mboost-dp1

Foretrukne Star Trek kaptajn?

Gå til bund
Gravatar #1 - rpey60
20. dec. 2007 11:37
Helt klart Zapp!
Den sejeste rumkaptajn der findes i universet - mere opblæst nar findes ikke =D
Gravatar #2 - Cyrack
20. dec. 2007 11:39
Zapp Brannigan ftw! ;-p

Lidt mere seriøst (men ikke meget) så er den sejeste rumfartøjskaptaj ever nok Adama fra BSG (den nye serie). Sejeste pilot er Starbuck (1. sæson, ny serie).
Gravatar #3 - Norrah
20. dec. 2007 11:47
Zapp, han har nemlig intet med star trek at gøre...

Mmmm... Velour...
Gravatar #4 - karga
20. dec. 2007 12:26
Har aldrig set Star Trek (thank god), men Zapp Brannigan er da vel for pokker originalt fra Futurama? :P
/slap mig hvis jeg tager fejl
Gravatar #5 - Space Hopper
20. dec. 2007 12:29
Har aldrig set Star Trek (thank god)

Min fordoms-detector røg lige af skalaen der...

Men ja, Zapp er fra Futurama.
Gravatar #6 - natik
20. dec. 2007 12:34
Jean-Luc Picard of the USS Enterprise. No doubt, helt klart den mest intelligente og mest moderate af deres captains.
Kirk er Kirk og derfor stadig cool og Sisko har hans gode sider, men resten er meh.
Gravatar #7 - myplacedk
20. dec. 2007 12:35
Men ja, Zapp er fra Futurama.

Yep, men han er en parodi af James T. Kirk. (Bare en oplysning til dem, som ikke har set Star Trek og/eller Futurama.)
Gravatar #8 - henne
20. dec. 2007 12:39
#7: Og endda en ret god parodi af William Shatner. ;-)
Gravatar #9 - madsensen
20. dec. 2007 12:59
det er da en no-brainer. hvis folk har stemt anderledes, så har de ikke set tng
Gravatar #10 - Kisbye
20. dec. 2007 13:28
Helt klart Picard.
Han minder mig lidt om en hygge onkel.

The Picard Song
http://tborgax.homepage.dk/
Gravatar #11 - Mulpacha
20. dec. 2007 13:28
Zaaaapp Brrrrraannigan!

Futurama: Bender's Big Score var den sejeste film i 2007!

Futurama, the series that just won't stay dead!
Gravatar #12 - Zombie Steve Jobs
20. dec. 2007 13:29
www.rifftrax.com ("fortsættelsen" af Mystery Science Theater 3000) og så find dem, de har lavet filmene next generation og undiscovered country.

Det er ret morsomt og Shatner får en del svinere med på vejen.

Star Trek: Generations – truly a loving gift from one generation to the next. Much like that 15-pound, 10 percent water-added Danish ham that your uncle Clark who lives in Rockford mailed to you on Thanksgiving, the one that cracked open in transport and arrived at your doorstop in a brine soaked box, stinking like a week old corpse. Yes, this is the legendary Star Trek that at long last teams two of the series' most enduring elements – Scotty, and a size 74 uniform. Not to mention a performance by respected British actor Malcolm McDowell that can only be described as, well, dis-un-respect-ulating. And Klingon cleavage? Generations has it in great heaping mounds
Gravatar #13 - Norrah
20. dec. 2007 13:55
Har nu aldrig set star trek, og jeg er stolt af det.
Og alligevel så ved jeg hvad en klingon er.
Jeg more mig over de der døds vatpinde kampe som folk altid gør grin med... and so on...
Selv shatner, men den mand er jo sjov i sig selv. Så det er vel ikke så slemt.

