mboost-dp1

Hvad spiller du mest på?

Gå til bund
Gravatar #1 - Zeelee
6. jan. 2008 17:15
jeg tror godt jeg ved hvad der vinder :P
Gravatar #2 - Dreadnought
6. jan. 2008 17:35
Er det en lukket afstemning? Jeg har stadig hjemmeside-afstemningen i venstre side.
Gravatar #3 - engfeh
6. jan. 2008 17:38
Ét ord: Railgun!

:-D
Gravatar #4 - Jace
6. jan. 2008 17:50
#2: Der kører forskellige polls på newz.dk og railgun. Hvis du vil deltage i begge to skal du stemme på hver side:

http://railgun.newz.dk/
Gravatar #5 - XorpiZ
6. jan. 2008 18:21
Det var dog træls.. Kan i ikke snart få adskildt de to fora?
Gravatar #6 - trylleklovn
6. jan. 2008 18:24
STRAP-ON !
Gravatar #7 - Svei
6. jan. 2008 18:24
Hvad jeg 'spiller mest på'... Hvor er "andet" i denne afstemning?
Gravatar #8 - ZOPTIKEREN
6. jan. 2008 18:29
pikkemanden?
Gravatar #9 - ZOPTIKEREN
6. jan. 2008 18:30
Det var selvfølgelig til #1.
Gravatar #10 - Norrah
7. jan. 2008 01:38
#8 puha, det håber jeg sgu ikke...
Kan se jeg har spillet i 22 timer de sidste 2 uger.
Hvis det skal stikkes af... Pikkemanden... så lider jeg da snart af diverse tilstande som man ellers normalt kun får af stress og forskellige former for hårdt fysisk slid.
Gravatar #11 - Maltheskalle
7. jan. 2008 03:05
Kødfløjten...
Gravatar #12 - Derfor
7. jan. 2008 05:17
#10, Tror ikke du er den eneste der har fået slidsår hvis det er ;)
Har sammenlagt spillet 44.1 timer fordelt over de sidste 2 uger.
Gravatar #13 - rackbox
7. jan. 2008 06:28
#12 den var henvendt til #11, ikke? Heh!
Gravatar #14 - fidomuh
7. jan. 2008 06:45
#10/12

Tsk tsk, rigtige maend bukker ikke under for sexuelt pres!

Det er bare op paa hesten igen, ( billedligt talt ) NO PAIN, NO GAIN!

#Topic

Hum, det maa sku blive min PC, omend det er taet loeb med min PS3 :D

Uncharted, Assassins Creed og God of War traekker sq godt i mig for tiden :)
Men det er nu nok The Witcher og lidt WoW der tager overhaanden pt :P
Gravatar #15 - vision-dk
7. jan. 2008 07:36
Helt klart PC. Guild wars har været primære "spil-beskæftigelse" i laaaang tid.

At knægten så lige har fået en Nintendo DS Lite, kunne så betyde at jeg lige må prøve det lidt af også :)
Gravatar #16 - Cloud02
7. jan. 2008 08:29
X360

har en IBM laptop som jeg bruger som min primære computer som sidder i en dock, og den har ikke et gfx kort der kan trække tingene. Den kunne med nød og næppe lige klare WoW dengang jeg spillede det.
Gravatar #17 - Monkeylover
7. jan. 2008 22:44
Lidt sært at Wii'en har fået en så lav rate.. det er jo den mest slogte konsol.. :)

Men okay, dette fora er måske ikke lige dens målgruppe.. har selv en wii, men jeg må alligevel ligge min stemme på PC'en..

syntes wiien er mega kedlig :/ lidt spøjs sammen med vennerne til et par øl, men så er det sgu os det..
Gravatar #18 - Kaim
8. jan. 2008 07:32
PC!

Har godt nok en Wii til at stå, men som andre også nævner så er den klart fedest sammen med vennerne/familien.
Gravatar #19 - KaW
8. jan. 2008 14:34
Jeg spiller mest Wii.. Lige nu er jeg ved at gennemspille alle de gamle gamecube klassikere, som for et eksempel remaken af Metal Gear Solid, men også Smash Brother Melee.
Gravatar #20 - Elgaard
9. jan. 2008 11:16
#17 - Der er solgt flest Wii konsoller, men alle de seneste salgstal for software jeg har set fortæller at Xbox 360 står for over 50% af den samlede mængde solgte spil for alle 3 platforme.

