mboost-dp1
Hvad får du i 3Dmark05 (default setting)?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
haha, mit grafikkort stinker!
Hele lortet kørte med 1-2 fps indtil jeg ikke gad at se på det længere. Underligt nok kører den HL2 med 70 Fps @ 1024x768 full detail.
Hele lortet kørte med 1-2 fps indtil jeg ikke gad at se på det længere. Underligt nok kører den HL2 med 70 Fps @ 1024x768 full detail.
Jeg stemte 2000-2999 da jeg ligger ca. lige i midten med 2475 3DMarks.
Yderligere detaljer kan ses her.
På samme system får jeg ca. 4500 glxgears selvom det absolut ikke er et benchmark program.
Til dem der har stemt 10K eller derover så tvivler jeg da de flester herinde iflg. folks posteringer enten er hardcore coders og ikke kan lide 3D games, eller er studerende. Så stem dog at det enten ikke interesserer jer eller whiner på muligheden.
Når du citerer så skriv venligst forfatter på, i dit tilfælde er det Montgomery Burns.
Yderligere detaljer kan ses her.
På samme system får jeg ca. 4500 glxgears selvom det absolut ikke er et benchmark program.
Til dem der har stemt 10K eller derover så tvivler jeg da de flester herinde iflg. folks posteringer enten er hardcore coders og ikke kan lide 3D games, eller er studerende. Så stem dog at det enten ikke interesserer jer eller whiner på muligheden.
Når du citerer så skriv venligst forfatter på, i dit tilfælde er det Montgomery Burns.
Hmm der er godt nok mange der har et meget sygt system!
Hvis det her da passer..
Nogen må vist ha taget fejl af 05 og 03.. for over 10k er VIRKELIG MEGET i 05'eren..
Athlon 64, 3400+, x800 pro og 2 gb crucial ram scorer 4000 3dmarks..
Jeg kan forestille mig at SLI og kort i den prisklasse kan snige sig op over de 10000.. Men come on.. Jeg har svært ved at tro på at der er flest der får over 10k, nogen få ville jeg godt tro på.. meeeeen folk stemmer vist ikke helt sandt hva ?!
-Secher
Hvis det her da passer..
Nogen må vist ha taget fejl af 05 og 03.. for over 10k er VIRKELIG MEGET i 05'eren..
Athlon 64, 3400+, x800 pro og 2 gb crucial ram scorer 4000 3dmarks..
Jeg kan forestille mig at SLI og kort i den prisklasse kan snige sig op over de 10000.. Men come on.. Jeg har svært ved at tro på at der er flest der får over 10k, nogen få ville jeg godt tro på.. meeeeen folk stemmer vist ikke helt sandt hva ?!
-Secher
Holy wow.. vil da lige teste, men det tager da sin tid at hente de 283 mb..
Pentium 4
2,6 Ghz
512 mb DDR
Nvidia fx 5200, 64mb.
Pentium 4
2,6 Ghz
512 mb DDR
Nvidia fx 5200, 64mb.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.