Hvorfor er det, at et show jeg aldrig har set, stadig har sent sine små klamme klichere ind i min hjerne?
Gravatar #14 - myplacedk
20. dec. 2007 14:07
Jeg er først for nylig begyndt at se Star Trek - fra ende til anden. Det forklarer en del jokes i Futurama. Jeg burde nok se den serie igen, når jeg er færdig med Star Trek.
Gravatar #15 - Thomas.ro
20. dec. 2007 15:04
hvorfor kan man ikke stemme "har ikke set star trek" ? :)
Gravatar #16 - m_abs
20. dec. 2007 15:07
Picard selvfoelgelig, bedste skuespiller og bedste karakter. Skrapt efterfulgt af Archer.

Fordi saa kunne vi ikke faa de obligatoriske indlaeg som manglende stemme muligheder...
Gravatar #17 - El_Coyote
20. dec. 2007 16:11
#15b man kan lade være med at stemme, det er det samme alligevel! :P

Janeway ftw.!
Gravatar #18 - bone
20. dec. 2007 16:44
Adama!!! Han er go gøgl
Gravatar #19 - übermench
20. dec. 2007 17:16
Zapp Brannigan eller Jean-Luc Picard.... uh den er svær.
Men Zapp Brannigan er jo en inkompentent og hyperaktiv version af James T. Kirk... så det er stadig den gamle Picard Vs Kirk.

Kirk havde sin "KAHN!!!" i Star Trek film nr. 2. Men Picard er generelt mere eftertænksom og klogere end kirk.
Så det bliver Jean-Luc Picard :-)
Gravatar #20 - skarum
20. dec. 2007 17:17
Zapp Brainnigan klart! (kender ingen af de andre... har aldrig set Star Trek)
Gravatar #21 - MBORANGER
20. dec. 2007 17:51
Kender ikke en af dem, hvem er de...? :D
Gravatar #22 - Plindstrup
20. dec. 2007 18:50
Sig mig - er Newz gået Star Trek amok - eller er det argurketid, hvad angår afstemninger?

Jeg mangler muligheden for at stemme "Ingen" eller "Ser ikke star trek" - så jeg har ikke stemt...
Gravatar #23 - cyg
20. dec. 2007 19:00
Lad os ikke glemme at Brannigan faktisk havde bordet Planet Express-ship og var midt i en retssag mens Bender, Leela, Fry og det originale Star Trek-hold blev forfulgt af Melllvar. Eftersom han - i hvert fald i teorien - var øverstkommanderende på skibet på tidspunktet, og dermed trumfede Shatner, må han vel kunne betragtes som en Star Trek-kaptajn... selvom det måske er lidt af et stretch.

Af de "rigtige" kaptajner er Picard, eller Patrick Stewart om man vil, da klart den bedste, i min opinion. Shatner kan vist ikke bryste sig af en karriere i Royal Shakespeare Company, og dén bagage (selve erfaringen, ikke det at han var en bedre skuespiller end Shatner) gav Stewart en spændvidde der mildest talt overrumplede mig et par gange. Men nu har jeg heller ikke set mere end et par afsnit af T.O.S. - og slugte T.N.G. på et par uger.

... men jeg stemte stadig på The Big Z.
Gravatar #24 - tja
20. dec. 2007 21:26
Og hvad så hvis man nu ikke kender til nogle af dem?
Der kunne godt havde været et felt hvor der stod man ikke kender til nogle af dem af dem, det ville måske give en mere realistik afstemning. Da der nok er nogle som trykker på en af valgmulighederne selvom de ikke ved hvad de trykker på.
Gravatar #25 - generalbc
20. dec. 2007 21:35
(Af frygt for at blive halal-slagtet af en masse Trekkies):

Hvor f****n er Han Solo... Han er den bedste synes jeg.

hehe
Gravatar #26 - Isendk
21. dec. 2007 07:50
Mangler en mulighed for at stemme
HVEM???
eller
Har aldrig set skidtet!
Gravatar #27 - [Phr3ak]
21. dec. 2007 07:57
Pas på med at omtale Futurama som skidt på min vagt :)

