mboost-dp1
Hvad varmer bedst?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Synes det var et svært valg.
Fam. medlem har haft en af de "slemme" Dell' som var inficeret, men synes da ikke den var for varm når den ladede op. Vi snakker 40 grader ca. Var nok nærmere ireteret over at de ikke varmede lige op overalt.
Har haft en IBM og Toshiba bærbar med samme problemer, men igen, det var jo en central varme.
Samme problem var for min oldsag af bærbar (k6), hvor det var cpuen der var varm.
Det er bare ligsom at så central varmekilde ikke er ret behageligt i længden. Kan bedre lide en konstant rumtemperatur, i stedet for et centralt varme punkt.
På den anden side laver de andre valg, her på siden, jo også glimrende varme. Måske var poolen om hvad vi syntes bedst lavede varme pr effektivitet i stedet? I så fald er det jo "soleklar" (ha ha joke), at det gør solen, så stemte andet, idet dette var den der bedst rammer "rumelig varme", som jeg ka' li.
Fam. medlem har haft en af de "slemme" Dell' som var inficeret, men synes da ikke den var for varm når den ladede op. Vi snakker 40 grader ca. Var nok nærmere ireteret over at de ikke varmede lige op overalt.
Har haft en IBM og Toshiba bærbar med samme problemer, men igen, det var jo en central varme.
Samme problem var for min oldsag af bærbar (k6), hvor det var cpuen der var varm.
Det er bare ligsom at så central varmekilde ikke er ret behageligt i længden. Kan bedre lide en konstant rumtemperatur, i stedet for et centralt varme punkt.
På den anden side laver de andre valg, her på siden, jo også glimrende varme. Måske var poolen om hvad vi syntes bedst lavede varme pr effektivitet i stedet? I så fald er det jo "soleklar" (ha ha joke), at det gør solen, så stemte andet, idet dette var den der bedst rammer "rumelig varme", som jeg ka' li.
Dell laptop, som jeg selv sidder med lige nu. Uden speciel aktivitet kommer den let over de 40 grader. Det er vel og mærke udenpå, primært over harddisken, men også lige under skærmen.
Det blev en dell stemme, da jeg har døjet lidt med et halvdefekt ladekredsløb der ikke altid kunne finde ud af at min batteri var ladet 100% op, den blev bare ved med at stoppe energi derind, med det resultat at mit batteri blev MEGA varmt (dog ikke brændte)... Og har testet batteriet, men det er ikke et af dem der skal ombyttes...
Uhhhh ha ja ... sån dell inficeret laptop den blir bare EXTRA varm, specialt når jeg spiller det der coutnerstrike og har den på skødet.. måske jeg skulle tage lange bukser på o.O
Hørt om " Compressed Air " før ? prøv det :-)
Hørt om " Compressed Air " før ? prøv det :-)
Syntes Acers Ferrari serie mangler på listen, den kan med garanti generere mere varme end samtlige ting på listen til sammen :)
Kald mig en tøffelhelt, men der er sq ikke noget der varmer bedre end at komme hjem til den bedre/værre halvdel og så få kram og et kys efter en lang dag :P
#21 Praetorian
Kan kun give dig ret^^ Og det bedste er at det varmer lige så meget resten af dagen^^
Kan kun give dig ret^^ Og det bedste er at det varmer lige så meget resten af dagen^^
Min Dell Inspiron 8200 og min Dell Latitude D610'er kan man sagtens sidde i skødet og arbejde med uden problemmer.
Min server varmer hele kontoret op til lækre 26 grader, med vinduet åbent.
Min søn på 9 måneder varmer mig op når jeg kommer hjem fra arbejde, og han lyser op i et smil, og rækker armene ud efter mig.
Et blandet udvalg af IBM og Dell stationære og laptops varmer mit kontor på arbejdet op.
Klimaanlæg og justerbar sædevarme varmer min bil op.
Fanatisme af enhver art varmer mit pis op.
Det samme kan siges om musik.bilka.dk lige nu...
