mboost-dp1

Har StarCraft II levet op til dine forventninger?


Gå til bund
Gravatar #51 - Billy Blaze
4. aug. 2010 12:46
#49
Vildt at du ikke kan se forskellen. I SP har Blizzard lavet en bane, udformet spillereglerne og uddelt units til spilleren og AI. Man starter fra helt forskellige udgangspunkter og det handlere mere om at balancere sværhedsgraden for spilleren og gøre det sjovt, fremfor at balancere de forskellige units. Selvfølgelig skal man ikke lave en af dem helt vildt overpowered så man kan tromle igennem SP, men der er slet ikke så meget fokus på balancering andet end at det skal være sjovt og udfordrende for spilleren. Du har jo netop også forskellige sværhedsgrader hvis du synes at spillet er for let eller for svært.

I MP handler det om noget helt andet, flere spillere startere fra scratch med samme muligheder og man skal så udslette hinanden. Så nytter det jo ikke noget hvis den ene spiller har en fordel fordi spillet ikke er balanceret godt nok. Medics, Goliaths eller hvad der nu ellers er kan muligvis passe ind i SP, men i MP vil det risikere at ødelægge spillet fuldstændigt.

Men i bund og grund er det helt forskellige udgangspunkter.
Gravatar #52 - Adagio
4. aug. 2010 13:01
XorpiZ (50) skrev:

Jeg kan ikke se din logik, må jeg indrømme.


Lige over

XorpiZ (50) skrev:

Problemet er ganske enkelt, at medics er overpowered i multiplayer, fordi de andre racer ikke har noget tilsvarende.

I single-player er det ligegyldigt, fordi Blizzard kan tweake missionerne til at tage højde for det. Det kan de ikke i multiplayer, fordi der er en million ting, der vil blive ændret.


Bare det at sige at "Blizzard kan tweaker missionerne til at tage højde for det" er det samme som at spille fallit. Hvis man laver spillet rigtigt burde der ikke være nogen som helst grund til at "tweake" SP missionerne

Det som jeg vil hen til er det her:
Hvis medics er overpowered i MP, hvorfor så smide dem ind i SP? Hvis man ikke smider dem ind i SP, slipper de for at "tweake" missionerne
Jeg kan ikke se noget logik i at smide en STANDARD unit ind i SP, uden at den skal ind i MP
Gravatar #53 - XorpiZ
4. aug. 2010 13:40
Adagio (52) skrev:
Hvis medics er overpowered i MP, hvorfor så smide dem ind i SP? Hvis man ikke smider dem ind i SP, slipper de for at "tweake" missionerne


Fordi de tilføjer noget sjovt til spillet?

Ellers se #51.
Gravatar #54 - fidomuh
4. aug. 2010 14:01
#52

Bare det at sige at "Blizzard kan tweaker missionerne til at tage højde for det" er det samme som at spille fallit.


Nej?
Men SP i dit hovede maa jo saa vaere det vi andre kalder Skirmish?

Hvis man laver spillet rigtigt burde der ikke være nogen som helst grund til at "tweake" SP missionerne


HVad fabler du om?
Hvis du med SP bare vil have skirmish, saa spil skirmish.

SP og MP er IKKE det samme, at all.

Det som jeg vil hen til er det her:
Hvis medics er overpowered i MP, hvorfor så smide dem ind i SP?


Fordi de tilfoejer endnu et strategisk element til spillet?

Hvis man ikke smider dem ind i SP, slipper de for at "tweake" missionerne


Nej?
Eller jo, men saa kan vi spille Skirmish istedet.. Wee ... :)

Jeg kan ikke se noget logik i at smide en STANDARD unit ind i SP, uden at den skal ind i MP


Det er ikke en STANDARD unit.
Gravatar #55 - Krydolph
4. aug. 2010 15:23
Jeg synes alle jer der mener det er helt normalt at det halve af units mangler i MP er helt galt afmarcheret!

Der er nogle misioner i SP, og nogle af dem har special units... vi har Raynor og tosh eks. og vi har den den der kæmpe mega robot - og det er klar det er special units kun til SP, det kan ingen være i tvivl om! Men medics som man har med fra første mision, og goliath som man også får rimelig tidligt, der er ingen grund til de skal være det ene sted og ikke det andet!

