mboost-dp1
Fik du et godt facebook brugernavn?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg sad oppe på klokkeslettet og blev enormt skuffet, da jeg fandt ud af, at jeg ikke kunne få mit fornavn som brugernavn. Det var ikke fordi det (allerede) var optaget - nææh... Det var bare ikke tilgængeligt.
Btw. så er fornavn efterfulgt af initialer da ok, hvilket jeg fik.
Btw. så er fornavn efterfulgt af initialer da ok, hvilket jeg fik.
Ignorerede det totalt.
Har alligevel aldrig givet links til min fb-profil, fortæller jeg "add mig" regner jeg med, at folk selv fatter at søge på mit navn. Det er vel præcist det samme som at huske /brugernavn x
Har alligevel aldrig givet links til min fb-profil, fortæller jeg "add mig" regner jeg med, at folk selv fatter at søge på mit navn. Det er vel præcist det samme som at huske /brugernavn x
Tanghaar (5) skrev:Har alligevel aldrig givet links til min fb-profil
Samme her... så har ikke brugt mit brugernavn
Tanghaar (5) skrev:fortæller jeg "add mig" regner jeg med, at folk selv fatter at søge på mit navn. Det er vel præcist det samme som at huske /brugernavn x
Næsten... har nogen på listen som ikke kender mit navn, de kender kun mit nicknavn
Jeg fik /danmark - /sommer var allerede taget - så tænkte jeg at jeg ville gå all-in og repræsentere mit fædreland på forreste række på Facebook.
www.facebook.com/danmark - that's me!
www.facebook.com/danmark - that's me!
Zentriple (3) skrev:Det var ikke fordi det (allerede) var optaget - nææh... Det var bare ikke tilgængeligt.
det samme her, og jeg fatter det bare ikke. jeg var klar, tastede viggo ind, men det ville den ikke acceptere.. og navnet var hverken for kort eller optaget.. den ville bare ikke.
så jeg prøvede med brøchner men det endte med broechner da den ikke er så glad for ø (så hudt jeg visker).
Jeg sad faktisk lige og tænkte lidt på hvad man kunne bruge det her til. Det smarte må jo være til visitkort.
I stedet for facebook.com/?id=453453246234&ref=ts&you=bastard kan jeg skrive facebook.com/sommer (nårh nej, Danmark - sommer var taget jo :( ). Det må især være relevant for kendisser, fangrupper eller lign.
Har ikke læst indlæg siden jeg skrev sidst, så enten får jeg "gentagelse", "relevant" eller "Flæskehovede" - i øvrigt en sjov rating man kan give!
I stedet for facebook.com/?id=453453246234&ref=ts&you=bastard kan jeg skrive facebook.com/sommer (nårh nej, Danmark - sommer var taget jo :( ). Det må især være relevant for kendisser, fangrupper eller lign.
Har ikke læst indlæg siden jeg skrev sidst, så enten får jeg "gentagelse", "relevant" eller "Flæskehovede" - i øvrigt en sjov rating man kan give!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.