mboost-dp1
Foretrukne mobilteleselskab
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemte CBB, da det er det jeg bruger pt.
Skiftede til CBB fra Telmore, da mine sms'er ofte først kom frem en uge senere. Det samme oplevede bekendte, som også havde Telmore.
TDC havde jeg, da jeg fik min første mobil. Det kostede mig nogle tusinde i min første regning :P
Jeg har efter det været en yderst tilfreds telia kunde i mange år.
Jeg finder det desuden sjovt, at debitel ikke er på listen, måske burde der være en afstemning snart, om hvilket mobilselskab man har de dårligeste oplevelser med :P
Skiftede til CBB fra Telmore, da mine sms'er ofte først kom frem en uge senere. Det samme oplevede bekendte, som også havde Telmore.
TDC havde jeg, da jeg fik min første mobil. Det kostede mig nogle tusinde i min første regning :P
Jeg har efter det været en yderst tilfreds telia kunde i mange år.
Jeg finder det desuden sjovt, at debitel ikke er på listen, måske burde der være en afstemning snart, om hvilket mobilselskab man har de dårligeste oplevelser med :P
Altså mit foretrukne mobilteleselskab er Sonofon, som er det selskab jeg har haft allerflest abonnementer hos, oplevede den bedste kundeservice, både i butik og i telefon, men desværre er de alt for dyre til det jeg bruger min telefon til, så derfor er jeg hoppet på Happiimobil.dk-vognen for omkring en måned siden, og indtil videre har det ikke kostet mig en rød reje, og har snakket i godt og vel 6 timer og sendt omkring 800 smser :D Desværre er deres forbrugsoversigt fuldkommen forvirrende... Men det kan jeg godt leve med :)
Telmore er klart de billigste for mig (CBB er ca 20kr dyrere/mnd for mig), derudover har de gode og billige mobiler i deres "håndjern"-mulighed.
Check: http://www.telepristjek.dk/calculation.datainput.a...
Her kan man ret præcist udregne hvilket abn der er billigst til éns individuelle forbrug :)
Check: http://www.telepristjek.dk/calculation.datainput.a...
Her kan man ret præcist udregne hvilket abn der er billigst til éns individuelle forbrug :)
Har aldrig haft andet end Sonofon, det er 4-5 år vel at mærke.. Men eftersom mine forældre betaler selve "abonnomenten", skal jeg kun betale for evt. forbrug.. Har shaker, dvs. for 200 kroner har 5000 sms (har jeg aldrig sendt på en måned) og x antal minutter, men da jeg aldrig snakker i telefon bruger jeg ikke det :)
Og efter 6 måneder falder prisen til 60 kroner i måneden, og det er jo til at leve med :)
Og efter 6 måneder falder prisen til 60 kroner i måneden, og det er jo til at leve med :)
Hmm.. den er lidt svær, for har selv både Telmore og BiBoB. Men jeg tror det må blive BiBoB, da det er dem der har sat gang i markedet/priskrigen/konkurrencen igen.
De(BiBoB) skulle bare lige lave en fri SMS og MMS pakke, så sætter jeg SIM-kortet over i min primære mobil :)
#13: Hvilket abonnement har du hos Telia?
De(BiBoB) skulle bare lige lave en fri SMS og MMS pakke, så sætter jeg SIM-kortet over i min primære mobil :)
#13: Hvilket abonnement har du hos Telia?
#14 Telia Express, men jeg er elitemobilist på trin 4, dvs fordele plus 60 kr,-/mdr. Jeg har lige kontrolleret mit forbrug med den telepristjek.dk (nævnt i #6), og kommer frem til et forbrug der er halvt så stort som de oplyser jeg burde ha. Så enten har jeg gjort noget forkert, eller de har forkerte oplysninger.
Hvorfor?
Hvorfor?
