mboost-dp1
Hvem er mest arrogant og nedladende over for sine konkurrenter?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Ja han har nogle stærke meninger, men han kunne aldrig finde på at svine et andet firma til på samme måde som Apple og til dels MS kan.
Ja han har nogle stærke meninger, men han kunne aldrig finde på at svine et andet firma til på samme måde som Apple og til dels MS kan.
Jakob Jakobsen (6) skrev:#5
Et firma måske ikke men er det i virkeligheden ikke lige så slemt når det er et andet projekt der har et andet fokus end det hans eget projekt har..?
Hah, jeg har faktisk aldrig set Jobs direkte svine nogen til. Egentlig heller ikke Ballmer, selvom nogle af hans udtalelser indholder en del hånelig latter.
nu er det jo en afstemning om personer og ikke virksomhedder. Er ikke sikker på at arrogante mac reklamer burde retfærdiggøre en stemme på Steve Jobs.
Mens Linus Thorvalds der imod altid er ude med riven: http://en.wikiquote.org/wiki/Linus_Torvalds
Mens Linus Thorvalds der imod altid er ude med riven: http://en.wikiquote.org/wiki/Linus_Torvalds
Den var faktisk lidt sværere end jeg lige troede...
Ballmer plejer sjældent at være direkte nedladende eller arrogant, men til gengæld skinner det jævnt meget igennem hvor nedladende en holdning han har for især Open Source
Linus plejer generelt at holde sig udenfor de værste flame wars, men til gengæld har han nogle rants en gang imellem som er helt åndssvage hvor han f.eks. kalder et firma for en flok masturberende aber Link
Jobs følger jeg ikke så meget med i, men han plejer heller ikke at pakke sine holdninger specielt meget ind...
Ballmer plejer sjældent at være direkte nedladende eller arrogant, men til gengæld skinner det jævnt meget igennem hvor nedladende en holdning han har for især Open Source
Linus plejer generelt at holde sig udenfor de værste flame wars, men til gengæld har han nogle rants en gang imellem som er helt åndssvage hvor han f.eks. kalder et firma for en flok masturberende aber Link
Jobs følger jeg ikke så meget med i, men han plejer heller ikke at pakke sine holdninger specielt meget ind...
moulder666 (17) skrev:hvor han f.eks. kalder et firma for en flok masturberende aber
Har du læst det du linker til?
"I think the OpenBSD crowd is a bunch of masturbating monkeys, in that they make such a big deal about concentrating on security to the point where they pretty much admit that nothing else matters to them. To me, security is important. But it's no less important than everything else that is also important!" Torvalds concluded.
Det er da relevant kritik, formuleret på en sjov måde.
Jeg gav Ballmer min stemme her. Og det gør jeg fordi jeg mener han oftest er den som snakker mest hånligt overfor sin konkurrenter, hvilket er noget man stort set aldrig hører Jobs gøre. Der er ingen tvivl om at Jobs også er god til at fortælle sine meninger om andre, men han formår dog i mine øjne at gøre det mere fornuftigt.
muligt at Apple er den mest arrogante virksomhed. Men nu spørgers der til CEO'erne Jobs vs Balmer vs Linus og så har jeg ingen tvivl om at det vil være en kamp imellem Linus og Balmer - da jeg aldrig har oplevet Jobs kritisere produkter eller konkurrenter direkte uden relevante argumenter. Det er nok også grundet til at jeg i sidste ende stemte Balmer - hans kritik kan til tider være baseret på følelser og ikke i samme grad baseret på relevante argumenter
andreasg (29) skrev:"I'M GOING TO F***ING DESTROY GOOGLE"
- Steve Ballmer
Klart hvad valget er!
Det var nu godt nok "I FUCKING HATE GOOGLE", og det var hvad jeg lige kan huske, ikke en særlig pålidelig kilde. Derudover var det vidst på hans eget kontor - Der har man da lidt frihed?
nissen (28) skrev:muligt at Apple er den mest arrogante virksomhed. Men nu spørgers der til CEO'erne Jobs vs Balmer vs Linus og så har jeg ingen tvivl om at det vil være en kamp imellem Linus og Balmer - da jeg aldrig har oplevet Jobs kritisere produkter eller konkurrenter direkte uden relevante argumenter. Det er nok også grundet til at jeg i sidste ende stemte Balmer - hans kritik kan til tider være baseret på følelser og ikke i samme grad baseret på relevante argumenter
Men man må gå ud fra, at de står inde for deres virksomhedspolitik/holdning, så derfor er Apple = Jobs vel en okay betragtning.
Wraith (31) skrev:Men man må gå ud fra, at de står inde for deres virksomhedspolitik/holdning, så derfor er Apple = Jobs vel en okay betragtning.
Men der er stadig stor forskel fra en virksomheds arrogante markedsføringsstrategi og den enkelte persons arrogante udtalelser. Virksomhedens markedsføringsstrategi og adfærd er jo totalt irrelevant her da der bliver spurgt til personerne i denne poll.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.