mboost-dp1

Google Chrome?

Gå til bund
Gravatar #51 - stba
19. nov. 2008 14:25
Undersøgelsen som tråden omhandler er efter min mening usædvanlig lam. Der er hele 4 forskellige varianter over svaret at Crome ikke anvendes og kun alternativet: Crome er min standard browser!!!
Hvad med fx:
Jeg anvender den kun sjældent
Jeg anvender den en gang imellem for lige at følge med
Jeg anvender den meget - men det er ikke min standard browser
.......

Resultatet er jo ikke ligefrem overraskende. Som man råber i skoven får man svar. Nå, pyt - tråden er vist allerede på vej ud af et andet spor :-)
Gravatar #52 - Niversen
19. nov. 2008 17:48
IE 6 er en god browser... den kan besøge sider som ff3
og IE7

edit: ff3 er ikke langsom??? du skal enten opdatere din pc eller din internet hastighed hvis du stadig har problemer..?
Gravatar #53 - p1x3l
19. nov. 2008 21:20
Meh mangler option : installeret/har prævet .. slettet hurtigst muligt
Gravatar #54 - m910q
19. nov. 2008 23:08
Nej FF3 er ikke direkte langsom, men den er mere langsom end andre browsere.
Gravatar #55 - Bateman
20. nov. 2008 00:19
Bruger GNU/Linux så kan ikke prøve den.
Gravatar #56 - coday
20. nov. 2008 01:41
#55 wine/virtualbox..

Jeg har prøvet den og glæder mig til at den kommer til linux, men den vil kun blive brugt til hvis jeg lige (hurtigt) skal se efter et eller andet.
Gravatar #57 - froggiestone
20. nov. 2008 07:18
Som webudvikler har jeg alle browsere og bruger dem alle sammen, men firefox er dog min standard browser. Der er rigtig mange fede ting i chrome syns jeg, men indtil den har foxmark og adblockplus kan jeg ikke bruge den som standard browser :)
Gravatar #58 - vision-dk
20. nov. 2008 10:01
m910q (54) skrev:
Nej FF3 er ikke direkte langsom, men den er mere langsom end andre browsere.

Min klare oplevelse er ellers at FF3 hastighedsmæssigt sparker fra land og er langt hurtigere end IE 6 og 7 og FF2.

Gravatar #59 - .dot
20. nov. 2008 12:45
#58 - Prøv så Chrome, Safari og Opera - så begynder man lidt og græde inden i når det går op for en hvor relativ langsom den er.
Gravatar #60 - trylleklovn
20. nov. 2008 12:47
Jeg synes altså også Firefox er blevet langsommere og langsommere... Var hele pointen ikke at den skulle være en lightweight browser? Synes den er blevet snart lige så tung som Mozilla var i gamle dage.
Gravatar #61 - vision-dk
20. nov. 2008 14:06
.dot (59) skrev:
#58 - Prøv så Chrome, Safari og Opera - så begynder man lidt og græde inden i når det går op for en hvor relativ langsom den er.

Jeg har Opera, Safari Chrome og Iron installeret, men føler mig bedst hjemme i FF. Bryder mig faktisk ikke ret meget om specielt Safari....men det er jo personlige præferencer. Hvis jeg kun gik efter hastighed, så er der jo lynx, men det er altså ikke fedt i længden. Så føles det næsten som om man er tilbage fra før mosaiks tid med gopher ;-)
Gravatar #62 - ScOOp
21. nov. 2008 17:39
Jeg stemte blankt da der ikke var en mulighed der hed noget i retningen af "Har det installeret, men er ikke min standard browser" eller "Har det installeret og bruger det nogen gange".
Gravatar #63 - M.K.A
24. nov. 2008 18:26
Syntes der mangler en der siger at man bruger den, men den er ikke min standard browser. Bruger den tit da den lige er hurtig at åbne, og læser siderne lidt hurtigere end mozilla, men hvis jeg skal surfe over længere tid bruger jeg firefox, da jeg bruger nogle plug-ins til den.
Gravatar #64 - michael
25. nov. 2008 19:32
Har installeret det, og bruger det af og til...
Gravatar #65 - Glenn
26. nov. 2008 18:42
"Google Chrome?" er ikke et spørgsmål - Er det for svært at formulere bare én sammenhængende sætning?
Gravatar #66 - Tumleren
27. nov. 2008 14:02

Er det for svært at lade være med at kommentere det, når nu 7000 mennesker tydeligvis har fattet hvad der menes?
Gravatar #67 - Emi_one
28. nov. 2008 08:37
Har aldrig prøvet og gør det nok heller ikke. Bruger selv IE7 og Opera. Opera er helt klart favoritten
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login