mboost-dp1

Hvad skal næste afstemning handle om?

Gå til bund
Gravatar #51 - Acro
2. dec. 2002 17:28
#49:

Jeg har intet imod i humor, også selvom det ikke er den samme som min.

Hvad jeg har noget imod er at ALLE tråde og ALLE afstemninger skal berøres af dette, det er sjovt - til en GRÆNSE!

Grænsen er nået, det er åbenbart bare ikke alle der selv kan se det.
Gravatar #52 - Acro
2. dec. 2002 17:30
#50:

De flamewars der engang kendetegnede diskussionerne er ved at forandre sig til det positive, og mange er på det seneste begyndt at indse at det virkelig ikke kan lade sig gøre at flame det hele - og er derfor blevet saglige og argumenterende istedet.

Og det hjælper bestemt ikke på flamewars at der findes en masse brugere der bare snakker om noget andet, og har svært ved at blive ved emnet.

Bare fordi nogen gør noget, betyder det ikke at andre må noget andet - så bare fordi der er nogle der flamer, og trods alt holder sig til emnet, betyder det ikke at Hektor skal berette om hans manglende sociale forhold til Slacz.
Gravatar #53 - musse_
2. dec. 2002 17:32
Et lille spørgsmål... hvis i har så meget imod at der kommer nogle useriøse afstemninger ka i så ikk bare lade være med at stemme ??
Gravatar #54 - Acro
2. dec. 2002 17:47
#53:

Har heller ikke stemt.

Hvis jeg er imod at luften er forurenet, lader jeg jo heller ikke være med at trække vejret?
Gravatar #55 - angelenglen
2. dec. 2002 17:57
et skal sq da heller ikke vlre så forbandet seriøst altid!
Hvis man ikke kan have lidt sjov, er livet så værd at leve?

Ikke hvis man spørger mig.
Gravatar #56 - Mozez
2. dec. 2002 18:01

"et skal sq da heller ikke vlre så forbandet seriøst altid!
Hvis man ikke kan have lidt sjov, er livet så værd at leve?

Ikke hvis man spørger mig."

Du go' stave eller du go' Danmarks tale? Det må du selv om!!
Gravatar #57 - TYBO
2. dec. 2002 18:04
Seriøst....I vil da ikke have at vi skal se på den lamme afstemning i 1 uge ?
Gravatar #58 - Hektor
2. dec. 2002 18:05
#57 TYBO:
Nope.

Mindst tre uger.
Gravatar #59 - musse_
2. dec. 2002 18:22
Man ka sq da ik samligne de 2 ting ?
Gravatar #60 - Blue.
2. dec. 2002 18:38
Acro har sq da ret....
I sidste uge havde vi en nogenlunde seriøs poll... men en nogenlunde seriøs debat.
Men hvorfor i h...... har du, Hektor, ikke taget, nogle af alle de forslag til polls, op ???
Som brislingf (#35) sagde :

Eller bare hvor det foretrukne sted ville være for en news julefest....

Det ville da være en smule mere nærliggende at stemme om, end spiselige strømpebukser...
Gravatar #61 - XorpiZ
2. dec. 2002 18:39
#58 Hektor

Hvorfor svarer du ikke på folk's indlæg?

Synes du har en god evne til at springe uden om indlæg, der er til dig.
Gravatar #62 - Hektor
2. dec. 2002 19:00
#60 Blue:
"Eller bare hvor det foretrukne sted ville være for en newz-julefest ..."

Den _var_ oppe i en lille halv time; "[v]i skal ikke begynde at give forhåbninger til brugerne om at der er fest lige rundt om hjørnet."

I stedet for at vi skulle hænge videre i en afstemning og debat, der var rendt ud i sandet alligevel, tog jeg en bruger (kan ikke lige huske hvem) på ordet, da han/hun foreslog en afstemning om, hvad næste afstemning skulle handle om. Fint - så har jeg ikke humor. Det vidste jeg godt i forvejen.

#61 XorpiZ:
"Hvorfor svarer du ikke på folks indlæg?"

Fordi jeg som regel ikke blander mig i folks ris/ros om min person. Det ser jeg ingen grund til. Men jeg tager deres kommentarer til efterretning. Hvis folk synes, det er til sitets bedste at give mig ris her - fint - så gør det. Det kan jo tænkes, at det faktisk hjalp ...

Contrary to popular oppinion, I do not enjoy being a complete bastard asshole.
Gravatar #63 - Adducere
2. dec. 2002 19:39
Jeg mener der skal være plads til noget sjov, og Hektor's humor er lige mig! Keep walking the walk!

Hvad med newz.dk-brugernes favorit-browser. Jeg synes altid man ser små anekdoter om hvilken browser der er bedst. Så kunne man endelig få at vide hvad den ultimative "nørd-browser" er :-)
Gravatar #64 - Sigma
2. dec. 2002 20:19
Herregud, lad da drengen kompensere for hans mindreværks komplekser ved at lege gude nørd herinde.

Bare ignorer ham........
Gravatar #65 - Blue.
2. dec. 2002 20:57
#62 Hektor

Jamen det er da helt i orden, jeg kunne bare ikke finde nogen begrundelse for det underlige valg af poll..... men det har jeg da nu. Jeg vidste heller ikke hvor seriøst sidste afstemning skulle tages... men da der ikke kom en udmelding om, at det var for sjov... var vi nogle stykker der reelt overvejede mulighederne for en newz.dk-fest....

