mboost-dp1
Har du et diskettedrev til din primære computer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Indtil videre er der 81 som ikke burde være her i forummet, for man kan da ikke være nørd uden en comp. ;)
Disketter? - Er det ikke de der små sorte kiks der smager af plastic?
Sidst jeg smagte sådan en var vidst i 7. klasse, da min dansklærer stadig ikke havde forstået at e-mail kunne have vedhæftninger, og at usb-sticken (Den smager desværre af det samme, den ligner ellers en lille karamel!) var opfundet!
Sidst jeg smagte sådan en var vidst i 7. klasse, da min dansklærer stadig ikke havde forstået at e-mail kunne have vedhæftninger, og at usb-sticken (Den smager desværre af det samme, den ligner ellers en lille karamel!) var opfundet!
#51 det kan man da.. ;) Nørd er en fællesbetegnelse for en speciel folkeflok :p Der findes sq både bilnørder (f.eks Hugo-Verner, der lige har tunet sin Golf II og smidt et par alubobber samt et KN-filter på slæden, så den brøler, så skidtet er ved at falde fra hinanden), madnørder (Jamie Oliver, Claus Meyer) og strikkenørder (Indsæt random bedstemor her)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.