mboost-dp1
Fik du hentet Firefox 3 på download dag?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nej, og jeg skal ikke have den hentet før jeg har sat en maskine op til at teste den på. Jeg er blevet lidt forsigtig efter Firefox 2 katastrofen. Det tog sgu for mange timer at rette op på alt det lort den lavede.
Fik det først hentet igår, tænkte - som nævnt før - at jeg sikkert kom til at sidde og vente jeg kunne komme til på serveren.
Jeg ville i hvert fald ikke være en af dem der gjorde at de andre ikke kunne downloade det... Sådan nogle bøller :D
Jeg ville i hvert fald ikke være en af dem der gjorde at de andre ikke kunne downloade det... Sådan nogle bøller :D
Firefusk 2 var mindre stabil end kogende nitroglycerin i et Paris-Dakar Rally, og crashede konstant. Det var ganske enkelt ubrugeligt, og kunne ikke afinstalleres ordenligt.
Firefusk 2 var mindre stabil end kogende nitroglycerin i et Paris-Dakar Rally, og crashede konstant. Det var ganske enkelt ubrugeligt, og kunne ikke afinstalleres ordenligt.
Ja - men indtil videre fungerer den voldsomt dårligt...efter ganske få klik fryser den og kommer ingen vegne - dette sker på næsten alle hjemmesider... :-(
Ja, både til min stationære, min bærbare og på min lillebrors computer. Den anden lillebror hentede det først efter download day.
Jeg kørte dog med RC2 uden problemer.
Jeg kørte dog med RC2 uden problemer.
Nu hvor korncirkler er kommet tilbage i nyhederne...:
http://farm1.static.flickr.com/88/216245759_ce60ec...
http://farm1.static.flickr.com/88/216245759_ce60ec...
Ja. Efter to forsøg fik jeg den hentet ned og installeret. :D -Og så spredte jeg nyheden bagefter. :P
Nu forsvandt min dobbelte post. :O
Nu forsvandt min dobbelte post. :O
22 skrev:#18
Underligt. Det har virket fint på alle de computere jeg har brugt. Sikker på at det ikke var din maskine som der var noget galt med?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.