mboost-dp1

Har du haft brug for Time Machine?

Gå til bund
Gravatar #1 - Snoop
19. apr. 2008 22:14
Tidsmaskine? Ja, hver gang jeg gør noget dumt. Eller når jeg mangler penge. Rejste frem til lørdag klokken 18 og se lottotallene. Derefter er det bare at komme hjem i en rivende fart og få spillet, mens man stadig kan huske tallene.
Gravatar #2 - arne_v
20. apr. 2008 01:30

Jeg tror du hører til i "Jeg kører ikke Leopard" gruppen ...

:-)
Gravatar #3 - Kolind
20. apr. 2008 10:52
Overskrev en back-up af en SQL-database med en nyere back-up, som der viste sig at der var problemer med. 4 museklik senere og jeg havde den gamle back-up tilbage igen.

Men Time Machine er vel egentlig en af de features som man håber man aldrig får brug for ;)

Synes der mangler muligheden for at stemme "Har Leopard, men bruger ikke Time Machine"
Gravatar #4 - myplacedk
20. apr. 2008 16:10
Jeg har da spillet det engang (10+ år siden), men selv om det var sjovt nok synes jeg nu ikke ligefrem jeg har haft brug for det.

(Her på newz.dk stemmer vi om "Primære IM-protokol", så jeg ved ikke lige hvilken sektion denne afstemning er på, eller hvad man kan vælge imellem. Men det eneste produkt jeg kender med det navn er et gammelt spil.)
Gravatar #5 - Kolind
20. apr. 2008 16:17
Det er afstemningen på MacNation. Time Machine er den indbyggede back-up funktion i OS X 10.5 (også kendt som Leopard).
Gravatar #6 - izym
20. apr. 2008 20:07
Det er vel mere eller mindre det samme som "Ikke endnu"?
Gravatar #7 - Kolind
20. apr. 2008 20:35
#6 Tjooh... Sådan som jeg ser det, så er betyder "Ikke endnu" bare at man ikke har haft brug for ens back-up, hvilket er noget andet end slet ikke at bruge Time Machine. Jeg synes det kunne være interessant at se hvor mange som har Leopard, men som ikke bruger Time Machine og begrundelsen for hvorfor.
Gravatar #8 - izym
20. apr. 2008 20:56
Men kunne jo være man havde haft brug for det, men ikke havde det, og på den måde stortset det samme.
Gravatar #9 - Kolind
21. apr. 2008 07:33
Good point. Jeg ville næsten også have haft et punkt der hed "Ja, har haft brug for det - men brugte det desværre ikke" ;)
Gravatar #10 - izym
21. apr. 2008 09:58
Men spørgsmålet går jo ikke på, hvorvidt man har Time Machine eller ej, men på om man har haft brug for det. ;)
Gravatar #11 - Kolind
21. apr. 2008 14:03
Ja netop :)
Gravatar #12 - Emmoss65
22. apr. 2008 20:02
Jeg har haft brug for det.. jeg lavede en boot camp partition, som jeg kom til at crashe.... . og så blev jeg nød til at formaterer.. men heldigvis havde jeg en backup fra en time tidligere .. mmm TimeMachine...

det er et utrolig enkelt system.. men det tager lang tid at tage 50 gb fra en usb harddisk...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login