mboost-dp1
Hvad bruger du primært din PC til?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Starcraft?? O_O Det mest latterlige spil ever! (ja, jeg har prøvet at spille det - det gjorde det ikke mindre latterligt..)
-Slacz-
-Slacz-
hmm gamer da nok mest... man ska jo ha sin daglige dosis Diablo II: LoD og Warcraft 3 :D
Man koder/downloader/hører musik/afspiller film/læser newz/andet også :D
Men hænger ikke så meget på IRC mere... ikke andet end for at støtte #MAx.dk ( www.friserverplads.dk/maxmax ) som er et par IRL venner CS clan...
Man koder/downloader/hører musik/afspiller film/læser newz/andet også :D
Men hænger ikke så meget på IRC mere... ikke andet end for at støtte #MAx.dk ( www.friserverplads.dk/maxmax ) som er et par IRL venner CS clan...
HTML / CSS = Layouting
Rigtige sprog såsom java / C / C++ osv = Kodning
... Går næsten ud fra at php gælder som kode...
// annoia, Java og nu også C++-koder.
Rigtige sprog såsom java / C / C++ osv = Kodning
... Går næsten ud fra at php gælder som kode...
// annoia, Java og nu også C++-koder.
bah...HTML er layout'ing <STRONG>og</STRONG> kodning..HTML bliver da kaldt et markupsprog, ganske som C++/Java er programmeringssprog. Vi kan godt blive enige om at der er stor forskel på sværhedsgrad, muligheder og syntax blandt de to sprogtyper, men jeg mener nu alligevel det kan kaldes 'at kode HTML'
Hvorfor mener jeg det? jo, skal man have en rød skrifttype i HTML skriver man en kode for det. Læg mærke til ordet kode. Når man koder noget, er det ikke et synonym for at programmere?
Bare mine 25 øre
Hvorfor mener jeg det? jo, skal man have en rød skrifttype i HTML skriver man en kode for det. Læg mærke til ordet kode. Når man koder noget, er det ikke et synonym for at programmere?
Bare mine 25 øre
Pssst APG...
Jeg bruger primært min pc som en 600 GB warez server... Deler masser af musik, film, programmer og lign... Jeg har absolut intet lovligt på min pc. Intet.
Øh... Eller noget...
Btw. mener engang at have hørt om at aftaler/kontrakter udelukkende lavet via e-mail ikke er bindende eller kan bruges til noget som helst???
Jeg bruger primært min pc som en 600 GB warez server... Deler masser af musik, film, programmer og lign... Jeg har absolut intet lovligt på min pc. Intet.
Øh... Eller noget...
Btw. mener engang at have hørt om at aftaler/kontrakter udelukkende lavet via e-mail ikke er bindende eller kan bruges til noget som helst???
Det burde have været checkboxe i stedet...
Jeg personligt har flere maskiner:
M1: Gamer, Koder (ASM [PIC16Fxxx], C++, VC++), Ser Film, muzak, Telnet (Linux servere, både mine egne og venners),
IE Startside: www.tweakup.dk
M2: Chatter, kigger forums, læser generelle nyheder, IE Startside: www.newz.dk
M3: Downloader
M4: DVD-Player, muzak
S1: Primær Linux Box, styrer routing af internet mellem workstations og server
M5: Bruges til opsætning og opdatering af S1
nåmen... happy doing whatever you like...
P.S.
Star Craft og C&C styrer ingenting.. derimod WC3
Jeg personligt har flere maskiner:
M1: Gamer, Koder (ASM [PIC16Fxxx], C++, VC++), Ser Film, muzak, Telnet (Linux servere, både mine egne og venners),
IE Startside: www.tweakup.dk
M2: Chatter, kigger forums, læser generelle nyheder, IE Startside: www.newz.dk
M3: Downloader
M4: DVD-Player, muzak
S1: Primær Linux Box, styrer routing af internet mellem workstations og server
M5: Bruges til opsætning og opdatering af S1
nåmen... happy doing whatever you like...
P.S.