Uhh medic kan heale det kan de andre ikke..? ej men guess what, de kan ting som terran så ikke kan, der kan gøre op for det, der er ingen grund til forskellige racer hvis de ikke kan forskellige ting! Og goliath... de kan både skyde fly og ground enheder - big deal... hvorfor ik bare begrænse det hele til zerglins, marines og zealot og se hvem der kan smide flest ud så?

I stor grad spiller man singleplayer først for ligesom at komme lidt ind i spillet og lære det inden man kaster sig ud i at udfordre andre - når man så opdager at det halve af de units man har vænnet sig til man kan bygge hele tiden i campaign, pluslig slet ikke findes så er det sku lidt svært!

Der er ingen grund til at putte de units i single player delen hvis de ikke findes i multiplayer! som jeres argument selv er - der sidder de og kan tviste rundt med AI og få det hele til at passe! Man kan sku nok klare sig uden goliath i SP hvis man kan i MP - men når man får den introduceret og måske bliver glad for den så er det sku træls den pluslig er væk!
Gravatar #56 - Adagio
4. aug. 2010 15:43
fidomuh (54) skrev:

Nej?
Men SP i dit hovede maa jo saa vaere det vi andre kalder Skirmish?

Hvis man laver spillet rigtigt burde der ikke være nogen som helst grund til at "tweake" SP missionerne


HVad fabler du om?
Hvis du med SP bare vil have skirmish, saa spil skirmish.

SP og MP er IKKE det samme, at all.


Ok ja, jeg foretrækker helt klart skirmish. For at SP kunne blive "perfekt", så skulle alle SP missioner være skirmish-like baner. Det er det i alle mine favorit RTS spil. Altså hvor alle spillerne bygger det hele op fra start
Så i min verden burde der ikke være forskel gameplay mæssigt på om det er SP eller MP, hvilket det stort set ikke er i mine favorit spil, med et par få enkelte undtagelser

fidomuh (54) skrev:

Det som jeg vil hen til er det her:
Hvis medics er overpowered i MP, hvorfor så smide dem ind i SP?


Fordi de tilfoejer endnu et strategisk element til spillet?


Tilføj strategisk element der kun kan bruges når man spiller SP historien..!!! Javel... Jeg kan så ærligt talt ikke se pointen i det. Brug dog kræfterne på at lave et strategisk element der kan bruges i både SP og MP istedet
Spild af ressourcer IMHO

fidomuh (54) skrev:

Hvis man ikke smider dem ind i SP, slipper de for at "tweake" missionerne


Nej?
Eller jo, men saa kan vi spille Skirmish istedet.. Wee ... :)


Men ja, det er jo nok det, det hele kommer ned til, at jeg ønsker at SP skal være skirmish baner, ikke underlige missioner, hvor AI er "frosset" bortset fra at de modtager gratis units af og til

fidomuh (54) skrev:

Jeg kan ikke se noget logik i at smide en STANDARD unit ind i SP, uden at den skal ind i MP


Det er ikke en STANDARD unit.


IMHO så er sådan noget som medic et standard unit. Og så vildt overpowered er den (hvis udført korrekt) heller ikke. Jeg har før set spil hvor en race har medic, men de andre har ikke og det har ikke gjort det unbalanced i MP
Gravatar #57 - Coney
4. aug. 2010 15:54
Er det ikke ligemeget om det er standard units... Faktum er at Terran ville have over dobbelt så mange units end de andre racer hvis de var med:S Og jeg ville sq være ked af at skulle undvære dem i SP bare fordi de ville være for meget i MP...
Gravatar #58 - zin
4. aug. 2010 16:25
Mine tanker om Starcraft II:
* Single Player:
Dovent, copy/paste af historien fra SC1 (ikke Brood Wars).
Meget fint med "RPG"-elementer med at man spiller Jim og render rundt på skibet og sådan... Men meget RPG er der sgu ikke over det.
Fede ideer, nogle steder (Research og opgraderinger).
* Multiplayer:
Hvad jeg oplevet i betaen; Fænomenalt, præcis hvad man forventer af Blizzard. Rigtig god balance, hastighed, spændning og taktikker.

