mboost-dp1
Har du en iPod?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
jeg købte en nokia med mp3-afspiller og 1GB plads (+ FM-radio) for mange år tilbage, og har nemt kunne leve med den.
køber nok en ny nokia for også at få GPS, men har ikke kunne se at en mp3-afspiller er så vigtig at jeg kunne finde på at gå rundt med en dedikeret afspiller.
køber nok en ny nokia for også at få GPS, men har ikke kunne se at en mp3-afspiller er så vigtig at jeg kunne finde på at gå rundt med en dedikeret afspiller.
Nej og jeg skal aldrig ha en :) for et års tid siden købte jeg mig en 20gb Creative Zen Touch, og har aldrig fortrudt det
Jeg er oppe på min tredje iPod nu. Købte en iPod Touch 16 GB forleden og den er jeg virkelig glad for - ikke mindst pga. den er fed at se TV-shows og film på.
Jeg har en iPod Nano 3g. Men det er nu kun fordi jeg fik den. Jeg har i forvejen 2 lomme-MP3-afspillere, én i telefonen, én i bil-radioen, én i bilens GPS, to under TV'et i stuen, et utal i hver PC og én i det stereoanlæg jeg overvejer at købe. Så jeg manglede sådan set ikke.
Men den er nu smart nok til at se video på. Mere handy end GPS'en og fungerer bedre end mobiltelefonen. Så det var nu egentlig heller ikke fordi jeg ligefrem MANGLEDE en håndholdt video-afspiller.
Men den er nu smart nok til at se video på. Mere handy end GPS'en og fungerer bedre end mobiltelefonen. Så det var nu egentlig heller ikke fordi jeg ligefrem MANGLEDE en håndholdt video-afspiller.
15# Nåårh, du lyder næsten som pigerne i min klasse.. "Nej, det er for besværligt.. Nej jeg kan ikke finde ud af det der æble.. iTunes - jamen koster det noget?"
Haha, der er så mange alternativer til iTunes.. det er bare vores verdens n00bs der prøver at bruge argumentet "iPod er dårligt" fordi de a) ikke har råd eller b) ikke kan finde ud af det eller c) har fundet et andet middelmådigt produkt (som en zen) og prøver at forsvare den med at den er bedre end iPoden..
Har en iPod nano 1st. gen. på 2 gig. og den har holdt ca 2 et halvt år nu.. Billigt plastic er det absolut ikke.. Det er kvalitet og det virker... Bedre end alle de zens jeg nogensinde har prøvet (ikke særlig smart menu system til den cyklende bruger)..
iPod ftw...
Haha, der er så mange alternativer til iTunes.. det er bare vores verdens n00bs der prøver at bruge argumentet "iPod er dårligt" fordi de a) ikke har råd eller b) ikke kan finde ud af det eller c) har fundet et andet middelmådigt produkt (som en zen) og prøver at forsvare den med at den er bedre end iPoden..
Har en iPod nano 1st. gen. på 2 gig. og den har holdt ca 2 et halvt år nu.. Billigt plastic er det absolut ikke.. Det er kvalitet og det virker... Bedre end alle de zens jeg nogensinde har prøvet (ikke særlig smart menu system til den cyklende bruger)..
iPod ftw...
#18 selvom jeg sjældent gider bruge tid på flameposts som den der, så kan jeg da fortælle dig at:
Creative Zen Touch:
- Har mere plads
- Er mere holdbar
- Ser pænere ud (en smagssag)
End en hvilken som helst iPod..
Eneste minus var at den originale firmware gjorde at min zen touch ikke fungerede som en ekstern hdd, før jeg opdaterede den
Creative Zen Touch:
- Har mere plads
- Er mere holdbar
- Ser pænere ud (en smagssag)
End en hvilken som helst iPod..
Eneste minus var at den originale firmware gjorde at min zen touch ikke fungerede som en ekstern hdd, før jeg opdaterede den
Altid rart med sider som www.anythingbutipod.com , har dog en iPod 4G og er ikke særlig glad for den... for besværligt at få musik på den osv...
Yes. En iPod Nano 2. gen. som jeg vandt for lidt over et år siden.
Skulle jeg selv have købt en, havde jeg nok valgt en billigere model, eller bare brugt telefonen, men er nu ret glad for den, og når den en dag ikke kan mere, så skal jeg da ikke afvise, at jeg selv køber afløseren :-)
Skulle jeg selv have købt en, havde jeg nok valgt en billigere model, eller bare brugt telefonen, men er nu ret glad for den, og når den en dag ikke kan mere, så skal jeg da ikke afvise, at jeg selv køber afløseren :-)
Har haft en iPod lige siden de kom til windows, men solgte den sidste jeg havde, en hvid 30GB i sommers til en rigtig god pris og nu venter jeg lidt på, om jeg skal købe en iPhone, eller om jeg skal købe en 32GB touch. Kan ikke helt beslutte mig, og prisen er jo den samme.