Burde egentlig stemme Telia, da det stort set er det eneste jeg har haft abonnement ved...men jeg er på vej over til Telmore, så det holder ikke helt! :-)
Som nævnt ovenover har Telia et lille problem med dækningen...det er pænt provokerende, at jeg KUN kan få forbindelse til at tale i telefon når jeg står under to meter fra indgangsdøren! :-(
Som nævnt ovenover har Telia et lille problem med dækningen...det er pænt provokerende, at jeg KUN kan få forbindelse til at tale i telefon når jeg står under to meter fra indgangsdøren! :-(
Der er problemer med Sonofon nettet i Århus (blandt mig og mange af mine venner), så jeg bruger Telmore.
Ville gerne skifte til Bibob, men de bruger vist Sonofons net kan jeg forstå.
Ville gerne skifte til Bibob, men de bruger vist Sonofons net kan jeg forstå.
Telmore!!!
Gratis Telmore-Telmore :D Nice
Taletid - TELMORE til TELMORE Pris pr. minut, døgnet rundt til andre TELMORE-kunder. Max 60 min. gratis samtale pr. opkald, derefter normal taksering. TELMORE til TELMORE er gyldig fra 30/10 2007 til 1/1 2008 og er en del af din eksisterende TELMORE-aftale.
(Gyldig fra 30/10 2007 til 1/1 2008)
Lang tale
Pris pr. minut, Afregning pr. påbegyndt minut 0,45 kr
Opkaldsafgift 0,35 kr
Kort Tale
Pris pr. minut, døgnet rundt, uanset hvilket dansk net. Afregning pr. påbegyndt sekund 0,70 kr
Opkaldsafgift 0,25
sms 0,20 øre
Gratis Telmore-Telmore :D Nice
Taletid - TELMORE til TELMORE Pris pr. minut, døgnet rundt til andre TELMORE-kunder. Max 60 min. gratis samtale pr. opkald, derefter normal taksering. TELMORE til TELMORE er gyldig fra 30/10 2007 til 1/1 2008 og er en del af din eksisterende TELMORE-aftale.
(Gyldig fra 30/10 2007 til 1/1 2008)
Lang tale
Pris pr. minut, Afregning pr. påbegyndt minut 0,45 kr
Opkaldsafgift 0,35 kr
Kort Tale
Pris pr. minut, døgnet rundt, uanset hvilket dansk net. Afregning pr. påbegyndt sekund 0,70 kr
Opkaldsafgift 0,25
sms 0,20 øre
Telmore. Var bedst og billigst da jeg ville væk fra Telia.
Det lykkedes for Telia at sende en rykker på en regning der skulle betales to dage senere, så smuttede jeg. Så sendt de mig et giro-kort på -20 kr. (bemærk! minus!) fordi jeg havde indbetalt for næste måneds abonnement. Har stadig giro-kortet til at ligge, bare for at have et bevis på Telias inkompetence.
Tilgengæld har jeg kun oplevet Telmore har fucket op én gang, og det var da de væltede en SMS-server og der gik to timer for der kom oplysninger op på deres website.
Det lykkedes for Telia at sende en rykker på en regning der skulle betales to dage senere, så smuttede jeg. Så sendt de mig et giro-kort på -20 kr. (bemærk! minus!) fordi jeg havde indbetalt for næste måneds abonnement. Har stadig giro-kortet til at ligge, bare for at have et bevis på Telias inkompetence.
Tilgengæld har jeg kun oplevet Telmore har fucket op én gang, og det var da de væltede en SMS-server og der gik to timer for der kom oplysninger op på deres website.
#6 Den udregner er godt nok ikke særlig præcis. Jeg fortalte den, at jeg har Telia on sms/mms (Dvs fri tale, fri mms og sms) for 500kr/md, og skriver følgende:
Har ca 5 opkald/dag af 3min/opkald og sender 400sms/md, 3mms og bruger 1mb trafik:
Med det angivne forbrugsmønster og mobilabonnement er din månedlige mobilregning på ca. 1.519,00 Kr.
Nåja.. Lige 300% i forhold til min reelle regning. Og så vil den ha mig til at skifte til Tele2 Tank Op 68! Bare navnet gi'r mig gåsehud ;)
Har ca 5 opkald/dag af 3min/opkald og sender 400sms/md, 3mms og bruger 1mb trafik:
Med det angivne forbrugsmønster og mobilabonnement er din månedlige mobilregning på ca. 1.519,00 Kr.
