mboost-dp1
Hvem er din yndlingsnyhedsindsender fra newz.dk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Som direktør vil jeg gerne lige have lov til at rose Emil for sin store indsats, og jeg synes, at I skal stemme på ham!
Der tages forbehold for, at dette indlæg muligvis kan være skrevet af en anden end undertegnede. Newz.dk-julefrokost længe leve.
FF!
Der tages forbehold for, at dette indlæg muligvis kan være skrevet af en anden end undertegnede. Newz.dk-julefrokost længe leve.
FF!
Tro ej på dem, de er besat af den demon vi i daglig tale kender som Emil.
(skål til jer alle til julefrokosten, ærgerligt jeg ikke kunne komme)
(skål til jer alle til julefrokosten, ærgerligt jeg ikke kunne komme)
Ja du går glip af Emil synge Britney Spears i Sing Stars - eller så igen, det er måske nærmet en fordel, for damn, det lyder slemt :)
Ja du går glip af Emil synge Britney Spears i Sing Stars - eller så igen, det er måske nærmet en fordel, for damn, det lyder slemt :)
Haha - det lyder næsten som om, man er i fare for at blive bannet, hvis ikke man stemmer emil! :D
Min stemme ville have gået til ham Moulder666 - flinkere fyr skal man lede længe efter!
Men det må jo nok blive Avenger - jeg synes næsten, at det er hans tag der står der, hver gang der er en spændende spil-nyhed!
Min stemme ville have gået til ham Moulder666 - flinkere fyr skal man lede længe efter!
Men det må jo nok blive Avenger - jeg synes næsten, at det er hans tag der står der, hver gang der er en spændende spil-nyhed!
Jaja, jeg kunne måske ikke lyde som Britney, men jeg rykkede da helt igennem til John Mogensen og Depeche Mode!!
PS: Hilsen Emil
PPS: Trylleklovn - pas på, jeg highjacker Chris' laptop med adgang til databasen, og så er dine dage talte som bruger på newz.dk!
PS: Hilsen Emil
PPS: Trylleklovn - pas på, jeg highjacker Chris' laptop med adgang til databasen, og så er dine dage talte som bruger på newz.dk!
Jeg stemte blankt. Har ikke bemærket de store forskelle.
Den eneste der skiller sig ud, imho, er Emil, der desværre har en tendens til at skrive sin egen mening ind i stort set samtlige nyheder. Jeg er godt klar over, at det er den måde, de har valgt at køre railgun på, men jeg synes stadig det er forkert.
Den eneste der skiller sig ud, imho, er Emil, der desværre har en tendens til at skrive sin egen mening ind i stort set samtlige nyheder. Jeg er godt klar over, at det er den måde, de har valgt at køre railgun på, men jeg synes stadig det er forkert.
newz er det nye xfactor. deal with it
lol, tjek navnene på crew
http://newz.dk/om-os/crew
lol, tjek navnene på crew
http://newz.dk/om-os/crew
* hmn | Henrik "Williams" Nicolaisen
* Pernicious | Peter "Run" Rechnagel
* Net_Srak | Karsten "DMC" Rechnagel
* johnny_newz | Johnny "Houston" Rechnagel
* mandalae | Chris "Ace of Base" Skaaning
* Emil | Emil "Scissor Sister" Skautrup Jacobsen
* Avenger- | Lars "Scissor Sister" Nørgaard
* cycloneb | Christian "Spears" Møller
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.