#26 I know, men skal lige have en MBP ind af brevsprækken inden da tror jeg...
min N95 gør jobet fortrindeligt, og hvis jeg savner mere comfort finder jeg bare et alternativt program til afspilning... Desuden fungere den fantastisk som filmafspiller, coreplayer og SUPER divx komprimering, så kører det. Meget lang tid siden jeg havde en seperat mp3 afspiller, har slet ikke det behov, selv om jeg høre meget musik on the road.
Jeg har stemt ja, da jeg har en iPod Touch. Den er jeg blevet utroligt glad for.
Dertil har jeg så en Mac OS X maskine (MacBook) så der er bare alle fordelene.
Og med et lille gratis program kan jeg så også lægge mine DVD-film over på min iPod. Så jeg kan se film i toget eller bussen. Fantastisk lækkert.
iTunes kan jeg ikke forstå i brokker jer over. Jeg bruger iTunes på både min stationære og min Mac. Nemt at dele musik. Smarte spillelister, Podcast bibliotek nemt og simpelt. Radio uden problemer. JukeBox funktioner. Gratis lyd-konvertering. Fuld CD-rip hastighed. Og køb af lovligt musik.
Beklager hvis det blev sådan et reklame spot. Men hvad er der galt med iTunes. Det er da de bedste der er på markedet. Og det er gratis.
Og inden i flamer mig. Glem jeres Apple-Fanboy kommentarer.
Jeg er ejer af adskillige PC'ere, Og bruger kun Apple iPod, og Mac.
Dertil har jeg så en Mac OS X maskine (MacBook) så der er bare alle fordelene.
Og med et lille gratis program kan jeg så også lægge mine DVD-film over på min iPod. Så jeg kan se film i toget eller bussen. Fantastisk lækkert.
iTunes kan jeg ikke forstå i brokker jer over. Jeg bruger iTunes på både min stationære og min Mac. Nemt at dele musik. Smarte spillelister, Podcast bibliotek nemt og simpelt. Radio uden problemer. JukeBox funktioner. Gratis lyd-konvertering. Fuld CD-rip hastighed. Og køb af lovligt musik.
Beklager hvis det blev sådan et reklame spot. Men hvad er der galt med iTunes. Det er da de bedste der er på markedet. Og det er gratis.
Og inden i flamer mig. Glem jeres Apple-Fanboy kommentarer.
Jeg er ejer af adskillige PC'ere, Og bruger kun Apple iPod, og Mac.
Off-topic:
Min personlige aarsag til ikke at bruge iTunes, er to-fold:
1. Performance.
- Jeg bruger Play lige pt. Det loader hurtigere, henter data hurtigere, scrolelr hurtigere.. Generelt goer det _ALT_ hurtigere.
2. "Databaser der ikke kan opdateres 'live'"
- Hvorfor kan iTunes ikke "overvaage" min musik mappe?
Amarokk kan. Play kan. WinAmp kan. JEg tror faktisk at Windows Media Player kan ...
iTunes kan ikke og alene det er nok til at jeg ikke gider bruge det.
Jeg gider ikke vaere tvunget til at bruge iTunes til at opdatere mit musik, specielt fordi jeg gerne vil tilgaa / opdatere / manage mit musik fra mere end en computer.
iTunes er ikke avanceret nok til min brug :)
Nej, det er ej. Amarokk er det bedste. Play er det bedste. Subjektivitet er det bedste ;)
Det er ligesaa gratis som IE, WMP og lignende, ja :)
Off-topic:
Beklager hvis det blev sådan et reklame spot. Men hvad er der galt med iTunes.
Min personlige aarsag til ikke at bruge iTunes, er to-fold:
1. Performance.
- Jeg bruger Play lige pt. Det loader hurtigere, henter data hurtigere, scrolelr hurtigere.. Generelt goer det _ALT_ hurtigere.
2. "Databaser der ikke kan opdateres 'live'"
- Hvorfor kan iTunes ikke "overvaage" min musik mappe?
Amarokk kan. Play kan. WinAmp kan. JEg tror faktisk at Windows Media Player kan ...
iTunes kan ikke og alene det er nok til at jeg ikke gider bruge det.
Jeg gider ikke vaere tvunget til at bruge iTunes til at opdatere mit musik, specielt fordi jeg gerne vil tilgaa / opdatere / manage mit musik fra mere end en computer.
iTunes er ikke avanceret nok til min brug :)
Det er da de bedste der er på markedet.
Nej, det er ej. Amarokk er det bedste. Play er det bedste. Subjektivitet er det bedste ;)
Og det er gratis.
Det er ligesaa gratis som IE, WMP og lignende, ja :)
Har en Cowon - super lyd med Ogg Vorbis support og lille og handy med fornuftigt interface. Samtidig noget billigere end en tilsvarende ipod.
Købte 2 stk. iPod nano 2nd gen i 8gb udgaven, fra Tyskland dagen før 3rd gen kom på gaden, eftersom jeg ikke bryder mig om det brede format på de nye. Og hvad skal man alligevel med videoer på sådan en snoldet skærm?
Er sådan set fint tilfreds med den, earbuds er dog som bekendt noget værre crap, hvilket også er hvorfor jeg ikke har fået den brugt så meget på det seneste. Skal bare lige have taget mig sammen til at få købt et par Sennheiser CX 300.
