mboost-dp1
Hvem laver/udgiver de bedste spil?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
53% siger indtil videre Blizzard :D Sådan. Er også glad for at der ikke står Activision Blizzard, da Activision ikke har noget med det at gøre men bare skulle have deres navn ind foran.
Lad os se om det holder et stykke tid mere :D
Personligt stemte jeg også Blizzard, ikke så meget på grund af WoW som mange andre, kunne jeg forestille mig, men hele Warcraft-serien, Diablo og Starcraft. Har jeg brugt meget tid på i løbet af mit liv, og det er nogle af de der spil man altid kan vende tilbage til når man ikke lige ved man skal lave.
Den eneste anden titel jeg kan komme i tanke om med den tiltrækning er Age of Empires, etteren. Det er klasse.
Lad os se om det holder et stykke tid mere :D
Personligt stemte jeg også Blizzard, ikke så meget på grund af WoW som mange andre, kunne jeg forestille mig, men hele Warcraft-serien, Diablo og Starcraft. Har jeg brugt meget tid på i løbet af mit liv, og det er nogle af de der spil man altid kan vende tilbage til når man ikke lige ved man skal lave.
Den eneste anden titel jeg kan komme i tanke om med den tiltrækning er Age of Empires, etteren. Det er klasse.
Bioware:
Baldur's Gate. Neverwinter Nights, KOTOR 1+2, Jade Empire og self. Mass Effect, hvis hovedhistorie måske er den bedste i et RPG spil nogensinde imo.
Blizzard er dog tæt på. SC og WC-serien er fantastiske spil, men Diablo og WOW har aldrig sagt mig det store...
Baldur's Gate. Neverwinter Nights, KOTOR 1+2, Jade Empire og self. Mass Effect, hvis hovedhistorie måske er den bedste i et RPG spil nogensinde imo.
Blizzard er dog tæt på. SC og WC-serien er fantastiske spil, men Diablo og WOW har aldrig sagt mig det store...
ismetteren (12) skrev:NCsoft
GUILD WARS!
Faktisk er NCSoft kun distributører, ArenaNet er udviklerne af Guild Wars.
Hvordan kan man stemme på dette?
Jeg mener, det her jo vidt forskellige genre og Valve er jo klar nummer 1 når det kommer til FPS spil (Half-Life, Team Fortress 2, Left 4 Dead) og Blizzard er så klart nummer 1 når det kommer RPG (Diablo, Warcraft, Starcraft).
Og hvad med MMO udviklere? (Blizzard er en den eneste på listen?)
Min mening er at CCP er nummer 1 med Eve-Online.
På baggrund af dette, stemte jeg Anden Virksomhed
Den var svær denne her. De eneste spil jeg efterhånden har af nyere dato er fra EA. Og jeg syntes de fleste af deres tilter de rammer bunden af kvalitetsgrænsen.
Det eneste blizzard nogensinde har udgivet jeg har spillet, og giddet og spille for den sags skyld det var Warcraft II.
Ubisoft har heller aldrig ramt mig.
Microsoft. Har de lavet spil...? (ej ved det godt)
Resten gider jeg ikke rigtigt kommentere da jeg ikke kender dem ret godt.
Desuden efter min menning var det Fish UK der udgav de bedste spil. Hvem kan ikke huske Transport Tycoon & Roller Coaster Tycoon (ja 1'eren altså, Atari har ødelagt spillet...ups det var ikke det emne der var her.... Sorry)
Det eneste blizzard nogensinde har udgivet jeg har spillet, og giddet og spille for den sags skyld det var Warcraft II.
Ubisoft har heller aldrig ramt mig.
Microsoft. Har de lavet spil...? (ej ved det godt)
Resten gider jeg ikke rigtigt kommentere da jeg ikke kender dem ret godt.
Desuden efter min menning var det Fish UK der udgav de bedste spil. Hvem kan ikke huske Transport Tycoon & Roller Coaster Tycoon (ja 1'eren altså, Atari har ødelagt spillet...ups det var ikke det emne der var her.... Sorry)
ismetteren (12) skrev:NCsoft
GUILD WARS!
Overvejede også at stemme "Anden virksomhed" pga. Guild Wars (som tidligere nævnt er det ArenaNet der har udviklet det).
Dog kom Quake til at stå klart i erindringerne da jeg så id-software var på liste, så de fik min stemme denne gang.
Jeg væmmes ved at se EA så højt.. D: Og det smerter mit hjerte at se Bungie nederst.. Før de blev opkøbt af Microsoft, var de helt klart mit firma #1 når det kom til kvalitet i spil.
jeg læste det som hvem har ud givet og stemte andre (Lucasarts) for alle deres gamle spil ala monky island, Indiana Jones og Day of the Tentacle.
Det var et svært valg mellem dem, blizzard og id (commander keen ftw)
Hvis det er hvem der laver de beste spil idag er det klart blizzard for diablo og starcraft
Det var et svært valg mellem dem, blizzard og id (commander keen ftw)
Hvis det er hvem der laver de beste spil idag er det klart blizzard for diablo og starcraft
Man får det dårligt af alt det Blizzard fan gøjl... de er gode ja... men super seje... nok næppe... syntes helt klart Bioware og Besthesda (Fallout 3 anyone?!) mangler!
Blizard er dygtige men alt for arrogante (IMO)
Whatever stemmer: Bioware
Blizard er dygtige men alt for arrogante (IMO)
Whatever stemmer: Bioware
Bethesda Softworks (TES4: Oblivion, Bioshock, Fallout 3 osv..)
Epic Megagames (Unreal Tournament anyone?)
Crytek (Far Cry, Crysis..)
Cyan Worlds (Myst games)
Square Enix [eller bare Square] (Final Fantasy, Kingdom Hearts, Gaia etc etc..)
Alt alt alt for mange udviklere mangler for at denne afstemning både er rimelig og relevant.
Epic Megagames (Unreal Tournament anyone?)
Crytek (Far Cry, Crysis..)
Cyan Worlds (Myst games)
Square Enix [eller bare Square] (Final Fantasy, Kingdom Hearts, Gaia etc etc..)
Alt alt alt for mange udviklere mangler for at denne afstemning både er rimelig og relevant.
Stemte anden virksomhed, da SI (Sports Interactive) ikke er på listen, og ved så ikke om de er ejet af et andet firma, for de laver Football Manager <3
Lige som mange andre ar brokket sig over. Så mangler valve sku! HL2, CSS og TF2 har været noget af det bedste nogen sinden. Var HL og CS også den gang man spillede det. Men ik fordi Blizzard laver dårlige spil ;P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.