mboost-dp1

Hvem er mest arrogant og nedladende over for sine konkurrenter?

Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
12. mar. 2010 16:01
Let the flaming commence!
Gravatar #2 - eliasr
12. mar. 2010 16:03
Juhuu 100% //sarkasme

ej, de fylder nu meget allesammen. Gad vide hvad der ville ske hvis man sendte dem i et kursus om samarbejde og de 3 skulle være i gruppe sammen :P
Gravatar #3 - MiniatureZeus
12. mar. 2010 16:03
Gæt hvad jeg har stemt! (Hint: Det er ikke noget blødt eller med bid i!)
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
12. mar. 2010 16:19
Tjae... Stemmerne indtil videre, repræsenterer meget godt min mening.
Gravatar #5 - mazing
12. mar. 2010 16:29
Linus har nogle stærke meninger, men i det mindste har han den tekniske viden og erfaring til at bakke det op.
Gravatar #6 - Jakob Jakobsen
12. mar. 2010 16:33
Ja han har nogle stærke meninger, men han kunne aldrig finde på at svine et andet firma til på samme måde som Apple og til dels MS kan.
Gravatar #7 - Mulpacha
12. mar. 2010 18:44
Puha, det var svært at vælge mellem de to Steve's på det her punkt, men Jobs løb med min stemme i sidste ende.
Gravatar #8 - Hubert
12. mar. 2010 18:50
Jakob Jakobsen (6) skrev:
Ja han har nogle stærke meninger, men han kunne aldrig finde på at svine et andet firma til på samme måde som Apple og til dels MS kan.

Et firma måske ikke men er det i virkeligheden ikke lige så slemt når det er et andet projekt der har et andet fokus end det hans eget projekt har..?
Gravatar #9 - Daniel-Dane
12. mar. 2010 18:50
Hah, jeg har faktisk aldrig set Jobs direkte svine nogen til. Egentlig heller ikke Ballmer, selvom nogle af hans udtalelser indholder en del hånelig latter.
Gravatar #10 - MathiasJ
12. mar. 2010 19:23
Det skal de sgu også have lov til. :)
Gravatar #11 - vandfarve
12. mar. 2010 21:25
Daniel-Dane (9) skrev:
Hah, jeg har faktisk aldrig set Jobs direkte svine nogen til. Egentlig heller ikke Ballmer, selvom nogle af hans udtalelser indholder en del hånelig latter.

1 Ballmer vs. en mulliard Mac-brugere.

Jeg ved godt, hvad jeg vælger... :)
Gravatar #12 - tomas1991
12. mar. 2010 22:22
Jobs løb med min stemme.

Jeg syns Apple har været på nakken, af rigtig mange firmaer, her på det sidste.
Gravatar #13 - gnаrfsan
12. mar. 2010 22:52
Apple har de mest arrogante reklamer, men jeg er egentlig ret ligeglad, når jeg skal vælge.
Gravatar #14 - jAST
12. mar. 2010 23:29
Fyfaaaan. Apple er i mine øjne langt værre end Microsoft nogensinde har været det.
Gravatar #15 - initram
13. mar. 2010 00:39
nu er det jo en afstemning om personer og ikke virksomhedder. Er ikke sikker på at arrogante mac reklamer burde retfærdiggøre en stemme på Steve Jobs.

Mens Linus Thorvalds der imod altid er ude med riven: http://en.wikiquote.org/wiki/Linus_Torvalds
Gravatar #16 - myplacedk
13. mar. 2010 07:02
Der er MANGE citater der, og der er en del sjove imellem. Dem jeg lige kunne finde, som virker arrogante, er ikke ret arrogante når man ser dem i kontekst.

Hvilke synes du er arrogante?
Gravatar #17 - moulder666
13. mar. 2010 07:41
Den var faktisk lidt sværere end jeg lige troede...

Ballmer plejer sjældent at være direkte nedladende eller arrogant, men til gengæld skinner det jævnt meget igennem hvor nedladende en holdning han har for især Open Source
Linus plejer generelt at holde sig udenfor de værste flame wars, men til gengæld har han nogle rants en gang imellem som er helt åndssvage hvor han f.eks. kalder et firma for en flok masturberende aber Link

Jobs følger jeg ikke så meget med i, men han plejer heller ikke at pakke sine holdninger specielt meget ind...
Gravatar #18 - myplacedk
13. mar. 2010 08:27
moulder666 (17) skrev:
hvor han f.eks. kalder et firma for en flok masturberende aber

Har du læst det du linker til?

"I think the OpenBSD crowd is a bunch of masturbating monkeys, in that they make such a big deal about concentrating on security to the point where they pretty much admit that nothing else matters to them. To me, security is important. But it's no less important than everything else that is also important!" Torvalds concluded.

