mboost-dp1

Foretrukken spiltype?

Gå til bund
Gravatar #1 - vision-dk
1. feb. 2008 09:26
Stemte RPG, da jeg næsten udelukkende har spillet MMORPG (Guild Wars) i meget længe nu.

Jeg kunne nu komme lidt i tvivl om hvad det dybest set er min yndlings spiltype, da jeg efterhånden savner at spille både FPS'er og Taktiske spil (RTS såvel som TBS).
Gravatar #2 - karga
1. feb. 2008 09:56
FPS er for mig det bedste fra alle lejre.. men uden half-life havde jeg nok sagt RTS

Der er altså intet bedre, når man sidder og spiller et spil, at skulle bruge hovedet til at komme rundt de mærkeligste steder, skyde sig vej gennem tonsvis af monstre og få sig et uforglemmeligt chok i ny og næ
Gravatar #3 - vision-dk
1. feb. 2008 10:17
#2 Jeg kan høre dine FPS oplevelser baserer sig på singleplayer. Jeg har spillet meget multiplayer FPS, LAN såvel som Internet, men jeg har det efterhånden også bedst i en singleplayer-kampagne med en god historie.
Gravatar #4 - punctilio
1. feb. 2008 10:39
jeg synes jeg er både og.. Efter et par timer RTS har man brug for noget der går lidt hurtigere og selvfølgelig omvendt..
Gravatar #5 - Multibox
1. feb. 2008 11:02
Er jo svært at sige.

Kommer an på om det er online(mmo), singleplayer, lan eller hvordan det er.

Hvis det er singleplayer, så er jeg nok mest til FPS eller RTS.
MMO er nok mest RPG (Guild Wars, Eve-Online)
Lan skulle da være som de gamle dage med Netmaze, tanks på 5x5 pixels der fræser rundt i et dos vindue og skyder på alt og alle, eller original omgang Half-Life med 10-15 personer eller sådan noget til et lan party
Gravatar #6 - karga
1. feb. 2008 11:45
#3 nemlig, jeg er mest til singleplayer.. multiplayer har for mig altid været det der kom efter singleplayer-delen i et spil.. Og det har bare været en forlængelse af selve spillet, når nu singleplayer-delen ikke kunne give mere
Gravatar #7 - Cyrack
1. feb. 2008 12:56
I nævnte rækkefølge:
TBS (Civ4, Sim{City,Farm,whatever})
RTS (C&C minus Generals, Total Annihilation)
FPS (CS (1.6), Quake (alle), UT (alle))

Gider meget sjældent spille singleplayerspil, men tager gerne til LAN og gamer Civ4 en hel weekend igennem med et par venner (normalt kan man når fem til ti spil, afhængig af sværhedsgrad, bane og generelle indtag af stimulernede substancer).
Gravatar #8 - Dawich
1. feb. 2008 13:32
Hvis du har kunnet lide Total Annihilation, så ville du helt klart kunne lide Supreme Commander, som er fortsættelsen. Det er et af de fedeste RTS-spil jeg nogensinde har prøvet tror jeg, og har ikke kunnet forstå ingen har nævnt det spil - heller ikke i andre tråde hvor der har været tale om forskellige RTS-spil eller spil fra 2007.
Gravatar #9 - Derfor
1. feb. 2008 13:41
Jeg stemte FPS, da jeg primært kun spiller Counter-strike, men en overgang var jeg dog også helt vil med nogle af C&C spillene :)
Gravatar #10 - zin
1. feb. 2008 13:51
Stemte RPG da disse for mig oftest har haft den bedste historie og, som den eneste genre, mulighed for at spille spillet igennem igen.
Herunder kan nævnes NWN, NWN2 (omend lidt kedeligt og for meget bling bling), FF-serien, Diablo2 (hack'n'slash ino, men det er jo i samme genre :D), Dark Messiah : Might and Magic m.v..
Gravatar #11 - MortenFF
1. feb. 2008 16:01
Manglende mulighed... Adventure.

...men jeg lever også stadig i 90'erne
Gravatar #12 - Artificial Intelligence
1. feb. 2008 16:12
Alle former for strategy spil,
Mest x4 Strategy (MoM, Moo 1+2+3, Dominions 1+2+3).
RPG - NWN, Daggerfall (Klassiker!!1), Morrowind.
Jeg er ikke meget for FPS men er dog blevet bidt af ETQW.

Så spiller jeg også lidt net spil så som battleon og dragon-fable.
Gravatar #13 - Cyrack
1. feb. 2008 17:56
Dawich:

Fandt faktisk noget der var endnu bedre: Spring hvor man kan spille TA i :-) meget sjovt at prøve det med den gode grafik :-) glæder mig bare til at se om det kan køre på min hjemme-pc :-)
Gravatar #14 - Thomassp
1. feb. 2008 18:12
Ærgrer mig næsten over at det er FPS og Strategi der løber fra feltet. Har altid selv synes det er spil som Prince of Persia, Crash Bandicoot, Abe, Rayman og Sonic der har været langt de mest underholdende. Bevares vi er vel alle forskellige, men havde da forventet lidt mere opbakning -_-
Gravatar #15 - tewic
2. feb. 2008 13:54
Stemte FPS, dog er det tæt forfulgt af RTS.

Men ethvert fast paced game tiltaler mig, intet værre en kedelige langsommelige spil for tøser, så som WoW, The Sims og CS.

Unreal Tournament og Command & Conquer all the way baby!! :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login