mboost-dp1
Gaming - Konsol eller pc?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Bruger stort set kun min PC - har dog en PS2 med en god håndfuld kampspil, til weekenderne med tømmermænd!
pc...
det eneste jeg ejer :P
kan i det hele taget også bedst lide at gøre det på pc..
FPS er KUN til pc i min verden
det eneste jeg ejer :P
kan i det hele taget også bedst lide at gøre det på pc..
FPS er KUN til pc i min verden
Twisted metal 2
Street fighter ex2 +alpha
Gran Tourismo 2
Oddworld: Abe's oddysee
Tekken 2
Tekken 3
Resident evil 1
Duke Nukem 3D
Diablo I
C&C Red Alert: Retaliation
Og nogle flere jeg ikke lige kan huske, er mine favoritter til konsol. Jeg ved godt at mange af spillene findes til PC, men jeg startede med at spille dem på playstation og derfor synes jeg de hører hjemme der.
Street fighter ex2 +alpha
Gran Tourismo 2
Oddworld: Abe's oddysee
Tekken 2
Tekken 3
Resident evil 1
Duke Nukem 3D
Diablo I
C&C Red Alert: Retaliation
Og nogle flere jeg ikke lige kan huske, er mine favoritter til konsol. Jeg ved godt at mange af spillene findes til PC, men jeg startede med at spille dem på playstation og derfor synes jeg de hører hjemme der.
PC.! Har dog også en xbox360 samt PS2.
Nu vil der sikkert være en masse som argumenterer med at konsollerne vinder når man har kammeraterne er på besøg, men prøv lige at refresh den liste over spil der har splitscreen - der er godt nok langt imellem!
Jeg fatter ikke hvorfor de er gået væk fra splitscreen. Nu er det hele online spil, men der er PC'en altså bedre på alle mulige måder - og hvis du vil sidde foran TV'et, kan du jo bare slutte computeren dertil - det gør jeg med min projektor.
Nu vil der sikkert være en masse som argumenterer med at konsollerne vinder når man har kammeraterne er på besøg, men prøv lige at refresh den liste over spil der har splitscreen - der er godt nok langt imellem!
Jeg fatter ikke hvorfor de er gået væk fra splitscreen. Nu er det hele online spil, men der er PC'en altså bedre på alle mulige måder - og hvis du vil sidde foran TV'et, kan du jo bare slutte computeren dertil - det gør jeg med min projektor.
Så er det jo godt man har en 22" skærm sluttet til sin PC
Så er det jo godt man har en 22" skærm sluttet til sin PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.