mboost-dp1
Hvad er dit yndlingstal?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
42, sgu da, hva' ellers :)
Med lidt helt, så bliver det også det tal ja-siden i Frankrig rammer... Altså 58% til Nej-siden, og skalle 42% til Ja-siden.
Så kan det være at vi endelig finder ud af, hvad spørgsmålet til svaret er :)
Med lidt helt, så bliver det også det tal ja-siden i Frankrig rammer... Altså 58% til Nej-siden, og skalle 42% til Ja-siden.
Så kan det være at vi endelig finder ud af, hvad spørgsmålet til svaret er :)
Hæh, min første afstemning :)
Nå, men jeg havde stadig svært ved at vælge... det blev dog "Jeg hader tal" da jeg netop har været til eksamen i matematik. Ellers var det sgu nok blevet et 42 fra mig også.
Btw. håber ikke vi får 100.000 post om -2^2 igen, men hvis vi gør, så tager jeg det fulde ansvar :P
Nå, men jeg havde stadig svært ved at vælge... det blev dog "Jeg hader tal" da jeg netop har været til eksamen i matematik. Ellers var det sgu nok blevet et 42 fra mig også.
Btw. håber ikke vi får 100.000 post om -2^2 igen, men hvis vi gør, så tager jeg det fulde ansvar :P
hmm... der er et eller andet der ikke stemmer her... jeg stemte lige på i, og der står 0 stemmer ud for?!
Underlig afstemning!
Jeg tror desuden at der er noget galt med jeres poll system! Jeg stemte på e(ikke fordi 3,74... er mit yndlingstal) og den har fået 0 stemmer????????????????????????????????????????
Jeg tror desuden at der er noget galt med jeres poll system! Jeg stemte på e(ikke fordi 3,74... er mit yndlingstal) og den har fået 0 stemmer????????????????????????????????????????
#3/4/5
I kan ikke regne helt med de tal der står, da siden benytter et cachsystem, så siden ikke skal genereres hver gang den vises. Dette spare en del på serveren, og gør siden hurtigere. Men jeres stemme er talt med, den vises bare først når siden caches igen.
Well, det er da også fint nok :) Men hvorfor 159 og 187?
I kan ikke regne helt med de tal der står, da siden benytter et cachsystem, så siden ikke skal genereres hver gang den vises. Dette spare en del på serveren, og gør siden hurtigere. Men jeres stemme er talt med, den vises bare først når siden caches igen.
Well, det er da også fint nok :) Men hvorfor 159 og 187?
Jeg ville have stemt på Grahamstallet (det tal er simpelthen bare for stort). Men når nu det ikke er på listen over muligheder må man jo stemme på det næstbedste (hvilket naturligvis er 42).
[url=#4]#4[/url] Malthe-man
[url=#4]#4[/url] Malthe-man
Jeg stemte på e(ikke fordi 3,74... er mit yndlingstal)Næh, hvis du stemmer på e er det vel fordi dit yndlingstal er 2,718.
7# ok, tak... så ved vi det til en anden gang ;-) men kan du så også forklare hvorfor "stemmer i alt" og og tallene fra resultaterne ikke opdateres samtidig? for det må vel være forklaringen på at de ikke passer sammen?
Hvorfor er det lige at linien er blank?
Er jeg den eneste der ikke ser ovristriften?
[edit]
Har lige set efter; Samme problem i FireFox og IE.
[/edit]
Er jeg den eneste der ikke ser ovristriften?
[edit]
Har lige set efter; Samme problem i FireFox og IE.
[/edit]
#13 - Jeg skulle lige til at skrive det i Bugzilla :) Der er lavet nogle ændringer i hvordan man tilføjer nyheder, sådan internt, så der er nok sket en lille fejl. Desuden betyder ændringerne nok at i fremover vil se afstemningerne bliver udskiftet hver mandag.
ok jeg forklarer...
13=ulykke
159=nummer på TDC's træfpunkt (ved ik om det eksisterer mere, var sjovt at lave telefonfis med på lejrskolen en gang)
187=et eller andet som vist blev brugt i en film, noget folk skrev når de havde skudt en panser
666=the number of the beast
1337=slang for leet, som betyder elite
90210=Postnummeretpå Belverly Hills (weeee!)
forklar lige dine også (hvis nogen er i tvivl self.)
ok jeg forklarer...
13=ulykke
159=nummer på TDC's træfpunkt (ved ik om det eksisterer mere, var sjovt at lave telefonfis med på lejrskolen en gang)
187=et eller andet som vist blev brugt i en film, noget folk skrev når de havde skudt en panser
666=the number of the beast
1337=slang for leet, som betyder elite
90210=Postnummeretpå Belverly Hills (weeee!)
forklar lige dine også (hvis nogen er i tvivl self.)
OMG! Ja 42 er et dejligt tal... MEN da leet er ultimativ sejhed må det være 1337 der får min stemme.
Og lige et spørgsmål:
Hvem som bruger denne side, kan finde på at vælge 90210, så er man ikke g33k så er man bare nørd...
.Secher
Og lige et spørgsmål:
Hvem som bruger denne side, kan finde på at vælge 90210, så er man ikke g33k så er man bare nørd...
.Secher
Jeg har svaret 42, da det jo er svaret på alt i universet. Men hvorfor er 4711 ikke med i denne pol, jeg synes det er et meget smukt tal.
Kunne bedre lide den oprindelige afstemning før der kom poppede ting som 90210 og 1337 i :|
Synes dog især 187 er usmagelig - måske bare mig der er i dårligt humør.
Iøvrigt skægt at 9 personer (pt.) synes at -4 er totalt yndlings :)
Synes dog især 187 er usmagelig - måske bare mig der er i dårligt humør.