Der er noget der tyder på at Xbox 360 ejerne er dem der er mest glad for deres konsol...
Gravatar #21 - Kragmose
9. jan. 2008 11:20
Tja, 2007's spilkatalog bød mest på spil som jeg helst vil/kun kan spille på pc, som Crysis, CoD4, Portal og TF2. Bruger mest min PS3 til Skate, GH3, Ratchet etc. Vil helst spille platform/party genrerne på konsol, da jeg ikke kan udstå shooters på konsoller :P
Gravatar #22 - Maltheskalle
9. jan. 2008 11:30

NO PAIN, NO GAIN!

A pros pro

sorry for min dårlige humor :)
Gravatar #23 - plazm
9. jan. 2008 11:33
jeg er slemt overrasket over at Wii ikke har fået flere stemmer taget i betragtning at det stereotype billede af nørder er en bumset single bleg fyr som sidder bag sin mørke skærm...
Gravatar #24 - plazm
9. jan. 2008 11:34
Ahhh, vent lige. Wii er åbenbart en spillemaskine, der kan man bare se.
Gravatar #25 - myplacedk
9. jan. 2008 12:11
Den blev fanget af firmaets firewall, så den er nok "not safe for work" . Noget siger mig at jeg heller ikke har lyst til at se. :)
Gravatar #26 - fidomuh
9. jan. 2008 15:10

Det ved jeg nu ikke?

MS tabte jo gigantiske summer af penge paa X360 hardware, hvor Nintendo har tjent penge paa Wii lige fra dag 1 :)
Gravatar #27 - Elgaard
9. jan. 2008 16:42
#26, Min kommentar gik på hvor mange spil der bliver solgt, i forhold til antallet af konsoller, idet det giver et godt billede af konsollernes popularitet hos slutbrugerne... Ikke hvor meget producenterne tjener. :)
Gravatar #28 - dunn
9. jan. 2008 17:01
Hvor er Dreamcast? :|
Gravatar #29 - Absinth
9. jan. 2008 19:02
Mac?

Ikke fordi jeg har en. Stemte selvfølgelig PC.
Gravatar #30 - ajust
9. jan. 2008 19:34
Et svar jeg aldrig troede jeg vil give: Playstation 2!

Virker godt nok lidt trist, at man sidder og kalder sig selv nørd, og så spiller mere på sin playstation end sin computer. MEN, nu er Guitar Hero altså det fedeste spil nogensinde, så jeg må nok sige at playstationen og guitaren optager det meste af min spilletid for tiden!
Gravatar #31 - Modvig
10. jan. 2008 19:03
Jeg spiller WoW, sådan rigtig aktivt. PC, der er ingen andre valg.
Gravatar #32 - Norrah
10. jan. 2008 20:08
#31 med det navn, så havde jeg da aldrig gættet du spillede wow. :)
Gravatar #33 - zin
11. jan. 2008 00:08
#31: Faktisk kan WoW afvikles i wine. Det kan derfor køres på Linux og derigennem også på en konsol hvorpå der kan installeres Linux.
Eller en Mac. :-)
Gravatar #34 - fidomuh
11. jan. 2008 08:20

Jeg tror naeppe du faar WoW til at koere paa Wine i Linux paa en PS3 ( som nok var det du mente? Xbox1 er jo ikke en rigtig konsol :P ), udover det saa koerer naevner han jo faktisk ikke om han bruger Linux eller ej :)

Det er usandsynligt at han goer, men det kunne snildt vaere..

PC != Windows :D
Ioevrigt saa er en Mac ogsaa en PC, omend det er en lidt saer en ;)
Gravatar #35 - zin
11. jan. 2008 10:54
#34: Har du prøvet? Har du fusket? Har du fusket MERE?
Før du har og bevist at man ikke kan så tror jeg man kan. Men OK - det er jo fordi jeg er optimist. :-)
En Mac er ikke en PC. En Mac er en Mac. En PC dækker over termet "IBM Personal Computer" link. En IBM Personal Computer er ikke en Mac - der er store forskelle både på det tidspunkt og nu - omend det blot er nogle chips på bundkortet. :-)
Gravatar #36 - fidomuh
11. jan. 2008 11:01

Har du prøvet?

Nej, men eftersom at Linux paa PS3'en er _MEGET_ langt fra optimalt, saa tvivler jeg..

Det koerer faktisk, mildt sagt, af lort :)

Før du har og bevist at man ikke kan så tror jeg man kan. Men OK - det er jo fordi jeg er optimist. :-)

Optimisme og Linux gaar ikke haand i haand :P

En PC dækker over termet "IBM Personal Computer" link.

Har du laest dit link?
Note: "IBM PC" is used in this dictionary to denote IBM and compatible personal computers, and to distinguish these from other personal computers, though the phrase "PC" is often used elsewhere, by those who know no better, to mean "IBM PC or compatible".

