mboost-dp1

Hvad syntes du om MS Paint billederne fra 1. april?

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
7. apr. 2008 06:27
Det var da grineren nok, men "folk udefra" som ikke kender newz, vil nok mene det er en smule useriøst..
Gravatar #2 - owrflow
7. apr. 2008 06:28
Det var yderst kreativt og gjorde et besøg på newz en anelse sjovere, så jeg ville ikke ha' noget imod hvis newz crew fortsatte:P
Gravatar #3 - T-Hawk
7. apr. 2008 06:31
Det var mega godt, men kan godt se det er et kæmpe arbejde hvis de skal laves til alle nyheder.
Går dog helt ind for det forslag der er stille andetsteds om at give mulighed for at uploade billeder selv.
Gravatar #4 - fjols
7. apr. 2008 06:32
Som #1 siger saa vil det nok virke en smule userioest for andre, men det kunne vaere fedt hvis man kunne vaelge det til i sin profil. Saa er det selvfoelgelig op til nyhedsskriverne selv om de gider lave billeder til deres nyheder.
Gravatar #5 - lost-viking
7. apr. 2008 06:48
jeg syntes det var sjovt.. men ja måske en smule useriøs for folk ude fra. men så skulle man kunne vælge det til i sin profil.. ville være nice! :D
Gravatar #6 - procrastinator
7. apr. 2008 07:11
#5 Ja, en mulighed for at lave Paint-billeder til alle nyheder, som dog ikke vises som default, men kan tilvælges i profilen! Det må da være det der skal gøre Newz til hele verdens foretrukne IT-nyhedsmedie :]
Gravatar #7 - zin
7. apr. 2008 07:12
Altså, der er en mulighed for at stemme i caps... Jeg ser ikke rigtig noget andet seriøst valg, gør i? :-)
Gravatar #8 - lorric
7. apr. 2008 07:15
Jeg synes de var ok sjove, men jeg ville nok ikke gide at se på dem hele tiden. Lav dem en gang i mellem, ikke mere end det.
Gravatar #9 - X-PanDer
7. apr. 2008 07:17
Jeg synes faktisk de var ret godt lavet ud over at være sjove.

Man kunne da nemt se hvad artiklen handlede om ud fra billedet. Især den med piratskibet. :P

Fed aprilsnar. :)
Gravatar #10 - moisen
7. apr. 2008 08:47
jeg synes at det var fedt at se på og se hvordan folk i løbet af dagen blev bedre og bedre, det klart noget der ikke skal glemmes...

synes godt man kunne lave en brug paint dag en gang i mellem som en lille form for happening
Gravatar #11 - hgul
7. apr. 2008 08:50
Det var bestemt ganske underholdende selvom jeres paint skills måske kan diskuteres :-P

Man kunne måske indføre det som et forsøg ved WNZ nyhederne - det burde både modstandere og tilhængere kunne leve med.
Gravatar #12 - vision-dk
7. apr. 2008 09:09
"Det var for grimt, lav det aldrig igen"

Hvis der havde været mulighed for at stemme: "Meget sjovt, men holder ikke på sigt" havde jeg stemt det
Gravatar #13 - vandfarve
7. apr. 2008 09:09
Det var da en meget sjov happening, men jeg tror, at interessen stille vil forsvinde for billederne, hvis de bliver gjort default. Sådanne gimmicks er nemlig bedst, når de kun sker sjældent, ellers vil folk finde dem for kedelige (da de bare er "normale") til sidst.

Desuden er det meget tidskrævende, det sætter de kreative evner på prøve, og det vil måske skræmme evt. brugere væk, så min konklusion vil være, at man nok skal begrænse billederne til 1. april og lignende dage.
Gravatar #14 - vandfarve
7. apr. 2008 09:10
Update:

Vision-dk formulerer meget kort det, som jeg ikke kunne: Det er ikke holdbart i længden.