Ah ja, og iTunes er træls...
Er sådan set fint tilfreds med den, earbuds er dog som bekendt noget værre crap, hvilket også er hvorfor jeg ikke har fået den brugt så meget på det seneste. Skal bare lige have taget mig sammen til at få købt et par Sennheiser CX 300.
Ah ja, og iTunes er træls...
Jeg vist enig med fidumuh.
iTunes er måske fint nok, hvis man bruger den på en af de få måder Apple synes du skal bruge den på.
Men hvis man vil bruge sin iPod på samme måde som "alle" andre mp3-afspillere, så er det bare ærgeligt. Du kan ikke bare kopiere noget musik ind på din iPod, og forvente at det gør andet end at fylde plads.
Jeg har fint styr på mine mp3'er, og jeg har et script (lavet på 10 minutter) som kan replikere samlingen på usb-mass-storage (usb-stick, lomme-mp3-afspiller, sd-kort osv.), eller jeg kan blot brænde en kopi på en DVD-skive. Det virker fint på mine andre afspillere (se #11), men lige præcis iPod kræver et specielt iPod-program. Skod.
Jeg vist enig med fidumuh.
iTunes er måske fint nok, hvis man bruger den på en af de få måder Apple synes du skal bruge den på.
Men hvis man vil bruge sin iPod på samme måde som "alle" andre mp3-afspillere, så er det bare ærgeligt. Du kan ikke bare kopiere noget musik ind på din iPod, og forvente at det gør andet end at fylde plads.
Jeg har fint styr på mine mp3'er, og jeg har et script (lavet på 10 minutter) som kan replikere samlingen på usb-mass-storage (usb-stick, lomme-mp3-afspiller, sd-kort osv.), eller jeg kan blot brænde en kopi på en DVD-skive. Det virker fint på mine andre afspillere (se #11), men lige præcis iPod kræver et specielt iPod-program. Skod.
Jeg har 3.
En iPhone til du ved det meste.
En iPod Nano til løbe ture.
En iPod Shuffle til... ehmm? ja okay, men den var nu altså totalt nusser.
havde fem for ikke så lang tid siden, men gav mine 3 gen iPods væk.*
*Lave dem om til "en" 10gb der virkede, med den med den døde 15Gb's harddisk's batteri..**
** Wow nasty sætning hva?
En iPhone til du ved det meste.
En iPod Nano til løbe ture.
En iPod Shuffle til... ehmm? ja okay, men den var nu altså totalt nusser.
havde fem for ikke så lang tid siden, men gav mine 3 gen iPods væk.*
*Lave dem om til "en" 10gb der virkede, med den med den døde 15Gb's harddisk's batteri..**
** Wow nasty sætning hva?
Jeg har en 30gb creative vision:M.
Udemærket afspiller, dog synger den på sidste vers, har smadret skærmen halvt.
Så jeg regner med at købe Creative Zen nok 16 eller 32 gb, kan godt lide at man kan sætte SD kort i, og på den måde udvide hukommelsen selv.
Ja WMP11 kan i hvert fald.
Udemærket afspiller, dog synger den på sidste vers, har smadret skærmen halvt.
Så jeg regner med at købe Creative Zen nok 16 eller 32 gb, kan godt lide at man kan sætte SD kort i, og på den måde udvide hukommelsen selv.
Ja WMP11 kan i hvert fald.
Jeg bruger også iRiver Clix 2. Valgte den bl.a. for dens indbyggede radio og bruger den tit til film på længere togture .
Jeg troede også 8 GB var mere end rigeligt i starten :)
Er specielt glad for dens flotte udseende.
Jeg troede også 8 GB var mere end rigeligt i starten :)
Er specielt glad for dens flotte udseende.
Har haft en 3g iPod 20gig og en 2g iPod 1gig Shuffle - skiftede fornyligt til en Sony Walkman 8gig A818 (kræver ikke SonicStage mere ;))
"Nej og jeg skal aldrig ha en :) for et års tid siden købte jeg mig en 20gb Creative Zen Touch, og har aldrig fortrudt det"
Samme her, bortset fra at det vist er ved at være 3 år siden jeg købte min Zen Touch (på release dagen)
Jeg vil blive fornærmet hvis en prøvede at sælge (eller give) mig en ipod
Samme her, bortset fra at det vist er ved at være 3 år siden jeg købte min Zen Touch (på release dagen)
Jeg vil blive fornærmet hvis en prøvede at sælge (eller give) mig en ipod
HAr aldrig brudt mig om ipods design, syns det er grimt, og skærmen er alt for lille, men jeg har en iphone og den er super lækker :)
Hvad skal man med en iPod, når man har sin Sony Ericsson W 880 i, med 1 Gb plads, som endda kan opgraderes til ca. 8 gb lige pt.? Desuden virker mine B&O A8 earphones lige så godt til min mobil som de ville til en iPod, og har da ikke tænkt mig at give penge for et apple produkt med deres salgsbetingelser^^
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.