Iøvrigt skægt at 9 personer (pt.) synes at -4 er totalt yndlings :)
#29:
http://methan.ath.cx/random/-2%5e2.bmp
vi kan også bare vælge at notere det med paranteser og så alle sammen være venner.
google laver desuden et mystisk nummer.. som vi alle ved er google skrevet i python, men hvis man åbner en python shell og beder den udregne -2^2 får man... -4:
- giver ikke rigtig mening.
http://methan.ath.cx/random/-2%5e2.bmp
vi kan også bare vælge at notere det med paranteser og så alle sammen være venner.
google laver desuden et mystisk nummer.. som vi alle ved er google skrevet i python, men hvis man åbner en python shell og beder den udregne -2^2 får man... -4:
adam@adam:~$ python
Python 2.4.1 (#2, Mar 30 2005, 21:51:10)
[GCC 3.3.5 (Debian 1:3.3.5-8ubuntu2)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
>>> -2^2
-4
>>>
- giver ikke rigtig mening.
#29 det skal du så ikke :-)
excel regner det også forkert. jeg har for 1½ år siden spurgt denne herre:
http://www2.mat.dtu.dk/people/T.Hoeholdt/
om hvordan det stykke skal regnes, og han sagde klart ud, at det var en vedtægt, at ^ regnes før - tegnet.
dvs. -(2^2)
at google og excel mfl. så regner forkert, som (-2)^2, det er jo ikke vores andres skyld!
excel regner det også forkert. jeg har for 1½ år siden spurgt denne herre:
http://www2.mat.dtu.dk/people/T.Hoeholdt/
om hvordan det stykke skal regnes, og han sagde klart ud, at det var en vedtægt, at ^ regnes før - tegnet.
dvs. -(2^2)
at google og excel mfl. så regner forkert, som (-2)^2, det er jo ikke vores andres skyld!
Jeg stemte på 666, pga. maiden, naturligvis(bes band ever)!
Men jeg synes tallet 1729 manger.. det tal er altså for sygt.. det er jo som bekendt det laveste tal der kan udtrykkes som summen af to forskellige kuber, på to måder..
og svaret til -2^2 er -(2^2), da en potensoperator rangerer højere end en seperationsoperator.
Men jeg synes tallet 1729 manger.. det tal er altså for sygt.. det er jo som bekendt det laveste tal der kan udtrykkes som summen af to forskellige kuber, på to måder..
og svaret til -2^2 er -(2^2), da en potensoperator rangerer højere end en seperationsoperator.
1337...
Jeg gamer counter, jeg er elite... og mit telefon nummer ender på 1337... faktisk 31337!!! kodet, og ring nu ikk til mig vel... så vis man skal sige sit telefon nummer er det: 5on5elite...
det virker bare ikk ritigt når man skal fortælle sit nummer til damerne :S
Jeg gamer counter, jeg er elite... og mit telefon nummer ender på 1337... faktisk 31337!!! kodet, og ring nu ikk til mig vel... så vis man skal sige sit telefon nummer er det: 5on5elite...
det virker bare ikk ritigt når man skal fortælle sit nummer til damerne :S
#36 - Hæ hæ, fortæl mig endeligt om det hvis i gør.
Nej, det kommer fra et radioshow/bog/tv-serie/film der hedder Hitchhikers Guide to the Galaxy af Douglas Adams, og i den sætter de en computer til at udregne "The Answer to Life, the Universe, and Everything" og computeren kommer frem med svaret "42". Så er problemet blot, at vi ikke rigtig kender spørgsmålet.
Læs bøgerne, de kan anbefales.
Edit: Hvis du joker, så se bort fra dette indlæg :)
Nej, det kommer fra et radioshow/bog/tv-serie/film der hedder Hitchhikers Guide to the Galaxy af Douglas Adams, og i den sætter de en computer til at udregne "The Answer to Life, the Universe, and Everything" og computeren kommer frem med svaret "42". Så er problemet blot, at vi ikke rigtig kender spørgsmålet.
Læs bøgerne, de kan anbefales.
Edit: Hvis du joker, så se bort fra dette indlæg :)
Jeg ville ikke være som de andre der stemte 42, så jeg hoppede på goth-lite båden og stemte bare at jeg hader alle tal.
;)
Egentlig er mit yndlingstal 7.
;)
Egentlig er mit yndlingstal 7.
Helt ærligt newz.dk-redaktion: I kunne da godt ha' skrevet googolplex'et ud...
Ej, 42 er svaret på livet, universet og alt det andet, så det må da utvivlsomt være svaret her. Det er et meget godt all-around-tal... Og så kommer det også snart til de danske biografer :)
Ej, 42 er svaret på livet, universet og alt det andet, så det må da utvivlsomt være svaret her. Det er et meget godt all-around-tal... Og så kommer det også snart til de danske biografer :)
Jeg kan godt lide IPv6, så egentlig ville jeg have stemt 340 undecillioner.
Men jeg er nu godt tilfreds med googolplex. Dejligt stort, lyder sjovt, og min favoritsøgemaskine er tydeligvis fascineret af det tal.
Men jeg er nu godt tilfreds med googolplex. Dejligt stort, lyder sjovt, og min favoritsøgemaskine er tydeligvis fascineret af det tal.
187 er straf paragrafen for mord i USA eller noget i den retning. jeg kan ikke huske præcist hvad det er men 187 betyder mord.
Der er desuden en film med navnet 187
Der er desuden en film med navnet 187
Jeg mangler da klart muligheden for at stemme 60!
Men stemte 1337, i mangel af bedre :)
Men alligevel, tak for denne poll Nevado.
Men stemte 1337, i mangel af bedre :)
Men alligevel, tak for denne poll Nevado.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.