mboost-dp1
Hvad bruger du primært din computer til i fritiden?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg stemte andet. Ikke fordi jeg gik i "panik" over valgmulighederne, men fordi de to ting jeg pt. bruger dem mest til, er at skrive dokumentation, og til at Beta- (eller rettere Alpha-) teste software.
Derefter må det være "Kommunikation" og "Surfer", på en delt andenplads, med "Ser film / hører musik" som en klar nr. 3.
Derefter må det være "Kommunikation" og "Surfer", på en delt andenplads, med "Ser film / hører musik" som en klar nr. 3.
Dem der har stemt andet, fordi de bruger den til flere af ovenstående ting er da ikke super gode til at læse, der står primært altså så vælger man den ting man primært bruger mest tid på.
Jeg stemte selv surfer, fordi det er det jeg hovedsageligt bruger min tid på, når jeg ikke laver lektier eller kommunikere med andre.
Jeg stemte selv surfer, fordi det er det jeg hovedsageligt bruger min tid på, når jeg ikke laver lektier eller kommunikere med andre.
#8 .. Eftersom du ikke aner spor om hvordan folk fordeler deres tid, skal du måske lade være med at udtale dig om der er læst korrekt eller ej ..
I mit eget tilfælde, er der flere grupper jeg bruger lige meget tid på, og altså ikke en gruppe der optager markant mere tid end de andre ..
I mit eget tilfælde, er der flere grupper jeg bruger lige meget tid på, og altså ikke en gruppe der optager markant mere tid end de andre ..
hmm, jeg photoshoper, surfer, og imens jeg gør de to ting høre jeg musik..!
men stemte dog på surfer..!
men generalt har newz mange polls fortiden hvor man har lyst til at svare ja til 3-4 af dem.:!
skam jer newz, og få gjort noget ved det..! :)
men ok.. jeres polls er tilgengæld blevet lidt mere interessante..!
men stemte dog på surfer..!
men generalt har newz mange polls fortiden hvor man har lyst til at svare ja til 3-4 af dem.:!
skam jer newz, og få gjort noget ved det..! :)
men ok.. jeres polls er tilgengæld blevet lidt mere interessante..!
Jeg gjorde som #1, det er umiddelbart en blanding.
Rent faktisk forholder det sig sådan: Jeg gamer ikke så meget som jeg kunne ønske mig, jeg surfer slet ikke nok, jeg har stadig en bunke film jeg ikke har fået set og musik der ikke er hørt nok gange, jeg kommunikerer ikke engang med halvdelen af dem jeg gerne ville kommunikere med, jeg koder overhovedet ikke, jeg laver ikke så meget grafik (Men bliver det ikke opvejet af det antal nøgne damer jeg kigger på :D ), jeg laver ikke de lektier jeg burde. Så det blev andet =)
Rent faktisk forholder det sig sådan: Jeg gamer ikke så meget som jeg kunne ønske mig, jeg surfer slet ikke nok, jeg har stadig en bunke film jeg ikke har fået set og musik der ikke er hørt nok gange, jeg kommunikerer ikke engang med halvdelen af dem jeg gerne ville kommunikere med, jeg koder overhovedet ikke, jeg laver ikke så meget grafik (Men bliver det ikke opvejet af det antal nøgne damer jeg kigger på :D ), jeg laver ikke de lektier jeg burde. Så det blev andet =)
For mig, og en stripe andre HTX'ere, ville det nok være lidt mere interessant hvis spørgsmålet havde lyt sådan her:
Hvad bruger du primært din computer til i skoletiden?
Hvad bruger du primært din computer til i skoletiden?
Ja der er alt for mange muligheder man kan sige ja til der... Laver næsten det hele. Stemte dog gamer
Man går vel ud fra, at en Newz bruger har computer...
Gad vide hvad det gennemsnitlige antal computerer er, for newz brugerer?
Man går vel ud fra, at en Newz bruger har computer...
Gad vide hvad det gennemsnitlige antal computerer er, for newz brugerer?
Helt klart andet!
Jeg har et liv ved siden af min PC, som sådan set bare er et nødvendigt onde til informationssøgning :-)
/Zkii
Jeg har et liv ved siden af min PC, som sådan set bare er et nødvendigt onde til informationssøgning :-)
/Zkii
hum-hum - PRIMÆRT, det er vel de færreste der kun laver en ting, selvom jeg er glødende jealoux på dem som sidder og spiller WoW;) - fuck jeg er blevet gammel... ack..
pr0n :D og WoW gaming på Twisting Nether,- lige skiftet fra ravencrest :P - ellers grafik, mens jeg søger billeder på google - til at manipulere i billeder med ;) musik. og chekke diverse steder på nettet jeg plejer at komme..
synes nu det var en god poll, så ros til jer :)
synes nu det var en god poll, så ros til jer :)
Valgte "andet"
Bruger primært min computer til at se TV, film og høre musik på, og en omgang GTA:SA på projektoren ;)
Min computer er TV, anlæg og computer i et... Så den er
Har ik' noget internet lige nu, så det er ikke det jeg bruger den til...
Bruger primært min computer til at se TV, film og høre musik på, og en omgang GTA:SA på projektoren ;)
Min computer er TV, anlæg og computer i et... Så den er
Har ik' noget internet lige nu, så det er ikke det jeg bruger den til...
Hvor svært kan det være at stemme på det man _mest_ bruger sin computer til? Det kan vel per definition kun være én ting.
For øvrigt synes jeg det er påfaldende at det er så "relativt" få der har valgt gaming, i forhold til hvor overbevisende grafikkort vandt den poll der handlede om hvor man brugte flest penge på opgraderinger.
For øvrigt synes jeg det er påfaldende at det er så "relativt" få der har valgt gaming, i forhold til hvor overbevisende grafikkort vandt den poll der handlede om hvor man brugte flest penge på opgraderinger.
mangler lidt valgmuligheden: fritid ???????
stemte dog koder :) da det går det meste af min tid med ved computeren
stemte dog koder :) da det går det meste af min tid med ved computeren
Pjat.
Cirka en fjerdedel der har stemt er gamere, hvor imod den næststørste har lidt over en femtedel, og som omhandler folk der generelt bruger deres maskine til at surfe.
Dvs. størstedelen, som er gamere, er nemmere at tilfredsstille, hvorimod den anden del er relativt irrelevant, da det er et lidt sværere emne at sætte sig ind i, og poste nyheder om.
Det skulle da lige være nyheder om browsere?
tjae.. holdnings-spørgsmål. Men flere nyheder ville da være rart, som fx hvornår spil "goes gold", når spil udkommer, spil der bliver annonceret etc.
Det handler ikke om at gøre det "ens for alle grupper", det handler om at fx flere gaming-relaterede nyheder bør accepteres og postes. Mål-gruppe aflæsning 101.
Pjat.
Cirka en fjerdedel der har stemt er gamere, hvor imod den næststørste har lidt over en femtedel, og som omhandler folk der generelt bruger deres maskine til at surfe.
Dvs. størstedelen, som er gamere, er nemmere at tilfredsstille, hvorimod den anden del er relativt irrelevant, da det er et lidt sværere emne at sætte sig ind i, og poste nyheder om.
Det skulle da lige være nyheder om browsere?
tjae.. holdnings-spørgsmål. Men flere nyheder ville da være rart, som fx hvornår spil "goes gold", når spil udkommer, spil der bliver annonceret etc.
Det handler ikke om at gøre det "ens for alle grupper", det handler om at fx flere gaming-relaterede nyheder bør accepteres og postes. Mål-gruppe aflæsning 101.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.