mboost-dp1
Hvad synes du som Safari 4s GUI ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Valgte katastrofe, men mener det nu ikke så slemt. Synes bare ikke der var andre måder at udtrykke at jeg ikke synes om dem, altså deres tabs.
Resten af designet er jo som browsere er flest, så det er nu fint nok, men kan ikke se fidusen i at smide tabs op i mit titel område. Kan være det bare er mig der er konservativ, men synes det virker forkert.
Resten af designet er jo som browsere er flest, så det er nu fint nok, men kan ikke se fidusen i at smide tabs op i mit titel område. Kan være det bare er mig der er konservativ, men synes det virker forkert.
Tabsne er pænt uigennemtænkt. Jeg er ved at få lange løg af at menulinjen både virker som tabvælger og som en knap der minimerer vinduet. Jeg synes det fungerer fortrinneligt for chrome at tabsne er i menulinjen, men den måde som de har lavet det på i safari virker det bare ikke.
Den er dejlig hurtig, og den eneste af mine browsere der scorer 100/100 i Acid3-test :)
Bruger dog stadig Firefox til primær browser, det må være en tilvænningssag (og add-ons ftw!)
Også synes jeg det er hammergrimt med det der stavekontrol (røde linjer under teksten).. nogen der ved hvordan man slår det fra??
Bruger dog stadig Firefox til primær browser, det må være en tilvænningssag (og add-ons ftw!)
Også synes jeg det er hammergrimt med det der stavekontrol (røde linjer under teksten).. nogen der ved hvordan man slår det fra??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.