Jeg stemte Zapp!!
Gravatar #28 - MadsL
21. dec. 2007 08:27
Jeg ville meget gerne stemme.... men når jeg som#26 ikke har set den slags pjat må jeg indse at personen som har oprettet denne poll har den opfattelse at alle folk på newz.dk har set StarTrek.
Gravatar #29 - conFen
21. dec. 2007 08:35
Jeg stemte selv Zapp. Ingen tvivl der, det var måske lidt et stretch som #23 også pointerer, men han er da klart den mest suveræne :)
Gravatar #30 - Cyrack
21. dec. 2007 08:36
Isendk & MadsL: I står stille og roligt og læner jer op af en flamebait-rating! Hvis I vil være så venlige at aflevere jeres nørdkort ved døren, tak!

*pfft* har ikke set StarWars Trek eller Futurama...
Gravatar #31 - knasknaz
21. dec. 2007 10:58
Det var et svært valg. Specielt pga. good old Zapp.

"But as a gentleman, I must warn you, if you so much as glance at another woman, I'll be on Leela like a fly on a pile of very seductive manure."
Gravatar #32 - dasbutt
21. dec. 2007 11:35
Jeg syntes nu TNG og Enterprise var udemærket underholdning.

Man kan godt se Star Trek uden at være Star Trek Nørd, man kan også godt have en Ipod uden at være Apple fanatiker, eller en xbox uden at være Microsoft fanatiker.
Jeg ved godt at der er mange her der ikke fatter det, men livet er altså noget sjovere hvis man tager de ting man syntes er bedst uden diverse fordomme.

Derfor har jeg set star trek i stedet for reality shows. Jeg har købt en Mac fordi jeg syntes det er den bedste løsning til min desktop og en xbox 360 fordi jeg syntes det er den bedste konsol.
Gravatar #33 - CaTTeN
21. dec. 2007 12:01
ved ikke hvordan, man ikke holde af Zapp, :) der er ikke noget beder end Futurama :D

Zapp: You can take away a man's rank and uniform, but you can never take his pride and honour. And it was mostly Kif's fault...
Gravatar #34 - hr. værk
21. dec. 2007 12:10
Til alle dem der ikke har set star trek og samtidig ikke ved hvem Zapp Bannigan er:

Hvad er det lige i laver på Newz.dk?
Hvis man hverken har set star trek eller futurama vil jeg umiddelbart mene at man ikke er nørdet nok til at være interesseret i de nyheder der bliver præsenteret på denne side.
Jeg vil mene at "se & hør", "kig ind" og "Woman" kunne være informationskilder der passer bedere til jeres målgruppe. Enkelte kunne måske finde ugebladene "Søndag", "ude og hjemme" og "hjemmet" interessante...

Hvis dette ikke er tilfældet burde i måske holde op med at se reality tvshows og prøve star trek og futurama. Det kunne være at i blev positivt overraskede!

/ 4 fun
Gravatar #35 - Pengart
21. dec. 2007 12:23
Hmm jeg har PS2, XboX og XboX 360. en Ipod, samt der står minimac på listen over snarlige indkøb, jeg bruger Vista på min spillecomputer, bliver snart 33 og ser stadig Startrek.

Nå ja, og jeg har en live girlfriend.

:p

Picard er mit valg, hovedsagelig pga. hans måde at lede og tage valg, selv i situationer hvor han absolut ingen mulighed har for at kunne gøre noget.
Det er yderst sjældent man ser ham miste besindelsen.
Et godt forbillede for mange, uanset om det er fiktion eller ej.
Gravatar #36 - Pengart
21. dec. 2007 12:26
Hov jeg glemte lige noget.

