mboost-dp1
Hvad var fedest i 80erne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemt he-man, jeg blev 7 i 1990 så det var begrænset hvor meget jeg nåede at rodede med sådan noget som C64 og Samantha Fox..
Men jeg kan tydeligt huske mine he-man figurer!
Hver gang der er blevet gravet i mine forældres have har jeg helt seriøst fundet diverse figurer som af en eller anden grund er blevet gemt divergerende steder i haven.
Men jeg kan tydeligt huske mine he-man figurer!
Hver gang der er blevet gravet i mine forældres have har jeg helt seriøst fundet diverse figurer som af en eller anden grund er blevet gemt divergerende steder i haven.
Stemte C64 - Det var det eneste der rigtig sagde mig noget af de muligheder der var...
OT: Det kunne være rart med mere korrekturlæsning på polls... Hawie??
OT: Det kunne være rart med mere korrekturlæsning på polls... Hawie??
GI-joe figurerne herskede.. Jeg havde en hel HÆR af dem men var alligevel misundelig på dem mine venner havde.
De blev jo ved og ved at pumpe nye figurer ud så man havde altid noget at bruge sine surt tjente sparepenge på.
SKY,- og superchannel med DJ-kat show (ja det var jo med K)
..har lige set en af "M.A.S.K" tegnefilmene på you-tube.. ..det var altså bedre dengang..
KNIGHT-RIDER!!!!
De blev jo ved og ved at pumpe nye figurer ud så man havde altid noget at bruge sine surt tjente sparepenge på.
SKY,- og superchannel med DJ-kat show (ja det var jo med K)
..har lige set en af "M.A.S.K" tegnefilmene på you-tube.. ..det var altså bedre dengang..
KNIGHT-RIDER!!!!
Troede sådan set punk var død i 80'erne.
#20 Det, der hedder en aloha-shirt i Hawaii, troede egentlig de skulle skulle tilskrives efterkrigstiden og ikke 80'erne.
Synes The Terminator eller Arnold mangler, han er da BILLEDET på 80'ernes underholdning: Homoerotik.
Det jeg husker bedst fra den tid er Chernobyl, Challenger og murens fald samt aids, men husker da også Kim og hans gule gummistøvler.
Stemte Ghostbusters, da jeg stadig ser den første nogle gange. Humoren er så kulsort.
He-Man (He?? Man?? - Han er så meget mand, at de bliver nødt til at understrege det?) - tegnefilmene var super sjove, den moralske opsummeringen i slutningen af hvert afsnit er fantastisk og virkelig værd at gense.
#20 Det, der hedder en aloha-shirt i Hawaii, troede egentlig de skulle skulle tilskrives efterkrigstiden og ikke 80'erne.
Synes The Terminator eller Arnold mangler, han er da BILLEDET på 80'ernes underholdning: Homoerotik.
Det jeg husker bedst fra den tid er Chernobyl, Challenger og murens fald samt aids, men husker da også Kim og hans gule gummistøvler.
Stemte Ghostbusters, da jeg stadig ser den første nogle gange. Humoren er så kulsort.
He-Man (He?? Man?? - Han er så meget mand, at de bliver nødt til at understrege det?) - tegnefilmene var super sjove, den moralske opsummeringen i slutningen af hvert afsnit er fantastisk og virkelig værd at gense.
Helt klart Commodore 64 - med båndstation, ikke alt det fancy pjat med disketter...det var kun for hovedrige personer! :P
Og så et af de gode sportsspil hvor sporten bestod i at rykke joysticket fra side til side så hurtigt som muligt...ja tak!
Og så et af de gode sportsspil hvor sporten bestod i at rykke joysticket fra side til side så hurtigt som muligt...ja tak!
Jeg stemte Commodore 64.. havde egentlig begge.. men fra firserne kan jeg bedst huske at ha brugt commodoren.. det er først lidt op i 90'erne at jeg brugte amiga 500'eren.. eller var begge rigtig gode.. :)
Nøøj alle de ting bringer minder frem :D
Det er meget sjovt LaCoste stadigvæk hænger ved, har købt en hel del poloer og andet fra dem de sidste par år. Flere butikker skyder også frem med mærket igen.
Det er meget sjovt LaCoste stadigvæk hænger ved, har købt en hel del poloer og andet fra dem de sidste par år. Flere butikker skyder også frem med mærket igen.