* Andet:
Map Editoren er stadig overlegent andet på markedet. Fedt.
Lydende (fra enhederne - VO'erne) er dovne, kedelige og veksler for lidt. Jeg kunne kun lide Marauder's VO. Resten er elendige.
Gravatar #59 - Billy Blaze
4. aug. 2010 16:29
Oh noes, er den også gal med battle.net hos jer? Når jeg har skrevet mit password kommer der et blankt portræt frem og jeg kan intet gøre...

Mega fail og jeg er åbenlyst på internettet :D

Og på deres forum:
An error was encountered while processing your request

[The forum you're trying to access is not ready]

Er det nu man skal ændre sit ja til et nej...

Og så kom Blizzard med en meddelelse om at de er opmærksomme på fejlen. Lame...
Gravatar #60 - Slettet Bruger [4024915850]
4. aug. 2010 18:02
#59 Onsdag er "patch" dag ved WoW. måske det har haft effekt på SCII's servere? ^^
Gravatar #61 - fidomuh
4. aug. 2010 18:35
#56

Tilføj strategisk element der kun kan bruges når man spiller SP historien..!!! Javel... Jeg kan så ærligt talt ikke se pointen i det.


Tjah, det er der mange andre der kan.
Jeg kunne ogsaa godt bruge medics i MP, men det har de andre racer ikke - hvorfor skal jeg ikke kunne sige, jeg kan dog sige at det ville blive un-balanced hvis Terran havde dem.

Brug dog kræfterne på at lave et strategisk element der kan bruges i både SP og MP istedet


Jojo, vi udskyder det bare 1 aar mere, weee!

Spild af ressourcer IMHO


Yeah, folk er nemlig totalt utilfredse med baade SP og MP.
Eller noget :D

Men ja, det er jo nok det, det hele kommer ned til, at jeg ønsker at SP skal være skirmish baner, ikke underlige missioner, hvor AI er "frosset" bortset fra at de modtager gratis units af og til


Det er ogsaa OK, men det kan andre godt se pointen i. Tilgengaeld kan du jo saa bare spiller Skirmish og faa lige det du vil have. :)

Og så vildt overpowered er den (hvis udført korrekt) heller ikke.


Well, jeg foeler det ville vaere ret ubalanceret.

Jeg har før set spil hvor en race har medic, men de andre har ikke og det har ikke gjort det unbalanced i MP


Hvilket spil var det da?
Alle RTS jeg lige kan taenke paa, har haft medic i en eller anden form paa alle racer.
Gravatar #62 - zin
4. aug. 2010 18:39
#61: Et bedre eksempel: I SP'en kan du få opgraderinger, andre bygninger m.v. ved research. F.eks. kan du få en Tech Reactor, som gør reactor og tech lab til én bygning. Dette valg betyder dog at du fravælger en anden, ligeså praktisk ting.
Men!
Hvis jeg i MP kunne få Tech Reactor og andre (der ikke havde spillet SP) ikke kunne... Så ville det være monster imbalance. :-D
Gravatar #63 - Tobebech
4. aug. 2010 19:51
Ja, det har det helt klart. Man kan selfølgelig altid være lidt skuffet over at Blizzard ikke har valgt at tilføje så meget nyt, en ekstra race eller lignende ville passe fint, men bare det at spillet er balanceret er helt klart noget der trækker op, matchmaking er også godt, map editoren er god, måden man spiller custom maps på er elendig, og single player kampagnen var meget underholdende.
Gravatar #64 - Mulpacha
4. aug. 2010 20:00
fidomuh (4) skrev:
Nej, fordi jeg havde oensket mere (SP delen er dog meget nice) af MP delen. Det er stort set det samme som 1'eren og jeg finder det ganske latterligt at de har brugt saa mange aar paa det her. De har jo lavet lidt bedre grafik, men ellers er det stort set det samme som 1'eren.

