end én gang oplevet at kæresten bad mig finde information om noget som hun har ledt længe efter. Det har ofte taget under 2 minutter, og været ligetil. Det er utroligt så elendige en del piger er til at bruge et simpelt søgesystem som Google.
Men va'! Vi skal jo også føle os nyttige en gang imellem :)
hmm, min kareste var engang bange for min PC...ville slet ikke i naerheden af den, well. Ku' blive til en 7kabale engang imellem....saa vidste jeg hende Hero's 3 - Det brugte hun min Laptop til i ca. 2 maaneder...mens jeg gamed WoW. Saa tog hun min Desktop og min WoW account... :(
Hun bruger nu mere tid i WoW end jeg gor, og er den forste til at taende PC'erne naar vi kommer hjem...
Nu vil hun ha en Alienware Laptop til 3K Euro.... :)
Hun bruger nu mere tid i WoW end jeg gor, og er den forste til at taende PC'erne naar vi kommer hjem...
Nu vil hun ha en Alienware Laptop til 3K Euro.... :)
Fruen min (er skam gift og det hele...) bruger den bærbare til mail og browsing. Og en DVD i ny og næ. Og det er så det. Kommer der en underlig lyd eller en fejlmeddelse så råber hun på mig. Til gengæld er hun god til at lave mad og vaske tøj.
Min kæreste har en stationær der er kraftigere end min egen, og en bærbar der er cirka som min stationær.
Hun spiller WoW, det er cirka det eneste hun gider på PC'en. Engang imellem til LAN spiller hun med i WC3 og Battlefield.
Til gengæld er hun konsol-haj, hun tæver mig regelmæssigt i soul calibur 3 =(
( Men jeg har øvet i smug, så nu får jeg revanche =D )
Hun kan ikke kode eller noget, men hun forstår at bruge de fleste programmer, og hun ved langt mere om office end jeg gør.
Hun bruger azureus flittigt i øvrigt, til min store irritation.
Dejlig kæreste =) Hvis nu også bare hun kunne lave mad...
Hun spiller WoW, det er cirka det eneste hun gider på PC'en. Engang imellem til LAN spiller hun med i WC3 og Battlefield.
Til gengæld er hun konsol-haj, hun tæver mig regelmæssigt i soul calibur 3 =(
( Men jeg har øvet i smug, så nu får jeg revanche =D )
Hun kan ikke kode eller noget, men hun forstår at bruge de fleste programmer, og hun ved langt mere om office end jeg gør.
Hun bruger azureus flittigt i øvrigt, til min store irritation.
Dejlig kæreste =) Hvis nu også bare hun kunne lave mad...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.