mboost-dp1
Foretrukken spiltype?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
FPS er for mig det bedste fra alle lejre.. men uden half-life havde jeg nok sagt RTS
Der er altså intet bedre, når man sidder og spiller et spil, at skulle bruge hovedet til at komme rundt de mærkeligste steder, skyde sig vej gennem tonsvis af monstre og få sig et uforglemmeligt chok i ny og næ
Der er altså intet bedre, når man sidder og spiller et spil, at skulle bruge hovedet til at komme rundt de mærkeligste steder, skyde sig vej gennem tonsvis af monstre og få sig et uforglemmeligt chok i ny og næ
Er jo svært at sige.
Kommer an på om det er online(mmo), singleplayer, lan eller hvordan det er.
Hvis det er singleplayer, så er jeg nok mest til FPS eller RTS.
MMO er nok mest RPG (Guild Wars, Eve-Online)
Lan skulle da være som de gamle dage med Netmaze, tanks på 5x5 pixels der fræser rundt i et dos vindue og skyder på alt og alle, eller original omgang Half-Life med 10-15 personer eller sådan noget til et lan party
Kommer an på om det er online(mmo), singleplayer, lan eller hvordan det er.
Hvis det er singleplayer, så er jeg nok mest til FPS eller RTS.
MMO er nok mest RPG (Guild Wars, Eve-Online)
Lan skulle da være som de gamle dage med Netmaze, tanks på 5x5 pixels der fræser rundt i et dos vindue og skyder på alt og alle, eller original omgang Half-Life med 10-15 personer eller sådan noget til et lan party
I nævnte rækkefølge:
TBS (Civ4, Sim{City,Farm,whatever})
RTS (C&C minus Generals, Total Annihilation)
FPS (CS (1.6), Quake (alle), UT (alle))
Gider meget sjældent spille singleplayerspil, men tager gerne til LAN og gamer Civ4 en hel weekend igennem med et par venner (normalt kan man når fem til ti spil, afhængig af sværhedsgrad, bane og generelle indtag af stimulernede substancer).
TBS (Civ4, Sim{City,Farm,whatever})
RTS (C&C minus Generals, Total Annihilation)
FPS (CS (1.6), Quake (alle), UT (alle))
Gider meget sjældent spille singleplayerspil, men tager gerne til LAN og gamer Civ4 en hel weekend igennem med et par venner (normalt kan man når fem til ti spil, afhængig af sværhedsgrad, bane og generelle indtag af stimulernede substancer).
Hvis du har kunnet lide Total Annihilation, så ville du helt klart kunne lide Supreme Commander, som er fortsættelsen. Det er et af de fedeste RTS-spil jeg nogensinde har prøvet tror jeg, og har ikke kunnet forstå ingen har nævnt det spil - heller ikke i andre tråde hvor der har været tale om forskellige RTS-spil eller spil fra 2007.
Hvis du har kunnet lide Total Annihilation, så ville du helt klart kunne lide Supreme Commander, som er fortsættelsen. Det er et af de fedeste RTS-spil jeg nogensinde har prøvet tror jeg, og har ikke kunnet forstå ingen har nævnt det spil - heller ikke i andre tråde hvor der har været tale om forskellige RTS-spil eller spil fra 2007.
Stemte RPG da disse for mig oftest har haft den bedste historie og, som den eneste genre, mulighed for at spille spillet igennem igen.
Herunder kan nævnes NWN, NWN2 (omend lidt kedeligt og for meget bling bling), FF-serien, Diablo2 (hack'n'slash ino, men det er jo i samme genre :D), Dark Messiah : Might and Magic m.v..
Herunder kan nævnes NWN, NWN2 (omend lidt kedeligt og for meget bling bling), FF-serien, Diablo2 (hack'n'slash ino, men det er jo i samme genre :D), Dark Messiah : Might and Magic m.v..
Alle former for strategy spil,
Mest x4 Strategy (MoM, Moo 1+2+3, Dominions 1+2+3).
RPG - NWN, Daggerfall (Klassiker!!1), Morrowind.
Jeg er ikke meget for FPS men er dog blevet bidt af ETQW.
Så spiller jeg også lidt net spil så som battleon og dragon-fable.
Mest x4 Strategy (MoM, Moo 1+2+3, Dominions 1+2+3).
RPG - NWN, Daggerfall (Klassiker!!1), Morrowind.
Jeg er ikke meget for FPS men er dog blevet bidt af ETQW.
Så spiller jeg også lidt net spil så som battleon og dragon-fable.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.