Nåja.. Lige 300% i forhold til min reelle regning. Og så vil den ha mig til at skifte til Tele2 Tank Op 68! Bare navnet gi'r mig gåsehud ;)
Det lyder som at jeg er den eneste der bruger Punkt1mobil?
Det er ellers super godt:
40 øre/min og gratis sms for 100 kr
de bruger TDC's net
De har også en anden mulighed, som hedder:
0 kr i abonnement
35 øre/min
18 øre pr sms
De sværre er der 49 øre i opkaldsafgift. :(
Det er ellers super godt:
40 øre/min og gratis sms for 100 kr
de bruger TDC's net
De har også en anden mulighed, som hedder:
0 kr i abonnement
35 øre/min
18 øre pr sms
De sværre er der 49 øre i opkaldsafgift. :(
Hvordan kan det være, at næsten samtlige argumenter for et godt teleselskab, er deres priser?
Jeg er da langt, langt mere interesseret i ting som:
1) Regninger er korrekt
2) Rykkere kommer EFTER regningen
3) At de tager sig af eventuelle problemer
Fx. nægtede Telia på et tidspunkt at rette en fejl i telefonbogen, fordi jeg skyldte dem penge. Ja godmorgen - det var under 100 kr, jeg fik først beløbet at vide to dage før, og sendte pengene med det samme. Hvad fanden forventer i?
De har i øvrigt rettet navnet mere end 5 gange, og det blev stadig ikke korrekt. I hvert fald ikke mere end nogle få dage.
Det var dråben, og så skiftede jeg teleselskab. Men de nægtede at frigive mit nummer uden begrundelse, ved de første to forsøg.
De har haft rod i deres regninger og regnskab ufatteligt mange gange før, og jeg havde dem kun som teleselskab fordi de overtog Orange. Jeg har nemlig før haft et helvedes bøvl med dem.
Jeg er da langt, langt mere interesseret i ting som:
1) Regninger er korrekt
2) Rykkere kommer EFTER regningen
3) At de tager sig af eventuelle problemer
Fx. nægtede Telia på et tidspunkt at rette en fejl i telefonbogen, fordi jeg skyldte dem penge. Ja godmorgen - det var under 100 kr, jeg fik først beløbet at vide to dage før, og sendte pengene med det samme. Hvad fanden forventer i?
De har i øvrigt rettet navnet mere end 5 gange, og det blev stadig ikke korrekt. I hvert fald ikke mere end nogle få dage.
Det var dråben, og så skiftede jeg teleselskab. Men de nægtede at frigive mit nummer uden begrundelse, ved de første to forsøg.
De har haft rod i deres regninger og regnskab ufatteligt mange gange før, og jeg havde dem kun som teleselskab fordi de overtog Orange. Jeg har nemlig før haft et helvedes bøvl med dem.
Helt klart fik Telmore min stemme. Haft dem siden de i tidernes morgen dukkede op, og jeg har sgu kun haft gode oplevelser med dem - og jeg har testet næsten alle deres services igennem. Ingen problemer her, så der hænger jeg på lidt endnu :)
Bubbi du skriver du bruger mtel fordi det er billigt mellem dig og kæresten. hvorfor ikke skifte til telmore eller bibob hvor det er gratis?
Telmore.
Jeg har aldrig haft bøvl.
Men udlandstelefoni... der bruger de TDC's takster, og jeg vil altså ikke betale 20 kroner pr. minut for at ringe til Nigeria (som jeg faktisk gør nu og da - jeg har venner fra dengang jeg boede der).
Jeg så lige Mobivics pris til Nigeria. 2 kroner pr. minut. Sølle 2 kroner! Ærgerligt at det er et fuskerfirma, der har gang i noget fusk der minder om selskabstømmersagerne fra 90'erne. Jeg vil gerne kunne stole på mit telefonselskab.
Jeg har aldrig haft bøvl.
Men udlandstelefoni... der bruger de TDC's takster, og jeg vil altså ikke betale 20 kroner pr. minut for at ringe til Nigeria (som jeg faktisk gør nu og da - jeg har venner fra dengang jeg boede der).
