mboost-dp1
Har du en nørdet t-shirt på lige nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nej.
Havde jeg stemt for 30 min siden havde jeg stemt ja, da jeg havde en "invisible bike"-t-shirt på som jeg sov i.
Havde jeg stemt for 30 min siden havde jeg stemt ja, da jeg havde en "invisible bike"-t-shirt på som jeg sov i.
"save a tree - eat a beaver"
Ville ha taget min "Data Entry" tshirt på som viser et samleje på et computerbord.
Ville ha taget min "Data Entry" tshirt på som viser et samleje på et computerbord.
myplacedk (7) skrev:#5
Hvis den ikke er skjult af en trøje el. lign., og du har den på mens du er på arbejde, og du arbejder på et kontor, så ja.
Men det er væsentligt at den er sort, ellers ville det nemt blive mere sjusket end nørdet.
*tjekker diskret min sorte t-shirt for huller*
Right-o!
Har dog en anden sort t-shirt på idag. Men jo da, har flere hullede sorte t-shirts som jeg tager på, og jeg arbejder mellem fine mennesker. Jeg er for doven til at købe nye og smide resten ud. .__.'
BTW. Stemte nej.
Windcape (11) skrev:Nej, har en totalt ikke-nørdet hvid skjorte på.
Så må du oppe dig lidt... En hvid skjorte kan sagtens være nørdet...
Bare se ham her
I see your bet and I raise;SlettetBruger (4) skrev:"save a tree - eat a beaver"
"save the trees
[toiletrulle]
use both sites"
sides*Daniel-Dane (40) skrev:I see your bet and I raise;
"save the trees
[toiletrulle]
use both sites"
Jeg har et par nørdede trøjer. Bl.a. w00t-uglen, OMG WTF BBQ og Stop following me.
http://www.zazzle.com/save_the_trees_use_both_side...
Nej sådan noget bruger jeg ik rigtig. Jeg har dog en enkelt t-shirt fra DM i bænkpres sidste år og en Gigabyte (mener jeg det er) polo jeg har fået fra Tweak.dk - ikke at jeg nogensinde har haft nogen af dem på.
Du har forhåbentlig ikke planer om at vise billeder? :-P
mbs (14) skrev:sidder sku da kun i underbukser
Du har forhåbentlig ikke planer om at vise billeder? :-P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.