Star Craft og C&C styrer ingenting.. derimod WC3
WC3 er da ganske kønt, men kedeligt... Næ, du... Emperor of Dune! (Og Dune 2, for den sags skyld) Dét er sagen!
Hvad jeg bruger min spand til? Det skal jeg fortælle jer, skal jeg. Jeg bruger den primært til at sidde og kigge på tilbud om såvel "Penis Enlargement" som "Debt Consolidation" over min hotmail konto. nemlig. 14 timer om dagen mindst. Og så skider jeg på mit tastatur og kaster det rundt over det hele bagefter, det har jeg det nemlig rart med. nemlig
#67 - Næ, det var Emperor: Battle for Dune... Ikke spor gammelt. Faktisk det første 3D RTS-spil svjv...
SS: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=emperor_dune
SS: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=emperor_dune
Grafikken er det der styrer mit liv her - nok fordi jeg har arbejdet med det på freelance-basis i en 6-7 år. Derefter kommer spillene nok ind, da jeg er betatester i en del spil, samt guild-præsident i Anarchy Online. Sidst men ikke mindst, chat - tro det eller lad være, men det var (stik imod min forventning) i en amerikansk(!) IRC-kanal, at jeg fandt min nuværende tyske kæreste, som jeg nu bor sammen med. Det er sq en sjov verden engang imellem :-)
Og hvad laver jeg så til daglig? - IT konsulent :-P Men jeg gider sq da ikke nørkle med mit arbejde, når jeg engang imellem er hjemme for at slappe af ;-)
Og hvad laver jeg så til daglig? - IT konsulent :-P Men jeg gider sq da ikke nørkle med mit arbejde, når jeg engang imellem er hjemme for at slappe af ;-)
#62:
Hvis du slår op under kode i politikens dansk ordbog fra 1999 står der som en af forklaringerne:
(i edb) skrive program til computer
HTML sider er ikke programmer, ergo koder man ikke i HTML.
Hvis du slår op under kode i politikens dansk ordbog fra 1999 står der som en af forklaringerne:
(i edb) skrive program til computer
HTML sider er ikke programmer, ergo koder man ikke i HTML.
Synes der mangler nogle muligheder, eller rettere muligheden for at stemme på flere....
For jeg bruger stort set min computer til alle de ting der står der....
For jeg bruger stort set min computer til alle de ting der står der....
<STRONG>Diablo epx er det sejeste spil på marked du kan ik få spil der er sejere cs er også sjov til en vis grad</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>FUCK FUCK FUCK FCK</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG>FUCK FUCK FUCK FCK</STRONG>
Altså gaming er det en pc er til for :P
Ej, bruger den da også til chat en del, men ikke http-chat, men istedet IRC, og nogle gange ICQ og MSN. Selvfølgelig suger man da også og henter en masse guf. Film, musik osv er også en ting man kan bruge meget tid på. Af og til kan jeg da også ekspermentere med andre styresystemer og sætte server op og sådan nogle ting :D
Hold jer muntre mates :D
. : TheSandman : . @ Clan nT on IRC #nt.dk (Vi er altid klare på cw's) - Kom da frisk drenge :D
Ej, bruger den da også til chat en del, men ikke http-chat, men istedet IRC, og nogle gange ICQ og MSN. Selvfølgelig suger man da også og henter en masse guf. Film, musik osv er også en ting man kan bruge meget tid på. Af og til kan jeg da også ekspermentere med andre styresystemer og sætte server op og sådan nogle ting :D
Hold jer muntre mates :D
. : TheSandman : . @ Clan nT on IRC #nt.dk (Vi er altid klare på cw's) - Kom da frisk drenge :D
Primært chatter jeg diverse steder såsom icq, msn og irc. Efter det kommer nok "hører musik" og derefter "lektier".
der står jo ikke hvad bruger du din pc til. men hvad bruger du den primært til. Så der er en del af jer der skælder Newz.dk ud uden grund.
Fortsæt det gode arbejde
Fortsæt det gode arbejde
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.