Jeg er ikke helt uden humor selv (det kom vist bag på nogen ;) og kan da godt se det sjove i en afstemningen som denne.... men kritikken gik/går vist også mest på at :
lidt sjov er i orden.... men for meget er belastende.
"Alt i Måde!"..... d'oh ... det var Esbjerg versionen...
"Alt med måde!"
Gravatar #66 - SKREWZ
2. dec. 2002 21:33
Taget i betragtning at det åbenbart var uladsiggørligt at stemme om hvilken by, der skal holdes fest i, så er dette vel det mest seriøse, som Hektor kunne finde på... :D
Men? Kunne man ikke bare spørge om hvor folk boede?

Besides, så er polls'ne jo allerede fucked up. Jeg er i hvert fald allerede begyndt at se på polls'ne som et sjovt indslag på Newz.

:)
Gravatar #67 - MightyPalm
2. dec. 2002 23:54
#51 & #52

Grænsen er nået, det er åbenbart bare ikke alle der selv kan se det.

hmm.. siden hvornår er grænser for hvornår noget er sjovt og ikke en universel sandhed??? Så vidt jeg ved er det _temmelig_ individuelt!

De flamewars der engang kendetegnede diskussionerne er ved at forandre sig til det positive, og mange er på det seneste begyndt at indse at det virkelig ikke kan lade sig gøre at flame det hele - og er derfor blevet saglige og argumenterende istedet.

Jeg kan godt se din ponte, må dog sige at der til stadighed er _meget_ flame i diskussionerne! *host*H.E.R.O*host*

Og det hjælper bestemt ikke på flamewars at der findes en masse brugere der bare snakker om noget andet, og har svært ved at blive ved emnet.

Prøv lige en gang at overbevise nogle om at det er meningen at vi skal diskutere ringvejen om Hvide Sande i dette forum!
Gravatar #68 - FatCat
3. dec. 2002 00:44
Jeg er enig i at newz' polls er alt for useriøse. Jeg ser gerne at vi fx kunne diskutere om diverse hardware, software, mobiltelefoner osv (nørd-relaterede ting)... Når jeg siger at jeg gerne vil holde newz.dk på et rimeligt seriøst plan, så synes jeg også at vi skal holde flamewars ude af snakken, da disse er langt fra seriøse.

Når der bliver lagt op til useriøse indlæg fra admins på newz.dk (fx polls/Hektor), så mister jeg respekten for sitet. En admin på et site burde være den mest saglige af alle brugerne, og hvis der er nogle af brugerne der kommer med virkelig fucked up indlæg, så burde en admin at mande sig op og sige til brugeren at han skal tage sig lidt sammen.
Gravatar #69 - [MåNsEr]
3. dec. 2002 07:27
Det her er sgu da den fedeste afstemning til dags dato!!!
Gravatar #70 - halal
3. dec. 2002 08:07
Har prøvet at windsurfe på E45 i sydgående retning, og det var satme cool. Der var bare en smule crowded.

Ang. den nye poll.

Tjaa den kunne godt lige have være lidt mere seriøs, synes generelt at kvaliteten på polls´ne er faldet drastisk. :(
Gravatar #71 - MadMartigan
3. dec. 2002 08:14
Kan der findes en liste over afstemningerne på newz.dk gennem tiderne???

Og er der en history om newz.dk (hvem, hvor, og hvornår)???
Gravatar #72 - ragnar
3. dec. 2002 09:17
Den der med "Motorvejstunnel til Færøerne" er da rigtigt god :)
Gravatar #73 - RedCalf
3. dec. 2002 09:49

Hvad med en combi: En motorvejsbro til Skotland og en mortorvejstunnel vidre til Færøerne. Så kunne vi få besøg af både skotter og færinge. Som alle ved har begge folkeslag en hang til øl, hvorved vi i Danmark ville få en pæn ekstraintægt til bryggerierne
Gravatar #74 - MadMartigan
3. dec. 2002 10:15
Ja den er jeg helt med på, så skulle vi ikke lave andet med at gå i Kilt i en hel uge og drikke os fra sans og samling...!

Ja med mellem stop på Shetlandsøerne...
Gravatar #75 - zilladk
3. dec. 2002 10:35
hehe jeg synes da det er en fed poll du har lavet hector...

synes nu i øvrigt at atomprøvesprænninger i roskilde fjord er et rimeligt seriøst emne, hvis i nogen sinde har været i roskilde vilde i vide at det rent faktisk er ved at blive et problem, med så mange års nedfald *lol*

Go Jul
Gravatar #76 - H.E.R.O.
3. dec. 2002 10:47
til dato den ringeste.
Gravatar #77 - elxx
3. dec. 2002 11:46
Skæg afstemning :-)
Gravatar #78 - Acro
3. dec. 2002 14:07
#67:

Det er ikke grænsen for hvornår det er sjovt, men grænsen for hvor længe man kan tillade sig at blive ved.

Selvom din grænse er anderledes end den person du joker med, så stopper du da når personens egen grænse er nået, ikke?

Der er ingen der _tvinger_ folk til at deltage i debatten, det er et valg - og man behøver ikke at skrive, men kan gøre det hvis man har noget på hjerte.

Desuden vil en seriøsitet jo netop undgå at Hvide Sande nogensinde bliver en del af Newz.dk, medmindre der skal afholdes et netparty eller området for 100Mbit.

#71:

Hvis du kigger under "forum" i menuen og dernæst vælger "stemmebox", kan du se mange afstemninger, hvor langt dette går tilbage vides ikke.

--

Som noget helt andet har jeg aldrig sagt at jeg ikke finder denne afstemning sjov, men det viger ikke for at den samtidig kan være plat og så useriøs at den ikke bør findes her.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login