mboost-dp1
Google Chrome?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Undersøgelsen som tråden omhandler er efter min mening usædvanlig lam. Der er hele 4 forskellige varianter over svaret at Crome ikke anvendes og kun alternativet: Crome er min standard browser!!!
Hvad med fx:
Jeg anvender den kun sjældent
Jeg anvender den en gang imellem for lige at følge med
Jeg anvender den meget - men det er ikke min standard browser
.......
Resultatet er jo ikke ligefrem overraskende. Som man råber i skoven får man svar. Nå, pyt - tråden er vist allerede på vej ud af et andet spor :-)
Hvad med fx:
Jeg anvender den kun sjældent
Jeg anvender den en gang imellem for lige at følge med
Jeg anvender den meget - men det er ikke min standard browser
.......
Resultatet er jo ikke ligefrem overraskende. Som man råber i skoven får man svar. Nå, pyt - tråden er vist allerede på vej ud af et andet spor :-)
Som webudvikler har jeg alle browsere og bruger dem alle sammen, men firefox er dog min standard browser. Der er rigtig mange fede ting i chrome syns jeg, men indtil den har foxmark og adblockplus kan jeg ikke bruge den som standard browser :)
Jeg synes altså også Firefox er blevet langsommere og langsommere... Var hele pointen ikke at den skulle være en lightweight browser? Synes den er blevet snart lige så tung som Mozilla var i gamle dage.
.dot (59) skrev:#58 - Prøv så Chrome, Safari og Opera - så begynder man lidt og græde inden i når det går op for en hvor relativ langsom den er.
Jeg har Opera, Safari Chrome og Iron installeret, men føler mig bedst hjemme i FF. Bryder mig faktisk ikke ret meget om specielt Safari....men det er jo personlige præferencer. Hvis jeg kun gik efter hastighed, så er der jo lynx, men det er altså ikke fedt i længden. Så føles det næsten som om man er tilbage fra før mosaiks tid med gopher ;-)
Syntes der mangler en der siger at man bruger den, men den er ikke min standard browser. Bruger den tit da den lige er hurtig at åbne, og læser siderne lidt hurtigere end mozilla, men hvis jeg skal surfe over længere tid bruger jeg firefox, da jeg bruger nogle plug-ins til den.
"Google Chrome?" er ikke et spørgsmål - Er det for svært at formulere bare én sammenhængende sætning?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.