mboost-dp1

Har DU indsendt en nyhed der har været på forsiden af newz.dk?

Gå til bund
Gravatar #1 - baal
4. mar. 2002 11:29
#1 !

Jeg er lidt n00b idag...
Gravatar #2 - Bullskull
4. mar. 2002 11:58
Hvorfor skulle jeg??? Hvorfor skulle du ikke.
Gravatar #3 - Net-Meister
4. mar. 2002 13:00
Jeg har dog kun indsendt 19 men valgt at betegne det som mange da der er en del folks der har indsendt mindre end mig :)

Gad vide hvad Miklos har svaret? hehe
Gravatar #4 - Smajli
4. mar. 2002 13:14
Han har svaret "8".
Gravatar #5 - Yasw
4. mar. 2002 14:23
Ved hvor mange nyheder menes få og hvor mange ved mange?
Gravatar #6 - TotalNirvana
4. mar. 2002 14:25
Jeg har personligt postet omkring 15 nyheder eller sådan noget.. Jeg synes motivationen ryger lidt når der enten går 2-3 dage før den bliver godkendt (jeg overdriver ikke, det kan godt være jeg bare har været uheldig) eller man får en sur e-mail om at emnet ikke er relevant eller at det er en repost...
Gravatar #7 - Chewy
4. mar. 2002 15:49
Jeg syntes nu at der skulle være muligheden: Har indsendt, men har ikke haft en på forsiden....
Gravatar #8 - TR|X
4. mar. 2002 19:45
lol... har læst nyheder på newz i laaaaang tid, men har da først i dag fundet ud af at man kunne indsende nyheder selv.
Yes yes, jeg ved det... n00b.
Men har da før set nyheder andre steder, som burde komme på newz før de rent faktisk kom derind, så det giver da en lyst til fremover at indsende nogle så :)
Synes også der skulle være en option:
Kan man det?
Gravatar #9 - Yasw
4. mar. 2002 20:32
TR|X : Det er ligesom hele princippet med newz.dk
Gravatar #10 - TR|X
4. mar. 2002 21:17
lol... fandt jeg ud af :P
Hvor skulle man da også kunne læse det henne? Der står først indsend nyhed når man opretter bruger og logger sig ind... det sidste halve år har jeg ik læst forum indlæg og har ikke haft en account herinde.
Troede da det var STAFF der add'ede newz... :)
Well... now I know...
Gravatar #11 - jacobtf
4. mar. 2002 22:07
Staffer adder også - jeg gør i hvert fald fra tid til anden, hvis jeg ser noget interessant. Men ellers er det staff der "godkender" nyheder, dvs. lige checker linket og ser efter evt. stave-/slå-/grammatiske fejl (selv om nogle ikke er så flinke til at checke for det sidste).
Gravatar #12 - SaikoMan18
5. mar. 2002 00:14
Har også brugt dette NICE site i rigtig lang tid. Har heller aldrig "gidet" at oprette bruger. Så therefor vidste jeg ikke at man kunne indsende NYHEDER :-I
Gravatar #13 - VIA
5. mar. 2002 10:20
<STRONG>Lille ide til Staff.</STRONG>
<STRONG></STRONG>
Det kunne være fedt hvis man kunne se hvor mange der har skrevet en kommentar i forumet til diskution af en afstemning, ligesom man kan ved en nyhed.

<STRONG>/Via</STRONG>
Gravatar #14 - ORP
5. mar. 2002 15:58
er først lige begyndt at brug sitet, og var ikke klar over at det var sådan det virkede. Men fedt nok, det vil jeg så gøre i fremtiden.
MVH
ORP
Gravatar #15 - sKIDROw
5. mar. 2002 17:38
=><STRONG>]tf[</STRONG>

"Men ellers er det staff der "godkender" nyheder, dvs. lige checker linket og ser efter evt. stave-/slå-/grammatiske fejl (selv om nogle ikke er så flinke til at checke for det sidste)."

Gad vide om det ikke er muligt at lave et script til det? (et Hektor script?... LOL!)
Gravatar #16 - Reborn
5. mar. 2002 19:27
hmmm , hvorfor skulle man lægge noget ind når der er andre som klare det fint..!
Gravatar #17 - Mifan
5. mar. 2002 20:51
Reborn: Tja, hvis alle nu tænkte sådan...
Gravatar #18 - Reborn
5. mar. 2002 21:12
jaee
Gravatar #19 - Radek
6. mar. 2002 18:43
men det gør alle jo tydeligvist ikke, så det er lidt af en død pointe ikk?
Gravatar #20 - Yasw
6. mar. 2002 19:12
Reborn: Hvis du nu ser en spændende nyhed, er det jo ikke sikkert at en anden ser den som vil poste den på newz.dk
Så hvis man ser noget der er brugbart som nyhed på newz.dk, bør da lige gøre sig den ulejlighed at poste den.
Gravatar #21 - Reborn
6. mar. 2002 19:52

Okay :o)
Gravatar #22 - Hedeby.Net
11. mar. 2002 09:03
Mine nyheder er ikke kommet på forsiden???
Gravatar #23 - Skarr
11. mar. 2002 19:06
Alle nye newz kommer da på forsiden...
Hvis du snakker om nogle du lige har sendt ind har Miklos sikkert sendt dig en mail hvor der står "har været postet" eller "gammel nyhed" eller "ingen nyhedsværdi"...
Gravatar #24 - Bish
13. mar. 2002 20:34
Men ellers er det staff der "godkender" nyheder, dvs. lige checker linket og ser efter evt. stave-/slå-/grammatiske fejl (selv om nogle ikke er så flinke til at checke for det sidste).

Og så er der staff der tilføjer stave-/slå-/grammatiske fejl til de indsendte nyheder. Yay! Meget underholdende. Jeg har efterhånden lyst til at gemme min originale version af de nyheder jeg indsender, så jeg kan forsvare mig mod He... andre brugere i diskussionen.
Gravatar #25 - Hektor
13. mar. 2002 20:57
#24 Bish:
lol
Gravatar #26 - Skarr
21. mar. 2002 18:23
Hey Hektor - er du med på at flame staffet for det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login