Please disregard min forrige besked.
Gravatar #15 - David Munch
7. apr. 2008 09:12
Synes det var max underholdende... Det kunne i godt køre standard. Det ville også gøre stedet her mere unikt!
Gravatar #16 - Cugel
7. apr. 2008 10:44
jeg syntes det var sjovt nok at lave det men personligt er det ik noget jeg ville være glad for at have altid da alle nyheder den dag havde ca 5 indlæg som de første som kun omhandlede billedet og ik selve nyheden, hvilket faktisk blev ret irriterende efter 3-4 nyheder :/
Gravatar #17 - j_jorgensen
7. apr. 2008 10:47
Med ca 90% for, er der så nogen tvivl? ;)
Gravatar #18 - MVR
7. apr. 2008 13:13
De var da mega godt lavet og sjove :P

De andre er helt kedelige at se på efter det...
Gravatar #19 - zygorator
7. apr. 2008 13:59
Ikke hele tiden, men kunne da være fedt at have dem på WNZ fx :D
Gravatar #20 - Lunxed
7. apr. 2008 16:04
Der skulle være en mulighed for at, vælge det til inde i ens profil. Så som standard vises paint billederne ikke, men man kan slå det til.

Også skal skribenten selvfølgelig selv, bestemme om han vil lave et paint billede.
Gravatar #21 - myplacedk
7. apr. 2008 16:11
God ide #19.

Hvis man holder udførelsen på et rimeligt prof niveau (selv om der er få farver, aliasing osv. behøver det jo ikke ligne en børnetegning, hvis nyheden ikke handler om noget børnerelateret), kan jeg ikke se noget problem i at bruge dem til WNZ.

Man kunne vel godt lave nogle stykker, og smække dem i newz.dks bibliotek med standard-billeder. Så ryger problemet med at det er tidskrævende for staff.

Man kunne jo lave en tråd, hvor folk kan sende sine tegninger ind.
Gravatar #22 - Cloud02
7. apr. 2008 18:58
Det var meget sjovt men er noget som måske kun bør høre til 1. april. Måske gøre det til tradition.
Gravatar #23 - GormDK
7. apr. 2008 19:43
Hedder det så en eller et MS Paint? ;)
Gravatar #24 - cyandk
8. apr. 2008 10:32
Det var for grimt, lav det aldrig igen....

Tak.
Gravatar #25 - Hůňděštějlě2
8. apr. 2008 11:20
(34%)DET SKAL VÆRE DER ALTID!
Det er det fedeste tiltag fra newz.dk nogensinde. Fuck v2.0 når vi kunne have fået Paint billeder fra starten af.
Gravatar #26 - zin
8. apr. 2008 11:42
#24: Du mangler leet paint skeelz.
Gravatar #27 - tgr
8. apr. 2008 11:59
Jeg er klar over det var 1. April, men det fik bare siden til at virke sindsygt useriøs. Dog synes jeg det var bedre end jeres stunt sidste år hvor forsiden blev spammet med falske og irriterende åndsvage historier.
Gravatar #28 - Törleif Val Viking
8. apr. 2008 13:30
synes de er super grineren!
Men ja, holdt det på lavt niveua... Gør ikke noget at de er der engang i mellem. F.eks kunne Newz Staff lavede dem efter en bytur eller noget, når I selv lyster :)
Gravatar #29 - rackbox
8. apr. 2008 13:52
Jeg synes at billederne var fantastiske - og i enkelte tilfælde mere sigende end de almindelige hverdagsbilleder, der bliver brugt til nyhederne. Det gjorde helt klart siden mere farvestrålende.

#27 jeg tror generelt, at du skal holde dig udendørs 1. april :P
Gravatar #30 - Magten
8. apr. 2008 14:02
Medmindre han kun har mulighed for at kigge på PC'en når han er indendørs, vil jeg mene der er større mulighed for at støde ind i dårlige aprilsnar udendørs :P

Nørdernes livstil er bare bedre..!
Gravatar #31 - mark-dh
9. apr. 2008 14:41
Argh jeg så dem ikke..
Kan man på nogen måde se dem igen?
Gravatar #32 - rackbox
9. apr. 2008 14:48
#31 kig i nyhedsarkivet...
Gravatar #33 - The-Lone-Gunman
9. apr. 2008 15:30
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login