Nøøj alle de ting bringer minder frem :D
Commodore 64, brugte en god del af mine konfirmationspenge på den :)
Kan dog også godt følge #20: XorpiZ i det med BALL-sweatshirts, havde en hel pæn samling.
Punk-bøljen i musikken var også tæt på at blive mit valg, kan stadig falde tilbage og høre: Dead Kennedys, Sex Pistols, The Exploited, Ramones, Mucky Pop, MDC og mange flere.
Samantha Fox plakaterne kunne nu også fange min opmærksomhed, som halvgenert teenager.
Ghostbusters var nu også fede.
Alt i alt en afstemning der giver mange gode minder :)
Kan dog også godt følge #20: XorpiZ i det med BALL-sweatshirts, havde en hel pæn samling.
Punk-bøljen i musikken var også tæt på at blive mit valg, kan stadig falde tilbage og høre: Dead Kennedys, Sex Pistols, The Exploited, Ramones, Mucky Pop, MDC og mange flere.
Samantha Fox plakaterne kunne nu også fange min opmærksomhed, som halvgenert teenager.
Ghostbusters var nu også fede.
Alt i alt en afstemning der giver mange gode minder :)
G.I. Joe uden tvivl for mig.
Dør lidt indeni hver gang jeg tænker på jeg gav dem væk. :(
De var dog ikke meget værd i sidste ende da jeg fandt ud af man kunne skille dem ad ved at fjerne skruen i ryggen.
Men uanset hvad, er det stadig det fedeste legetøj nogensinde lavet.
Dør lidt indeni hver gang jeg tænker på jeg gav dem væk. :(
De var dog ikke meget værd i sidste ende da jeg fandt ud af man kunne skille dem ad ved at fjerne skruen i ryggen.
Men uanset hvad, er det stadig det fedeste legetøj nogensinde lavet.
Hva fanden er en Punk-bølje? Var det noget der kom sammen med Punkbølgen i samme årti? :P
Anyways, der var meget jeg gerne ville stemme på GI Joe og He-man var noget af det legetøj jeg legede mest med, men C64 var nu det største gennembrud for mig så det fik min stemme :D
Anyways, der var meget jeg gerne ville stemme på GI Joe og He-man var noget af det legetøj jeg legede mest med, men C64 var nu det største gennembrud for mig så det fik min stemme :D
Helt klart Samanta Fox intet slår et par velformende kvindebryster i fri dressur. Nam. Undre mig egentlig over at brødristeren ikke får flere stemmer. Det er trods alt den første rigtig populære hjemmecomputer.
Intet var fedt i 80erne. Det var 10 nederen år som bare skulle overstås.
Okay, jeg valgte C64 fordi det trods alt var eneste positiv ved det årti.
Okay, jeg valgte C64 fordi det trods alt var eneste positiv ved det årti.
Der mangler klart Amiga i listen, de var de fedeste. Jeg nåede aldrig at få en, men spillede på dem i ungdomsklubben. Selv havde jeg en C128, som var en C64 med ekstra basic programmering.
#38 Staeren
Det forklarer måske sig selv, hvis han kun var 6 år ved udgangen af 80'erne, så var det årtiet, hvor han intet havde at skulle have sagt pga. forældrene. Tilmed har han ikke nået at blive kønsmoden i det årti, så Samanta Fox plakaterne var sikkert ulækre. :)
Hundestejle: Ikke for at provokere dig, men den var lige til højrebenet ;-)
Det forklarer måske sig selv, hvis han kun var 6 år ved udgangen af 80'erne, så var det årtiet, hvor han intet havde at skulle have sagt pga. forældrene. Tilmed har han ikke nået at blive kønsmoden i det årti, så Samanta Fox plakaterne var sikkert ulækre. :)
Hundestejle: Ikke for at provokere dig, men den var lige til højrebenet ;-)
#39 - C128 var ikke bare en C64 med ekstra Basic.
The C64 has 64k of RAM, 40 column composite output, typewriter keyboard, a sound synthesizer chip and expansion port to allow hardware expansion.
The C128 has 128k of RAM, both 40 column composite output and 80-column RGBI output, typewriter keyboard with a numeric keypad, a sound synthesizer chip and expansion possibilities similar to that of the C64. The C128 came with enhancements such as allowing 9600 baud routines as opposed to that of the C64's 2400 baud, burst disk serial routines as opposed to that of the C64's slow serial routines, etc.