Min søn på 9 måneder varmer mig op når jeg kommer hjem fra arbejde, og han lyser op i et smil, og rækker armene ud efter mig.
Et blandet udvalg af IBM og Dell stationære og laptops varmer mit kontor på arbejdet op.
Klimaanlæg og justerbar sædevarme varmer min bil op.
Fanatisme af enhver art varmer mit pis op.
Det samme kan siges om musik.bilka.dk lige nu...
Er det et trickspørgsmål?
Jeg kan relatere til både #26 og #17.
Det varmer når man er sammen med en person man elsker.
Det varmer på en god måde når man får ros - eller når man endelig bliver færdig med en opgave
Det varmer på en mindre god måde når man har glemt at tage bukser på i skole og først opdager det når hele klassen peger fingre og griner.
Det varmer at sove på Charlottenlund strand en eftermiddag i juli. (Og jeg lignede en krebs efterfølgende)
Og sidst men ikke mindst: Det varmer når man tisser i vandet i svømmehallen.
Jeg kan relatere til både #26 og #17.
Det varmer når man er sammen med en person man elsker.
Det varmer på en god måde når man får ros - eller når man endelig bliver færdig med en opgave
Det varmer på en mindre god måde når man har glemt at tage bukser på i skole og først opdager det når hele klassen peger fingre og griner.
Det varmer at sove på Charlottenlund strand en eftermiddag i juli. (Og jeg lignede en krebs efterfølgende)
Og sidst men ikke mindst: Det varmer når man tisser i vandet i svømmehallen.
Jeg stemte bestemt ikke "Apple laptop"... min iBook kommer sjældent op på de 50 grader.
Men... det er muligt at jeg havde stemt anderledes, hvis jeg havde en MacBook Pro.
Men... det er muligt at jeg havde stemt anderledes, hvis jeg havde en MacBook Pro.
Endnu en Dell stemme. Min Latitude D505 varmer også ret godt. Især nederst på skærmen(???) og når man oplader batteriet helt fra bunden - Her begynder den at blinke og gøre ved. Så kan man så pille et godt varmt batteri ud og stille det til afkøling...
Det huer min egentlig ikke rigtigt at den opfører sig sådan (Ja, jeg har undersøgt om batteriet er et af de fejlbehæftede)
Det huer min egentlig ikke rigtigt at den opfører sig sådan (Ja, jeg har undersøgt om batteriet er et af de fejlbehæftede)
#38:
Den skal jeg nok tage mig af, hvis jeg tænker hårdt nok på det kan jeg være at jeg selv antænder..
Den skal jeg nok tage mig af, hvis jeg tænker hårdt nok på det kan jeg være at jeg selv antænder..
Til at starte på tænkte jeg på mellemøsten når de ser Muhammad tegninger (eller andet som de mener udviser had overfor deres krigeriske profet som iøvrigt er død, borte, forrådnet og nej - han er en eventyrperson og har aldrig eksisteret...)
Men så kom jeg til at tænke på franske biler (Citroén og Peugeot) - det må klart være franske biler som varmer mest.
Først selvantænder de - og så varmer de hjertet bagefter når man ved de har gjort sig selv ukampdygtige!
Fandens dygtige udviklere hvis i spørger mig.
Og så er jeg iøvrigt ragende ligeglad med om jeg har klasket apostroffen det rigtige sted i Citroén - og for så vidt også om det er den rigtige jeg har brugt. Det er tanken som tæller :P
Men så kom jeg til at tænke på franske biler (Citroén og Peugeot) - det må klart være franske biler som varmer mest.
Først selvantænder de - og så varmer de hjertet bagefter når man ved de har gjort sig selv ukampdygtige!
Fandens dygtige udviklere hvis i spørger mig.
Og så er jeg iøvrigt ragende ligeglad med om jeg har klasket apostroffen det rigtige sted i Citroén - og for så vidt også om det er den rigtige jeg har brugt. Det er tanken som tæller :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.