What??
Det kan du ikke mene seriøst. Har du overvejet matchmaking systemet? Det er år og dag foran alt andet i RTS genren, måske endda alle genre.
Ikke noget nyt i multiplayer??? WTF?
Gravatar #65 - Coney
4. aug. 2010 21:02
#64 For ikke at tale om at porte hele gameplayet til 3D uden at fucke det vildt op...
Gravatar #66 - Adagio
5. aug. 2010 07:29
fidomuh (61) skrev:

Brug dog kræfterne på at lave et strategisk element der kan bruges i både SP og MP istedet


Jojo, vi udskyder det bare 1 aar mere, weee!


Jeg håber såsandelig at du ikke mener det du lige skrev, for det er da helt hen i vejret
Hvordan du får det at man ikke bruger X antal dage på at lave medic (+ dertilhørende ekstra tweaking) og bruger de dage på at lave noget der kan bruges både i SP og MP til at give 1 års ekstra arbejde, tror jeg at jeg har brug for et par ekstra flasker sprut før at jeg kan "forstå"

fidomuh (61) skrev:

Men ja, det er jo nok det, det hele kommer ned til, at jeg ønsker at SP skal være skirmish baner, ikke underlige missioner, hvor AI er "frosset" bortset fra at de modtager gratis units af og til


Det er ogsaa OK, men det kan andre godt se pointen i. Tilgengaeld kan du jo saa bare spiller Skirmish og faa lige det du vil have. :)


Ikke helt, hvis jeg også vil have historien med, så får jeg jo ikke lige hvad jeg vil have

fidomuh (61) skrev:

Jeg har før set spil hvor en race har medic, men de andre har ikke og det har ikke gjort det unbalanced i MP


Hvilket spil var det da?
Alle RTS jeg lige kan taenke paa, har haft medic i en eller anden form paa alle racer.


Må indrømme at jeg ikke lige kan husken titlen på alle spil, da det er mange år siden. Men et af spillene var et af Settlers spillene for mange år siden (hvis jeg husker korrekt), som jeg spillede meget online. Ved det spil var der så andre ting der gjorde det ubalanceret for nye spillere
Nu spiller jeg ikke så meget RTS spil mere, så kender ikke meget til de mere nyere RTS spil


Men jeg kan se at vi ikke kan komme videre med det, så vi stopper her... let's just agree to disagree :)

Men jeg tror hurtigt vi kan blive enige om at den type som SP er her i spillet ikke er den type SP jeg forventer og ønsker når jeg spiller RTS spil :)
Jeg lærer så aldrig at forstå hvorfor nogle folk godt kan lide at spille RTS spil SP imod en dum AI der ikke kan gøre andet end de par scripted opgaver den har fået
Gravatar #67 - zin
5. aug. 2010 08:14
#66: Warcraft III (RoC, ikke TFT).
Undead har ingen healer-enhed. Night Elves, Alliance og Orcs (dog kun som ward - ikke direkte) har healing.
Gravatar #68 - fidomuh
5. aug. 2010 09:35
#66

Jeg håber såsandelig at du ikke mener det du lige skrev, for det er da helt hen i vejret


Jeg tror ikke du har nogen anelse om hvad balancering og udvikling kraever af tid.

Hvordan du får det at man ikke bruger X antal dage på at lave medic (+ dertilhørende ekstra tweaking) og bruger de dage på at lave noget der kan bruges både i SP og MP til at give 1 års ekstra arbejde, tror jeg at jeg har brug for et par ekstra flasker sprut før at jeg kan "forstå"


Det er altsaa svaert at forstaa, at det tager mere tid at lave 3 units og balancere dem i MP, end at lave 1 unit og kun bruge den i SP?

JEg tror jeg skal have en hel del flasker sprut foer jeg *IKKE* forstaar det.

Ikke helt, hvis jeg også vil have historien med, så får jeg jo ikke lige hvad jeg vil have


Men historien passer ikke til det du gerne vil have, saa skal du game Supreme Commander, som var et lorte spil ifht. det her :P

#66

Men et af spillene var et af Settlers spillene for mange år siden (hvis jeg husker korrekt), som jeg spillede meget online.