Dette er en syg afstemning for det er da helt tydeligt at der mangler noget: DET HELE!!!!!!! Derfor stemmer jeg vilkårligt på det eneste af kandidaterne, der viste bryster: SAM FOX!
Vi mangler altså vitterligt en ny rating til posts!
Den skal bruges til sådan nogle som post #43, og så skal den bare hedde "nørd"! :D
Den skal bruges til sådan nogle som post #43, og så skal den bare hedde "nørd"! :D
Der mangler helt tydeligt en anden valgmulighed: Samantha Fox Strip poker på den gode gamle C=64'er..
Havde mange G.I. Joe og Heman figurer dengang :)
Husker også tydeligt Kim Schumacher. Han var fandme skæg!:)
Jeg havde også C64´eren, Amige500 og Amiga2000,Atari,Spectrum,Amstrad OSV.
Det var sgu´fedt nok dengang. Nogen der kan huske "MOONSTONE", det var monster cool det spil!!
Tænk på hvor mange tusinder spil man har gennemført....
det r lidt vildt når man tænker over det..
I har ret...det er helt nostalgisk det her:p
Husker også tydeligt Kim Schumacher. Han var fandme skæg!:)
Jeg havde også C64´eren, Amige500 og Amiga2000,Atari,Spectrum,Amstrad OSV.
Det var sgu´fedt nok dengang. Nogen der kan huske "MOONSTONE", det var monster cool det spil!!
Tænk på hvor mange tusinder spil man har gennemført....
det r lidt vildt når man tænker over det..
I har ret...det er helt nostalgisk det her:p
Jeg stemte LaCosta - det var da klart det fedeste.
Almindelige bluser, hvor man påsyede en krokodille.
På den måde kunne man lynhurtigt se hvem i klassen der skulle have tæv, buksevand og skridtspark.
Ingen krokodille = tæv i rå mængder.
Det gav også meget mere mening, end idag, hvor bindegale unge mennesker mobber hinanden, fordi man ikke har den nyeste og smarteste mobil-telefon. Det er jo sygt.
C64/C128/Amiga var for de populistiske møgunger, der ikke anede nogen om computere, vi andre sad på Atari eller Amstrad.
Samantha F's babbedutter - hvis du ikke havde hængebryster nok i din mors.
Heman /G.I. Joe - C'mon, det er temmelig useriøse helte, når man kunne kigge på den seje karatekid.
Punk - bahh. Vi hader samfundet, så derfor lever vi på overførselsindkomst, og er altså afhængige af det samfund vi hader - men det ser vi stort på i vores arrogance.
Wham - alle pigerne sukkede dybt efter George Michael, indtil de fandt ud af, at i 'Last christmas' var det aaltså fyrerne han checkede ud, og ikke hende den anden pige der.
Kim S. - kun mig der ikke har glemt at han også sukkede efter George?
Pastelfarver? også båret af George-fans (need I say more)
Nej - LaCosta står alene, som ren 80'er æra.
Hmmm der er egentlig ret mange grunde til, at jeg er så glad for, at 80'erne er en fjern fjern fortid for mig...
Almindelige bluser, hvor man påsyede en krokodille.
På den måde kunne man lynhurtigt se hvem i klassen der skulle have tæv, buksevand og skridtspark.
Ingen krokodille = tæv i rå mængder.
Det gav også meget mere mening, end idag, hvor bindegale unge mennesker mobber hinanden, fordi man ikke har den nyeste og smarteste mobil-telefon. Det er jo sygt.
C64/C128/Amiga var for de populistiske møgunger, der ikke anede nogen om computere, vi andre sad på Atari eller Amstrad.
Samantha F's babbedutter - hvis du ikke havde hængebryster nok i din mors.
Heman /G.I. Joe - C'mon, det er temmelig useriøse helte, når man kunne kigge på den seje karatekid.
Punk - bahh. Vi hader samfundet, så derfor lever vi på overførselsindkomst, og er altså afhængige af det samfund vi hader - men det ser vi stort på i vores arrogance.
Wham - alle pigerne sukkede dybt efter George Michael, indtil de fandt ud af, at i 'Last christmas' var det aaltså fyrerne han checkede ud, og ikke hende den anden pige der.
Kim S. - kun mig der ikke har glemt at han også sukkede efter George?
Pastelfarver? også båret af George-fans (need I say more)
Nej - LaCosta står alene, som ren 80'er æra.
Hmmm der er egentlig ret mange grunde til, at jeg er så glad for, at 80'erne er en fjern fjern fortid for mig...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.