mboost-dp1
Flødeboller?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Zayin (13) skrev:Uden kokus og uden bund tak... hader den klamme bløde satan de smækker i bunden....
Nææ den optimale flødebolle er en kugle der lige har en størrelse der passer med en mundfuld.... uden bund og uden kokus!
Kunne ikke være meget mere enig! Man bliver jo nødt til at tage bunden (og KUN bunden) i første mundfuld, og så gemme resten til mundfuld nummer 2 (og måske 3).
Og uden kokos til mig, tak! :)
Hmm...
Jeg foretrækker også med kokus. Men hvorfor egentligt?
Der er jo næsten ingen smag i den tørrede kokus, så det er vel primært den ændrede tekstur man kan lide?
Jeg foretrækker også med kokus. Men hvorfor egentligt?
Der er jo næsten ingen smag i den tørrede kokus, så det er vel primært den ændrede tekstur man kan lide?
MiniatureZeus (2) skrev:AHHHHH!! Det er jo en umulig afstemning!!! De smager lige godt begge to jo, så det foregår med at man først tager en med kokos, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden, så en med, så en uden...
Hørt..!
madeinrussia (61) skrev:Jeg er desværre allergisk overfor flødeboller uden kokos.
Så er du vel også er allergisk overfor dem med kokos? xD
#65 Hehe ja kært barn har mange navne :) er selv fra 65 så jeg kan også godt huske det, men har aldrig været den store fan af negerboller :) men at lave navnet om på en flødebolle pga en rasisme lov er sq da noget af det mest latterlige jeg har hørt om!! de lavet også neger sangen fra far til fire om. og en neget er og bliver nu en gang neger, det kan de sq ikke løbe fra
Da jeg har det lidt svært med sukker er det yderst sjældent jeg spiser flødeboller, men jeg vil helst have dem uden kokus. Og det er ikke fordi jeg ikke kan lide kokus, for bounty er egentlig ret godt, så det er nok bare endnu en sær side ved mig :-P
Du kan købe dem i Føtex. Altså hvor der enten er 4 med kokus og 8 uden eller omvendt. Du kan faktisk også købe nogen hvor der er kokus på dem alle, men det er de lidt større flødeboller.
gnarfsan (62) skrev:Jeg researchede emnet i min lokalbrugs igår. De havde intet mindre end 4 forskellige typer kasser fra Samba. Der var dog ikke nogen med over 50% boller med kokos. De må have en heelt forkert forståelse af målgruppen.
Du kan købe dem i Føtex. Altså hvor der enten er 4 med kokus og 8 uden eller omvendt. Du kan faktisk også købe nogen hvor der er kokus på dem alle, men det er de lidt større flødeboller.
Jeg forsår ikke at der er så mange der ikke kan lide bunden i flødebollerne. For mig er bunden en god, lidt hårdere, kontrast til det bløde skum. Den smager ikke af så meget men konsistensen passer godt til resten. En slags dessert i desserten :)
Foreslag til næste afstemning:
Bordeller?
- Sort
- Hvid
- Asiat
- Latina
- Med kokus
mgX (76) skrev:af en eller anden årsag fik jeg "flødeboller" til at være "bordeller"...
Foreslag til næste afstemning:
Bordeller?
- Sort
- Hvid
- Asiat
- Latina
- Med kokus
DAMN NICE! Netop vendt hjem med "Scholetta Kæmpe Flødeboller" - 12 styk til ca. 14.95 eller deromkring. For de er lækre, og bunden er sprød. Faktisk som de der vafler man normalt får til is (i hvert fald til regnbueisen i børnehaven).
Dog uden kokus desværre.
Men det bedste er næsten at da jeg sagde "God Søndag" til min kammerat bag kassen grinte han og sagde "DET ER LØRDAG DIN ØRN!" - Så nu skal jeg hygge med flødeboller hele weekenden .. christ, hvor nice!
----------
Til dem der ikke har prøvet det: Prøv at sætte en flødebolle 10 sekunder i mikroovnen :) - Så bliver den stooor! :)
Dog uden kokus desværre.
Men det bedste er næsten at da jeg sagde "God Søndag" til min kammerat bag kassen grinte han og sagde "DET ER LØRDAG DIN ØRN!" - Så nu skal jeg hygge med flødeboller hele weekenden .. christ, hvor nice!
----------
Til dem der ikke har prøvet det: Prøv at sætte en flødebolle 10 sekunder i mikroovnen :) - Så bliver den stooor! :)
#80 Skriver folk ikke "kokus" for sjov? Det har jeg hele tiden troet :S
Du giver udtryk for, at der er stor usikkerhed på dine tal.Sommer (79) skrev:[...] ca. 14.95 eller deromkring.
Sommer (79) skrev:DAMN NICE! Netop vendt hjem med "Scholetta Kæmpe Flødeboller" - 12 styk til ca. 14.95 eller deromkring. For de er lækre, og bunden er sprød. Faktisk som de der vafler man normalt får til is (i hvert fald til regnbueisen i børnehaven).
Argh, din idiot (det' gas, jeg elsker dig;-). Nu er jeg NØD til at tage over i 7-11 og hente negerboller. Også selvom klokken er 1:49 og jeg lige er kommet hjem fra grillaften.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.