mboost-dp1

Hvad har oftest størst indflydelse når du køber elektronik?

Gå til bund
Gravatar #51 - mrmorris
7. jun. 2007 11:02
> Jeg bruger en mp3 afspiller til at hører musik på.. jeg skifter > nummer i lommen. Hvornår fanden skal jeg kigge på UI'et ?
> Pointless...

Ja jeg er nu glad for et godt GUI til at manøvrere rundt imellem de 1500 sange på min Nano (pr. playlist, genre eller album). Det er minimalistisk og der er klart tænkt over tingene, se bare på plugin muligheden og hvor små bøsningerne er. Det blev kun endnu bedre UI da jeg invisterede i et radio / remote control modul på headphone ledningen så jeg får shuffle funktionalitet i kraven på jakken. Det værste ved iPod er klart iTunes.
Gravatar #52 - Hundestejle
7. jun. 2007 21:40
Pris i forhold til funktionalitet. Jeg gider sgu ikke betale hvadsomhelst, men heller ikke købe noget billigt lort.

Hvad angår varemærker er jeg bedøvende ligeglad.
Gravatar #53 - NiklasP
8. jun. 2007 08:44
Jeg går efter flere ting i et mix. Det kan godt være jeg kan få en Hyfong DVD afspiller til 299kr i Bilka som kan alle formater osv, men til gengæld ligner den noget cheap ass plastik crap, og har en holdbarhed på et par måneder. Mærket har også en del at sige, det er f.eks. ikke pænt med et "medie rack" som er et mix af JVC/Sony/Hyfong.
Og prisen er jeg ligeglad med, hvis det er noget grej jeg bare VIL ha'.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login