God Jul og Godt Nytår til alle :D
Gravatar #37 - tja
21. dec. 2007 15:59
#34.
"ikke nørdet nok" ?
Skal man da være det for at kunne for at kunne få noget ud af denne side?
Gravatar #38 - Cyrack
21. dec. 2007 16:06
#37 - tja, tja... hvis du bliver nødt til at spørge er du nok ikke nørdet nok... Et af adgangskravene til denne side at at man skal sige "fordi jeg kan" til mindst et spørgsmål/dag.
</humor>
og jeg har ikke engang drukket [endnu].
Gravatar #39 - SiNaC
22. dec. 2007 00:54
Jeg mangler en "Huh??!" valgmulighed her.

Bevares, jeg så det da som knægt, men ret meget mere end 'Beam me up, Scotty' har ikke hægtet sig fast i min bevidsthed.
Gravatar #40 - UltimateW
24. dec. 2007 00:18
Sisko er ikke en hade kaptain.. men Picard, er bare den største :)

Jeg var faktisk lidt bange for Zapp, den fik mig til at grine han var med.

-
Brannigan's law is like Brannigan's love, hard and fast

-
I'm the man with no name... Zapp Brannigan.

-
Zapp : Stardate....er...?
Kiff : Gnnnnn, April the 13th!
Zapp : Stardate April 13th....point 2.
Zapp:We've failed to uphold Brannigan's Law, however I did make it with a hot alien babe, and in the end is that not what man has dreamt of since first he looked up at the stars? Kif, I'm asking you a question!"
Kif: (Sigh)

-
Zapp Brannigan: "I'm facing a formidable female adversary Kif. Sugestions?"

Kif Kroker: "I fail to see any problems, sir. You've already imprisoned her under directive b10.81."
Zapp Brannigan: "You mean "Brannigan's Law"."

Kif Kroker: "Right, that law."

Zapp Brannigan: (slyly)"Which one?"

Kif Kroker: (in a very tired voice) "Brannigan's Law."

Zapp Brannigan: "Kif. You're my best and most loyal friend but you've earned my contempt once more. As my protegé you should know that the only way to deal with a female adversary is to seduce her."

Kif Kroker: "Ohhh."

Zapp Brannigan: "And this time we're sure she's a woman, right?"

Kif Kroker: (In a even more tired voice) "Yes!"

Zapp Brannigan: "Good! Invite her to my quarters. Oh and have the boy lay out my formal shorts."

Kif Kroker: "The boy, sir?"

Zapp Brannigan: "You! You lay out my formal shorts."

Sorry for the spam ;)
Gravatar #41 - sivsko
24. dec. 2007 11:07
Alså nu omhandler afstemningen om " Foretrukne Star Trek kaptajn" ikke om Zapp Brannigan, men hvis han er med ville jeg gerne hav haft Han solo med, da han kan da lave ravage på en Death Star.

Jeg stemte selv Jean-Luc Picard han har gjordt det bedst mener jeg, skarpt efterfulgt af Jonathan Archer.
Kathryn Janeway høre også til de bedre men hun flyver et andet skib så hun fik ingen finale plads ved mig.

Leela fra Futurama kunne også godt hav fået en finale plads men da det omhandler Star Trek så dur hun heller ikke.

men jeg har et forslag om " Foretrukne Rumfilm robot ":
Bender Fra Futurama
Data Fra Star Trek
R2-D2 fra Star Wars
C3PO fra Star Wars
.....
...

Her ville det være lige meget hvem andre der var på listen. Al magt til Bender!!!
Gravatar #42 - conFen
24. dec. 2007 12:01
Made me chuckle :) Blev lige nødt til at finde de forskellige afsnit med Zapp frem i Futurama samlingen

#41 Damn straight, der er jo ingen anden robot der når bender's geniale niveau.

Elsker især det første man hører ham sige, "Bite my shiny metal ass". Får mig til at grine lidt hver gang ;P

:)
Gravatar #43 - m_abs
25. dec. 2007 22:01
Skal også have denne med:
Marvin the paranoid android fra Hitchhikers guide to the galaxy (bbc's)

Selvom Bender selvfølgelig vinder med en klar første plads.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login