Settlers har ikke "units" paa samme maade som her og TBH, at sammeligne med et spil der proever at vaere Civilization (og er super til det!), for derefter at skide paa alt hvad der er Settlers og lave et super crappy semi-RTS?
No dice, dude.

Du ved godt at Settlers og "RTS" ikke er det samme, slet ikke naar vi taler Starcraft.

Ved det spil var der så andre ting der gjorde det ubalanceret for nye spillere


Der er forskel paa "nye spillere" og saa "Terran vinder altid".

Men jeg kan se at vi ikke kan komme videre med det, så vi stopper her... let's just agree to disagree :)


Sure :)

Men jeg tror hurtigt vi kan blive enige om at den type som SP er her i spillet ikke er den type SP jeg forventer og ønsker når jeg spiller RTS spil :)


Well, langt hen ad vejen vil jeg foretraekke din udgave af SP.
Jeg *HADER* at man bare magisk ikke kan faa alle units fra mission 2-3 stykker af. Det er fint at man lige skal bygge lidt op, men tbh, naar spillet saa bliver sjovt, er der 1 mission tilbage. How great -.-

Jeg lærer så aldrig at forstå hvorfor nogle folk godt kan lide at spille RTS spil SP imod en dum AI der ikke kan gøre andet end de par scripted opgaver den har fået


Well, det passer ind i historien og i sidste ende er det praecis det samme som at gennemfoere Portal, HL2, MW2 (som havde EPIC SP del), etc.

At du ikke forstaar det er helt fint, bare husk at andre maaske godt kan forstaa det :D

#67

Warcraft III (RoC, ikke TFT).
Undead har ingen healer-enhed.


Nogen af deres units har cannibalize! :D

Night Elves, Alliance og Orcs (dog kun som ward - ikke direkte) har healing.


Ja.
Men altsaa, det *KAN* lade sig goere i SC, som vi ahr set i 1'eren, jeg tror ogsaa det kommer, men lige pt synes jeg det er svaert at se balancen i SC2 selvom de har brugt saa meget tid paa det :/
Saa Medic til terran.. Jeg tror det ville vaere super overpowered :/
Gravatar #69 - Adagio
5. aug. 2010 09:42
fidomuh (68) skrev:
Det er altsaa svaert at forstaa, at det tager mere tid at lave 3 units og balancere dem i MP, end at lave 1 unit og kun bruge den i SP?


Lige en sidste kommentar:
Det er ikke svært at forstå at det tager længere tid, det er meget let at forstå, men det er det jo HELLER INGEN der snakker om. Jeg spørger i øst, du svarer i vest
Gravatar #70 - fidomuh
5. aug. 2010 09:49
#69

Det er ikke svært at forstå at det tager længere tid, det er meget let at forstå, men det er det jo HELLER INGEN der snakker om. Jeg spørger i øst, du svarer i vest


Du siger at de bare kunne have lavet det for alle, saa alle havde medics, hvis det er det der er problemet.

Det tager laengere tid. Meget laengere tid.

Alternativet var at fjerne medics, som de jo netop har gjort.... ;)
Gravatar #71 - ignuz
5. aug. 2010 10:13
Havde håbet på at SC2 var i stand til at fange min interesse selvom andre RTS spil har haft svært ved det. Men det har det ikke så på den måde er det skuffende da jeg ikke finder spillet underholdende.
Gravatar #72 - vandfarve
5. aug. 2010 10:16
Get a room, would ya?!
Gravatar #73 - Flyke
5. aug. 2010 11:16
Det crasher hos mig og andre ifølge deres support forum og det ser ikke ud til at Blizzard har noget at sige om det endnu.

Jeg nød det de få missioner jeg kunne spille før det begyndte at crashe.

Og jeg var ikke klar over at de deler selve kampagne delen op i 3 udgivelser. Så det blev jeg også en smule skuffet over da det gik op for mig.

Men alt i alt så har det crasheri ødelagt det for mig.
Jeg har ikke timevis til at sidde og forsøge at fejlfinde, de få stunder jeg har til at spille der skal det bare fungere "out of the box" ( en enkelt driver opdatering kan jo være nødvendig i ny og næ .. men ikke det circus her ).

