mboost-dp1
Har du forudbestilt GTA IV?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nej, gider ikk GTA for tiden..
Sys at offline game's er så RØV nedern!!
Spiller kun fps games.. CS:S . .. ^^
Ikk fordi jeg har noget imod GTA, men det bliver da ikk lige foreløbig..
Sys at offline game's er så RØV nedern!!
Spiller kun fps games.. CS:S . .. ^^
Ikk fordi jeg har noget imod GTA, men det bliver da ikk lige foreløbig..
Nej, fordi jeg ikke kan se hvorfor.. giv mig noget ekstraordinært og jeg melder mig til
Skal dog ud at ha fat i det på dagen.. håber dæleme ikke det er udsolgt når jeg endelig får fri
Skal dog ud at ha fat i det på dagen.. håber dæleme ikke det er udsolgt når jeg endelig får fri
#10 jeg har været lidt nervøs, men tænker at de der frådende masser netop forudbestiller det.. hvis de er i stand til at få fri på en tirsdag, for at købe det, så tror jeg også de er motiverede til at forudbestille :)
Og så går jeg ned i butikken og køber min kopi, stille og roligt.. Det jeg tænker på at ting man ku få, det var f.eks. et kort over byen, t-shirt, gamers guide etc..
Og så går jeg ned i butikken og køber min kopi, stille og roligt.. Det jeg tænker på at ting man ku få, det var f.eks. et kort over byen, t-shirt, gamers guide etc..
Jeg har forudbestilt det (fra Softcchange), men har fået en mail idag om at de ikke har modtaget nok kopier, så jeg højest sandsynligt først får det i næste uge.
Det har resulteret i at jeg har slettet min ordre og så må jeg håbe på jeg kan finde et eksemplar i byen i morgen.
#8: Nu er det jo sådan at der er 15 forskellige multiplayer muligheder i GTA IV, bare se de tidligere nyheder posted her på siden.
Det har resulteret i at jeg har slettet min ordre og så må jeg håbe på jeg kan finde et eksemplar i byen i morgen.
#8: Nu er det jo sådan at der er 15 forskellige multiplayer muligheder i GTA IV, bare se de tidligere nyheder posted her på siden.
Forudbestilte det for en måned siden. Desværre har EB games ikke fået kopier nok heller, så må vente på at få min kopi. Bæ...
Så er det "forudbestilt" hos elgiganten :) lagt til side til mig og lige til at hente, så snart jeg står i butikken
OH YEAH BABY, IT'S ON!
OH YEAH BABY, IT'S ON!
Nu er der så multiplayer i GTA IV.8 skrev:Sys at offline game's er så RØV nedern!!
Jeg har aldrig rigtig været til den nye generation af GTA-spil, har prøvet dem alle sammen, men de har aldrig rigtig fanget mig. Det ændrede sig dog ved 4eren, allerede ved de første screenshots var jeg tændt, og har nu også spillet det næsten uafbrudt siden udgivelsesdagen. Det er, efter min mening, klart det bedste spil i serien, historien og stemmeskuespillet er helt utrolige, og man føler tit at man er med i en rigtig gangsterfilm. Den opdateredde grafik gø verdenen langt mere levende og dertil kommer så multiplayer, noget de fleste nok har ventet på siden annonceringen af GTA 3, og det skuffer heller ikke.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.