Det er da relevant kritik, formuleret på en sjov måde.
Gravatar #19 - NukeDK
13. mar. 2010 09:12
Jeg syndes ikke om denne her afstemning, netop fordi de jo representere 3 vidt forskellige "ting" i samme kategori.

Og hvem ville ikke markere sig for at blive hørt i deres sammehæng.
Gravatar #20 - David Munch
13. mar. 2010 09:26
Jeg gav Ballmer min stemme her. Og det gør jeg fordi jeg mener han oftest er den som snakker mest hånligt overfor sin konkurrenter, hvilket er noget man stort set aldrig hører Jobs gøre. Der er ingen tvivl om at Jobs også er god til at fortælle sine meninger om andre, men han formår dog i mine øjne at gøre det mere fornuftigt.
Gravatar #21 - zin
13. mar. 2010 17:12
#8: Den der undskyldte Linus hvis også for ;D
Gravatar #22 - Hubert
13. mar. 2010 18:57
ZiN (21) skrev:
#8: Den der undskyldte Linus hvis også for ;D

Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har ikke hørt om det før nu men der er jo heller ikke så meget nyhedsværdi i at han har undskyldt for noget kan skabe debat.
Gravatar #23 - zin
13. mar. 2010 19:18
#22: Det gjorde han. Hvis du læser nyheden står det også der.

Snip! skrev:
Artur Grabowski, udvikler på OpenBSD, har efterfølgende meddelt, at Torvalds har undskyldt hans kommentar til OpenBSD-folkene.
Gravatar #24 - searchia
13. mar. 2010 19:29
Stemte Steve Jobs da han har været lidt spydig på det sidste mod bla. Adobe og flere
Gravatar #25 - Dr_Mo
13. mar. 2010 19:32
Det er selvfølgelig relevant kritik, formuleret på en sjov måde - men gør det ham mindre arrogant? Han hæver sig over OpenBSD folket ved at være nedladende overfor dem. Det er jo selve definitionen på arrogant så vidt jeg ved?
Gravatar #26 - Zeales
13. mar. 2010 19:56
Jobs - Linus eller Ballmer når ham ikke til sokkeholderne.
Gravatar #27 - Hubert
13. mar. 2010 22:13
ZiN (23) skrev:
#22: Det gjorde han. Hvis du læser nyheden står det også der.

Nå der kan man bare se. Jeg skal åbenbart til at læse det jeg selv linker til. Øv sgu da
Gravatar #28 - nissen
14. mar. 2010 11:18
muligt at Apple er den mest arrogante virksomhed. Men nu spørgers der til CEO'erne Jobs vs Balmer vs Linus og så har jeg ingen tvivl om at det vil være en kamp imellem Linus og Balmer - da jeg aldrig har oplevet Jobs kritisere produkter eller konkurrenter direkte uden relevante argumenter. Det er nok også grundet til at jeg i sidste ende stemte Balmer - hans kritik kan til tider være baseret på følelser og ikke i samme grad baseret på relevante argumenter
Gravatar #29 - andreasg
14. mar. 2010 20:03
"I'M GOING TO F***ING DESTROY GOOGLE"

- Steve Ballmer

Klart hvad valget er!
Gravatar #30 - Zeales
14. mar. 2010 20:13
andreasg (29) skrev:
"I'M GOING TO F***ING DESTROY GOOGLE"

- Steve Ballmer

Klart hvad valget er!

Det var nu godt nok "I FUCKING HATE GOOGLE", og det var hvad jeg lige kan huske, ikke en særlig pålidelig kilde. Derudover var det vidst på hans eget kontor - Der har man da lidt frihed?
Gravatar #31 - Wraith
14. mar. 2010 22:13
nissen (28) skrev:
muligt at Apple er den mest arrogante virksomhed. Men nu spørgers der til CEO'erne Jobs vs Balmer vs Linus og så har jeg ingen tvivl om at det vil være en kamp imellem Linus og Balmer - da jeg aldrig har oplevet Jobs kritisere produkter eller konkurrenter direkte uden relevante argumenter. Det er nok også grundet til at jeg i sidste ende stemte Balmer - hans kritik kan til tider være baseret på følelser og ikke i samme grad baseret på relevante argumenter

Men man må gå ud fra, at de står inde for deres virksomhedspolitik/holdning, så derfor er Apple = Jobs vel en okay betragtning.
Gravatar #32 - nissen
17. mar. 2010 21:44
Wraith (31) skrev:
Men man må gå ud fra, at de står inde for deres virksomhedspolitik/holdning, så derfor er Apple = Jobs vel en okay betragtning.

Men der er stadig stor forskel fra en virksomheds arrogante markedsføringsstrategi og den enkelte persons arrogante udtalelser. Virksomhedens markedsføringsstrategi og adfærd er jo totalt irrelevant her da der bliver spurgt til personerne i denne poll.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login