Så - nej, det lever ikke op til mine forventninger.

Crashede det ikke var stemmen dog blevet til ja, den lille skuffelse jeg måtte sluge over kampagnedelen vejer ikke tungere end hvor godt underholdt jeg var så længe det "spillede".
Gravatar #74 - Sanzor
5. aug. 2010 13:59
Stemte helt klar ja.

Singleplayer kan sagtens bruges mere tid på ved de forskellige sværhedsgrader. Historien kan diskuteres, men den er jo netop lavet for at bygge på til de 2 andre udgivelser.

Multiplayer er så rart. Synes det var på tide et ordentligt RTS kom ud som har lidt fart på i gameplay.

Ang. medics og andre units som I mener burde være med i MP i stedet for SP, så var der et par grunde gennem tiden. Medics blev fjernet og så kom Medivacs ind i stedet. En af grundene er at medics var nem at "focus fire" i starten, samt større grupper med marines og firebats nemt kunne klemme sig sammen og medics havde svært ved at nå healing i tide. Medivacs gør det nemmere da man nu kun kan bruge ranged units til at skyde dem ned med, og de klumper ikke sammen med dine infantry units.

Goliaths var efter min mening nice, men de blev alligevel ikke brugt ret meget. Vikings fik deres plads i stedet som alt i alt er Jack of All Trades. Den har selvfølgelig mistet sin evne til at skyde på land og luft samme tid, men folk ser ikke fordelen. Kommer der luft, så hopper man op og samtidig vil ground infantry ikke kunne røre dem medmindre de er ranged. I så fald kan Vikings bare flyve fra dem.
Gravatar #75 - zin
5. aug. 2010 20:06
#70: Nu har man jo i forvejen Medivacs i SC2, så jeg tror ikke præcist medics vil gøre den store forskel (ihvertfald ikke som de er i SC2... Ingen blind grenade...)
Gravatar #76 - fidomuh
5. aug. 2010 21:36
#75

Medics kunne goere en kaempe forskel i rush games, fx.
MEdivacs kraever starport, som kraever factory, etc. Dvs min. 10 minutter inde i gamet :)
Gravatar #77 - syska
5. aug. 2010 22:26
fidomuh (4) skrev:
#3

Jeg gav 328kr inkl. afhentning og det var klart til afhentning ~20 minutter efter jeg bestilte.


Du fik simpelthen afhentning med gratis :-p
Gravatar #78 - Norrah
5. aug. 2010 22:56
Fucking hader det spil.

3 vs. 1 og vi tabte stadig stort...
Gravatar #79 - zin
5. aug. 2010 22:58
#76: Tager det dig 10 min at få starport? Scrub... :D
Der er en del rushgames, det passer, men det meste kan afværges med god macro - der skal bruges gas til medics. Gas som kunne være brugt på et par Reapers, der mens modstanderen kæmper mod din hær, smutter ind og ødelægger hans SCVs og dernæst, hans bygninger... :-)
Gravatar #80 - Norrah
5. aug. 2010 23:04
#79 spillet tog 1½ time, og spillede ikke terran.
Gravatar #81 - fidomuh
6. aug. 2010 09:03
#77

Du fik simpelthen afhentning med gratis :-p


Nej, det kostede 29kr.
299 + 29kr == 328kr :D

Men havde ikke set at Elgiganten havde det :/

#79

Tager det dig 10 min at få starport? Scrub... :D


Hehe, jeg har gamet SC ... 5 kampe nu? Og har aldrig spillet 1'eren :P
Men altsaa, det er forskelligt.. Kommer an paa taktikken.. Hvis jeg gaar efter air, saa nej, saa er det hurtigere, men saa ofrer man jo andre steder :)

Der er en del rushgames, det passer, men det meste kan afværges med god macro - der skal bruges gas til medics. Gas som kunne være brugt på et par Reapers, der mens modstanderen kæmper mod din hær, smutter ind og ødelægger hans SCVs og dernæst, hans bygninger... :-)


Jep, men stadig.. Jeg tror at medics ville skifte balancen en del. Og medic-diskussionen er jo ligegyldig hvis vi snakker Terran vs Terran.. Det er mere imod Zerg eller Protoss jeg taenker :)
Gravatar #82 - syska
6. aug. 2010 12:53
What ... betale for at hente sin egen vare.

