mboost-dp1
Hvad spiller du mest på?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg stemte på den der blanke en, men den er vist i stykker? Jeg gik ellers ud fra det var noget frækt, der var censureret væk.
Derudover spiller jeg mest på min PC, da mine foretrukne spil er World of Warcraft og Ogame.
Jeg har kun GTA IV til min PS3 og det kan jeg langt fra bruge lige så meget tid på som de 2 andre spil.
Derudover spiller jeg mest på min PC, da mine foretrukne spil er World of Warcraft og Ogame.
Jeg har kun GTA IV til min PS3 og det kan jeg langt fra bruge lige så meget tid på som de 2 andre spil.
Svarede den blanke, siden jeg spiller på min Mac... Og nej, hun vil ik have man kalder hende en PC, så bliver hun ked af det.. :P
"Hvad spiller du mest på?"
I grunden meget sjovt at ingen endnu har svaret : PIK!
<OT>
Spiller klart mest PS3, men lige som #5 bruger jeg mest tid foran Pc'er. Tæller singstar i øvrigt som at spille ?
I grunden meget sjovt at ingen endnu har svaret : PIK!
<OT>
Spiller klart mest PS3, men lige som #5 bruger jeg mest tid foran Pc'er. Tæller singstar i øvrigt som at spille ?
Tjah, når jeg tænker tilbage har størstedelen af min tid med computerspil været ved en C64.. Derfor min stemme går dertil :)
Nu ville jeg ønske, min sidste brødkasse ikke var brændt sammen sidste vinter :(
Nu ville jeg ønske, min sidste brødkasse ikke var brændt sammen sidste vinter :(
Du3- (4) skrev:#2 Der skal stå kødfløjte, men det er censureret væk :P
Stemte PC.. jeg er "afhængig" af WoW :P og har lige fået det nye FM09 så jeg har kraftigt brug for flere timer i døgnet når der skal flettes arbejde ind os :)
LOL!!
PC FTW! Console whores of babylon!!
Spiller kun på PC. Ejer ingen konsoller og skal nok aldrig eje en (med mindre konsoller bliver som PC'er... oh wait, that kinda defies the point)
Der findes kun en type spil som er bedst med joypad og det er fighting spil (men man kan jo også få joypads til PC og det næste Street Fight spil kommer også til PC), alle andre typer spil er bedst med mus + tastatur p.t.
At folk spiller f.eks. GTA på en konsol må jeg sku ærligt talt sige at det er hul i hovedet. Prøvede det i en halv time, men for hvert minut det gik følte jeg mere og mere trang til at smide konsollen ud af vinduet
Der findes kun en type spil som er bedst med joypad og det er fighting spil (men man kan jo også få joypads til PC og det næste Street Fight spil kommer også til PC), alle andre typer spil er bedst med mus + tastatur p.t.
At folk spiller f.eks. GTA på en konsol må jeg sku ærligt talt sige at det er hul i hovedet. Prøvede det i en halv time, men for hvert minut det gik følte jeg mere og mere trang til at smide konsollen ud af vinduet
For tiden, så spiller jeg også mest på PS3'eren. Jeg investere nok også snart i en 360'er for at spille Fable 2, Gears Of War 2 og Alan Wake..
Men PS3'eren bliver nok på førstepladsen.
Men PS3'eren bliver nok på førstepladsen.
Systran (15) skrev:Savner muligheden "Guitar". Jeg spiller suverænt mest på guitar! PC kommer lige bagefter :)
Nåå ja... og de mangler os alle sportsgrene og alle former for musik instrumenter i afstemningen... det er altså en ommer... det kan jeg godt se...
@27
Hvis man tager udgangspunkt i standard controllere.
Så vil jeg sige sandbox spil ala GTA (ved godt at der er andre der er uenige, men kunne aldrig forestille mig at spille f.eks. GTA på en PC).
Og så visse former for bil/fly/etc spil fungere også bedre med joypad end med keyboard..
Men det er så også det :-)
Hvis man tager udgangspunkt i standard controllere.
Så vil jeg sige sandbox spil ala GTA (ved godt at der er andre der er uenige, men kunne aldrig forestille mig at spille f.eks. GTA på en PC).
Og så visse former for bil/fly/etc spil fungere også bedre med joypad end med keyboard..
Men det er så også det :-)
#27:
Tja, alle? Jeg var med som PC gamer fra DOOM og har været det lige siden. Men som årene er gået er jeg hoppet mere og mere over på konsollerne. I dag spiller jeg WoW på min PC, men alle øvrige genrer er flyttet til konsollen.
Jeg er spiller på den platform hvor jeg er mest underholdt og hvor mine venner er, og det er på X360, Wii og til dels PS3.
RTS var den eneste genre jeg spillede ud over WoW sidste år, men også den er flyttet over på konsollerne nu.
Er jeg en idiot? Er jeg bare en dårlig gamer? Måske, men ikke desto mindre har jeg været gamer siden C64 - og ikke siden dengang har jeg været så godt underholdt som jeg er, efter jeg er gået over til konsollerne.
Tja, alle? Jeg var med som PC gamer fra DOOM og har været det lige siden. Men som årene er gået er jeg hoppet mere og mere over på konsollerne. I dag spiller jeg WoW på min PC, men alle øvrige genrer er flyttet til konsollen.
Jeg er spiller på den platform hvor jeg er mest underholdt og hvor mine venner er, og det er på X360, Wii og til dels PS3.
RTS var den eneste genre jeg spillede ud over WoW sidste år, men også den er flyttet over på konsollerne nu.
Er jeg en idiot? Er jeg bare en dårlig gamer? Måske, men ikke desto mindre har jeg været gamer siden C64 - og ikke siden dengang har jeg været så godt underholdt som jeg er, efter jeg er gået over til konsollerne.
Kan bedst lide at spille arcade spil på konsol, beat'em'up og bilspil på konsollen. Bilspil er hips som hap hvis man har et rat dog.
Lige pt spiller jeg Left 4 Dead (den bedste shooter i mange år btw), World of Warcraft, Guitar Hero og Gran Turismo 5: Prologue.
Stemte PC.
Lige pt spiller jeg Left 4 Dead (den bedste shooter i mange år btw), World of Warcraft, Guitar Hero og Gran Turismo 5: Prologue.
Stemte PC.
Human (18) skrev:Andet. En Mac.
Hmm en mac er også en PC ;-)
Det er bare et Unix baseret OS den kører, og ikke et Linux, eller Microsoft baseret OS.
PC = Personal Computer.
Min Commodore 64, og Commodore 128D er også PC'ere.
Der står ihvertfald Personal Computer på dem :)
Ontopic:
Har ingen spillekonsol, så det bliver på min windows PC, at jeg gamer på.
Og lidt på C64/C128D, når den i ferierne bliver pakket frem.
#35: Det stemmer, men desværre er dette misvisende. Termet PC dækker nu om dage også en Apple, da den ikke længere "kun" er en maskine, som bruges udelukkende til billedmanipulation, grafik m.v., men også til hverdagsbrug, og andre homoseksuelle aktiviteter.
(Come on, it's a joke!)
(Come on, it's a joke!)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.