Men hvis du mente IBM PC, saa okay :D

En IBM Personal Computer er ikke en Mac - der er store forskelle både på det tidspunkt og nu - omend det blot er nogle chips på bundkortet. :-)

Efter den specifikation du har linket til her, saa er der naeppe nogen af os der koerer en "IBM PC" idag, saa rent faktisk saa er en Mac ligesaa meget en IBM PC, som det Antec kabinet jeg har staaende med HW i.

Du kan saa argumentere for at en Mac er MERE end en PC, men mindre kan detn vel aldrig blive, naar den er fuldt kompatibel med alle PC operativ systemer?
Eneste undtagelse jeg ser, er EFI fremfor BIOS, men er BIOS en del af IBM PC spec'et? :)
Gravatar #37 - zin
11. jan. 2008 11:07
fidomuh skrev:
Optimisme og Linux gaar ikke haand i haand :P

Pladder. Optimisme er krævet for at lære Linux. Meget af det. :-)
Jeg læste ikke mit link, nej. Jeg søgte i ordbogen efter "PC". Dette er resultatet. Kan du se "Mac" der? Jeg kan ikke. :-)
Anyway, ja, en BIOS er en del af en IBM Personal Computer.

Grunden til at jeg præsenterede linket kan du jo læse i din quote;
De benytter selv "PC" til at betegne (denote) IBM and compatible Personal Computers - det gør jeg også. Det er nemmere, IMHO. :-)

Jeg har aldrig sagt at en Mac er mindre end en PC - blot noget andet, og at der er forskelle i chipsene på bundkortet, hvilket du selv har bekræftet.
Gravatar #38 - fidomuh
11. jan. 2008 11:38

Pladder. Optimisme er krævet for at lære Linux. Meget af det. :-)

Hehe fair nok :)

Kan du se "Mac" der? Jeg kan ikke. :-)

Jeg kan se at kravet for at vaere en IBM PC tilsyneladende er en x86 kompatibel maskine? Er en Mac det? Ja? :)

Anyway, ja, en BIOS er en del af en IBM Personal Computer.

Ah okay, jamen saa er fremtidige "PC'er" jo ikke PC'er.. Der kan man bare se :)

Grunden til at jeg præsenterede linket kan du jo læse i din quote;

[quote]De benytter selv "PC" til at betegne (denote) IBM and compatible Personal Computers - det gør jeg også. Det er nemmere, IMHO. :-)

Ja, i dette indlaeg.
Min quote viser jo netop at "PC" ikke er lig med "IBM PC" :)

Jeg har aldrig sagt at en Mac er mindre end en PC - blot noget andet, og at der er forskelle i chipsene på bundkortet, hvilket du selv har bekræftet.

Der er ogsaa forskelle paa Asus og Intel motherboards, er Asus saa en Asus og ikke en PC? Nej vel?

Eneste markante forskel er EFI fremfor BIOS, men da bundkort producenterne forhaabentligt snart forlader det oldtidslevn vi kalder en BIOS, saa meh :)

Udover det, er det ikke lidt trist at vi debattere hvad en "IBM PC" er, naar den sidste "IBM PC" rent faktisk er fra '86? :)

Idag ser vi jo kun "IBM PC Compatible" maskiner, hvor Mac'en ihvertfald fint burde passe ind. ( Med undtagelse af EFI'en, selvom BIOS'en burde vaere uddoed for laenge siden :) )
Gravatar #39 - zin
11. jan. 2008 11:40
#38;
Detaljer detaljer. :-P
Jeg blev født i '85 - '86 føles som var det i går! :O
Gravatar #40 - fidomuh
11. jan. 2008 11:51

Hehe, jeg kender foelelsen! Dengang man var 1 aar, det var tider! :)

Faktisk blev Amiga 1000 lanceret dagen efter min foedselsdag, 24/7 '85..
- Facts you couldn't care less about :D
Gravatar #41 - zin
11. jan. 2008 12:07
#40: Her er en bedre en:
# 1985 - 16. marts:
Associated Press newsman Terry Anderson is taken hostage in Beirut. He would be released on December 4, 1991.

Knægt. :-P
Gravatar #42 - fidomuh
11. jan. 2008 15:39

Tsk, hvad fabler du om?! Hvad er dog bedre end Amiga'ens foedsel?! :D

Rent faktisk blev de fleste Amiga1000'er modtaget d. 23, hvor jeg blev foedt, til stor jubel fra alle de glade nyfundne ejere :D

Ioevrigt, 6 aar som gidsel i Beirut ... Oev.... Oev.. :D
Olding. :P
Gravatar #43 - zin
11. jan. 2008 18:28
#42: Ja, ok, men da Amigaen blev født gik jeg jo allerede med stok i stedet for ble.. :-O
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login