mboost-dp1
Hvad laver du kl. 13.37?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
49 skrev:Jeg lægger kun mærke til når klokken er 11:11...
Failure!.. du må lige stramme ballerne lidt længere, hvis du vil være 1337! xD
45 skrev:Jeg har fået oplært kæresten til at råbe LEEEEET når klokken er 13.37
Det ansporer ofte nogle spændende situationer
Respekt!.. Det er 1337 stil FTW 2TFM!!11!!1!
BTW vil jeg lige dele en 1337 startside, som sikkert også vil gøre jeres liv meget bedre!
Hmm, bruger fuzzy clock, så det nærmeste jeg kommer er twentyfive to two
Så lægger ikke mærke til det.
Så lægger ikke mærke til det.
Det er en hver mands pligt... Hun fattede det heller ikke til at starte med. Nu får jeg nogen gange sms'er med det...
Det er en hver mands pligt... Hun fattede det heller ikke til at starte med. Nu får jeg nogen gange sms'er med det...
adnet: jeg står på et ben og synger den dansker nationalsang mens jeg gamer og ikke kan fatte at tetris er gået af mode og sender dræberblikke til de folk der ser på min skærm og derefter køre i bil mens jeg børste tænder og masser adre ting på et minut det er da fantastisk
Damn hvor jeg elsker det faktum, at 53 mennesker på Newz danser eller synger når klokken er 13:37...Det er næsten en joke i sig selv:)
Når jeg lægger mærke til at kl. er 13.37, så sender jeg en sms til folk om det. Jeg kan også finde på at synge og/eller danse, eller udbryde "weee". (Har da også en sjælden gang råbt "Mwuahahha") Men da jeg tit har elteknik på det tidspunkt er det ikke altid muligt at komme til at sende sms'er til folk lige kl. 13.37 :/
Offtopic :
Siger du jeg ingen kæreste har fordi jeg er nørd? xD
Ontopic: 13.37 burde fejres af alle, hver dag kl. 13.37. Faktisk burde man have et ur der hele tiden minder en om hvor lang tid der er til det....
Siger du jeg ingen kæreste har fordi jeg er nørd? xD
Ontopic: 13.37 burde fejres af alle, hver dag kl. 13.37. Faktisk burde man have et ur der hele tiden minder en om hvor lang tid der er til det....
selvfølgelig lægger jeg mærke til det... sammen med 12.34, 11.11 og 22.22 er det et af fire tidspunkter på døgnet hvor jeg bare ikke kan få armene ned ;)
Hmm nej, 1337 = leet ? Men burde det ikke være |337 ?
Altså 1 = I og | (alt+ knap til venstre for "slet tilbage") = L
Derved er der ingen (udover stavefejl :b) i min post, men en general fejl i folks leetspeak ? (FireFox leetkey bruger | for L)
Det med fejlen var fordi jeg pludseligt troede at 1 = L, og Lts ??
Altså 1 = I og | (alt+ knap til venstre for "slet tilbage") = L
Derved er der ingen (udover stavefejl :b) i min post, men en general fejl i folks leetspeak ? (FireFox leetkey bruger | for L)
Det med fejlen var fordi jeg pludseligt troede at 1 = L, og Lts ??
Ja, det kan da være ret forvirrende :P Men på den anden side, så er det jo heller ikke svært at bruge leetspeak når "grammatikken" er ever-changing ... hvis det gav nogen form for mening?
Ja, det kan da være ret forvirrende :P Men på den anden side, så er det jo heller ikke svært at bruge leetspeak når "grammatikken" er ever-changing ... hvis det gav nogen form for mening?
Det du mener er at der er ikke nogen facitliste... Så er der heller ingen der kan sige at det er forkert det man laver...
Leetspeak!? Hmmmm.... Godt man var nørd mange år før det sprog blev "hipt". Det er jo blot en udskiftning af tal og bogstaver i nogle ord og så en forstumpet infantil grammatik - lidt lige som "indvandresprog" som også er blevet populær blandt især blondiner med lav IQ.
Før Leetspeak fandtes brugte vi andre mange timer med lommeregneren for at lave regnestykker, der resulterede i et (leet) "ord" på displayet.
Kom igen! ;-)
Før Leetspeak fandtes brugte vi andre mange timer med lommeregneren for at lave regnestykker, der resulterede i et (leet) "ord" på displayet.
Kom igen! ;-)
94 skrev:...lidt lige som "indvandresprog" som også er blevet populær blandt især blondiner med lav IQ.
Ja - det undrer mig egentlig gentagne gange. Jeg kender flere som f.eks er adopterede og som taler et GANSKE udemærket og flot dansk, hvor man ikke kan høre forskel på dem og os andre...
Men når de så er sammen med "deres egne" så bliver det sådan noget perkersprog med rådden grammtik og mærkelig udtale... Ikke om jeg fatter det...?
Jeg vil gerne på forhånd undskylde hvis ovenstående støder nogen eller på anden måde får nogen til at føle sig udsat. Det var bare lige en hurtig og nem måde at få det skrevet på. Det er ikke politisk korrekt... I know... Sorry :o(
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.