mboost-dp1
Har du haft brug for Time Machine?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Overskrev en back-up af en SQL-database med en nyere back-up, som der viste sig at der var problemer med. 4 museklik senere og jeg havde den gamle back-up tilbage igen.
Men Time Machine er vel egentlig en af de features som man håber man aldrig får brug for ;)
Synes der mangler muligheden for at stemme "Har Leopard, men bruger ikke Time Machine"
Men Time Machine er vel egentlig en af de features som man håber man aldrig får brug for ;)
Synes der mangler muligheden for at stemme "Har Leopard, men bruger ikke Time Machine"
Jeg har da spillet det engang (10+ år siden), men selv om det var sjovt nok synes jeg nu ikke ligefrem jeg har haft brug for det.
(Her på newz.dk stemmer vi om "Primære IM-protokol", så jeg ved ikke lige hvilken sektion denne afstemning er på, eller hvad man kan vælge imellem. Men det eneste produkt jeg kender med det navn er et gammelt spil.)
(Her på newz.dk stemmer vi om "Primære IM-protokol", så jeg ved ikke lige hvilken sektion denne afstemning er på, eller hvad man kan vælge imellem. Men det eneste produkt jeg kender med det navn er et gammelt spil.)
Det er afstemningen på MacNation. Time Machine er den indbyggede back-up funktion i OS X 10.5 (også kendt som Leopard).
#6 Tjooh... Sådan som jeg ser det, så er betyder "Ikke endnu" bare at man ikke har haft brug for ens back-up, hvilket er noget andet end slet ikke at bruge Time Machine. Jeg synes det kunne være interessant at se hvor mange som har Leopard, men som ikke bruger Time Machine og begrundelsen for hvorfor.
Jeg har haft brug for det.. jeg lavede en boot camp partition, som jeg kom til at crashe.... . og så blev jeg nød til at formaterer.. men heldigvis havde jeg en backup fra en time tidligere .. mmm TimeMachine...
det er et utrolig enkelt system.. men det tager lang tid at tage 50 gb fra en usb harddisk...
det er et utrolig enkelt system.. men det tager lang tid at tage 50 gb fra en usb harddisk...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.