Det er ligesom lufthavne der vil have penge for at ville tale med deres kunder i lufthavnen.

Gebyr for at tale med lufthavnspersonale
Gravatar #83 - fidomuh
6. aug. 2010 12:56
#82

Det er fordi varen typisk sendes fra deres lager i Norge, saa det er ikke saa meget 'afhentning' man betaler for, som det er fragt fra Norge.
Og det er 29kr uanset hvor stor pakken er ;)
Gravatar #84 - syska
6. aug. 2010 14:05
Ahhh, I see ...
Gravatar #85 - talicadk
6. aug. 2010 14:10
syns sq de har lavet det godt :) historie er rigtig god og passer godt sammen til en efter følger til sc1 glæder mig til exp kommer ud,

mutiplayer er sq også fint nok ,

Gravatar #86 - MOA
8. aug. 2010 16:13
Det er SUPER fedt, både Singleplay og Multiplay.

Det eneste minus er at jeg simpelthen ikke har tiden lige pt... og spillet er så stort. Nå det jo ik et minus :-)
Gravatar #87 - silverback
8. aug. 2010 18:14
Jeg fik installeret det i dag og spillet lidt. Men det er desværre ikke optimeret til mac endnu! det er da for ringe når man kigger på deres minimum specs og jeg er langt over.

Håber dog at få spillet mere når Blizzard opdaterer med en patch der fixer de mac problemer der er med Nvidia grafik kort.
Gravatar #88 - XorpiZ
8. aug. 2010 19:11
#87

Er det ikke en driver-fejl? Det er sådan jeg har forstået det ihvf.
Gravatar #89 - silverback
8. aug. 2010 19:28
XorpiZ (88) skrev:
#87

Er det ikke en driver-fejl? Det er sådan jeg har forstået det ihvf.


Se dette link for mere info. Som jeg forstår det så har spillet kørt fint under Beta perioden med samme slags hardware. Nu er der så problemer, ved så ikke om Apple har ændret på noget imellem tiden. Apple har dog åbentbart seeded en ny driver update til udviklerne, så vi får måske update snart.

Det er nok heller ikke 100% Blizzards skyld, Steam har vist samme problemer og Valve har sagt at de skal kontakte Apple..
Jeg er bare lidt irreteret over at betale for et produkt som jeg ikke kan bruge optimalt....endnu. Jeg har jo netop købt en ny i5 Macbook Pro, det skulle vel være mere end nok til at køre spillet? :)

Nå, så må jeg bare bruge min 360/PS3 til at få tilfredsstillet mit gaming behov ;)
Gravatar #90 - XorpiZ
8. aug. 2010 19:31
Det er så dér, jeg er glad for at bruge en PC og ikke en Mac.. bare det, at man ikke selv kan bestemme hvilke drivere man vil bruge burde få alarmklokkerne til at ringe hos enhver nørd. :)
Gravatar #91 - silverback
8. aug. 2010 19:56
XorpiZ (90) skrev:
Det er så dér, jeg er glad for at bruge en PC og ikke en Mac.. bare det, at man ikke selv kan bestemme hvilke drivere man vil bruge burde få alarmklokkerne til at ringe hos enhver nørd. :)


Hehe jo da det er selvfølgelig rigtigt, men så kan jeg jo også vælge at installere det via bootcamp. Det fik bare gamle minder frem om nørderi med min gamle PC til at få et spil til at fungere..grafikkort, ram, processor, drivere osv. det er jeg nok ikke nørd nok til mere tror jeg :)

Nej du, jeg vil hellere stikke en skive i drevet og ikke tænke over andet.
Gravatar #92 - XorpiZ
8. aug. 2010 20:09
Så er det nok en konsol, du skal have anskaffet dig :p

Spøg til side, så synes jeg ikke man skal rode rundt med drivere ret ofte. Hvis man køber en færdig samlet pc hos HP, Dell etc., så er den jo klar til brug, når man får den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login