Jeg så lige Mobivics pris til Nigeria. 2 kroner pr. minut. Sølle 2 kroner! Ærgerligt at det er et fuskerfirma, der har gang i noget fusk der minder om selskabstømmersagerne fra 90'erne. Jeg vil gerne kunne stole på mit telefonselskab.
Mit første selskab var mobilix, det gør fint og var billigt intild de blev overtaget af orange, så steg priserne til skyerene, så skfitede jeg til cbb, men efter at de frolagten 299 for at sende et nyt simkort da min telefon var blevet væk/stjålet og meldt til politiet, (ikke noget køb af telefon hos cbb, jeg havde de nfra mobilix/orange).
Skiftede jeg til sonofon da jeg fik en telefon med mobilous abonnement i gave, og det kørte også fint, indtil jeg skulle overflytte fra bruger til abbonmanente og være både bruger og ejer af abonnetmen og de fuckede op i regninger og ikke kun finde ud af rette deres fejl, Skiftede jeg til tele2 og de lavde dog en fejl på et tidspunkt men kunne da i mindste i finde ud af rette fejlen, det som sonfon ikke kunne.
Så nu har jeg tele2 og ikke haft noget problemmer siden.
Skiftede jeg til sonofon da jeg fik en telefon med mobilous abonnement i gave, og det kørte også fint, indtil jeg skulle overflytte fra bruger til abbonmanente og være både bruger og ejer af abonnetmen og de fuckede op i regninger og ikke kun finde ud af rette deres fejl, Skiftede jeg til tele2 og de lavde dog en fejl på et tidspunkt men kunne da i mindste i finde ud af rette fejlen, det som sonfon ikke kunne.
Så nu har jeg tele2 og ikke haft noget problemmer siden.
Hmmm, virker lidt somom der er nogen som bare voter det selvskab som de har nu :S Og ikke det bedste de har haft.... anyway, sonofon er nok det selvskab som jeg har været mest glad for. Har telia nu pga deres 2,5G (Edge) net og min HTC touch (som ikke har 3G net!!! suk)
Konklusion:
Sonofon
Konklusion:
Sonofon
#42 Det ville nu også være lidt mærkeligt hvis folk ikke bruger deres foretrukne mobilteleselskab, det er jo ikke ligefrem fordi det er umuligt at skifte.
Selv har jeg stemt TDC. Igennem 6 år har jeg fået en ret god kundeservice, og til mit brug er priserne helt i orden. Var tidligere kunde hos Debitel, og det var da den største fejltalelse i mit liv.
Selv har jeg stemt TDC. Igennem 6 år har jeg fået en ret god kundeservice, og til mit brug er priserne helt i orden. Var tidligere kunde hos Debitel, og det var da den største fejltalelse i mit liv.
#16:
Det var bare fordi jeg kiggede på Telia's priser forleden, hvis man har Xpress 1.0 så koster det 1 kr i minuttet, 3 kr for én mms, 29øre i opkaldsafgift og hele 10 kr pr. MB data - synes de priser er skyhøje..
Så forstår ikke lige hvorfor folk gerne vil have Telia..
Med Xpress 2.0 koster det 79øre i minuttet, 10 kr pr. MB data, 39 øre i opkaldsafgift og 199 kr. pr. måned..
Hvorfor så ikke have Telmore istedet med 45øre i minuttet, 35øre i opkaldsafgift, 2kr pr. MB data og 79 kr for fri SMS og MMS?
Forstår det ikke..
Det var bare fordi jeg kiggede på Telia's priser forleden, hvis man har Xpress 1.0 så koster det 1 kr i minuttet, 3 kr for én mms, 29øre i opkaldsafgift og hele 10 kr pr. MB data - synes de priser er skyhøje..
Så forstår ikke lige hvorfor folk gerne vil have Telia..
Med Xpress 2.0 koster det 79øre i minuttet, 10 kr pr. MB data, 39 øre i opkaldsafgift og 199 kr. pr. måned..
Hvorfor så ikke have Telmore istedet med 45øre i minuttet, 35øre i opkaldsafgift, 2kr pr. MB data og 79 kr for fri SMS og MMS?
Forstår det ikke..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.