mboost-dp1

Fik du et godt facebook brugernavn?

Gå til bund
Gravatar #1 - knasknaz
21. okt. 2009 08:54
Jeg gætter på at "Nej, vil ikke have et" er det rigtige valg for den forsvindende lille minoritet af os, som stadigvæk ikke er på facebook.
Gravatar #2 - Qw_freak
21. okt. 2009 08:56
hvad dælen er det?
Gravatar #3 - Zentriple
21. okt. 2009 09:02
Jeg sad oppe på klokkeslettet og blev enormt skuffet, da jeg fandt ud af, at jeg ikke kunne få mit fornavn som brugernavn. Det var ikke fordi det (allerede) var optaget - nææh... Det var bare ikke tilgængeligt.
Btw. så er fornavn efterfulgt af initialer da ok, hvilket jeg fik.
Gravatar #4 - Adagio
21. okt. 2009 09:05
Fik ikke min favorit, men fik det brugernavn jeg bruger de fleste steder (mit normale brugernavn er ofte optaget)

Jeg kan ikke huske hvad den skrev til, hvorfor jeg ikke kunne bruge min favorit. Når jeg søger efter den profil, findes den ikke
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
21. okt. 2009 09:08
Ignorerede det totalt.
Har alligevel aldrig givet links til min fb-profil, fortæller jeg "add mig" regner jeg med, at folk selv fatter at søge på mit navn. Det er vel præcist det samme som at huske /brugernavn x
Gravatar #6 - Adagio
21. okt. 2009 09:11
Tanghaar (5) skrev:
Har alligevel aldrig givet links til min fb-profil

Samme her... så har ikke brugt mit brugernavn

Tanghaar (5) skrev:
fortæller jeg "add mig" regner jeg med, at folk selv fatter at søge på mit navn. Det er vel præcist det samme som at huske /brugernavn x

Næsten... har nogen på listen som ikke kender mit navn, de kender kun mit nicknavn
Gravatar #7 - vision-dk
21. okt. 2009 09:29
Ville have prøvet med mit fornavn, men glemte at være klar på klokkeslettet, så da jeg fik mig snøvlet til at prøve adskillige timer for sent, måtte jeg affinde mig med mit nickname...det er vel ok. Stemte: "Ja, fik et godt alternativ"
Gravatar #8 - Magten
21. okt. 2009 09:36
Nej, gider ikke rigtig spilde tid på det.. Folk der kender mig, ved jo hvad jeg hedder.. Så kan ikke se hvad de skal til at huske et brugernavn for..
Gravatar #9 - Qw_freak
21. okt. 2009 09:38
nogen der gider kort at forklare en ikke-fjæsbog bruger hvad der snakkes om?
Gravatar #10 - d0rk
21. okt. 2009 09:40
Har aldrig brugt det til noget, men jeg fik da mit fornavn selvom jeg ikke var hurtigt ude...

Det ser da lidt pænere ud end en masse random tegn.
Gravatar #11 - vision-dk
21. okt. 2009 09:44
#9 Det er en mulighed for at få et direkte link til ens profil på facebook (Der også er til at huske). På den måde kan din profil tilgås med f.eks. facebook.dk/AndersAnd. Fordelen er måske til at overse, men muligheden er der gratis, så det skulle da lige prøves.
Gravatar #12 - Makey
21. okt. 2009 09:49
Ville gerne have haft "Makey", men det blev dælme taget hurtigt, så blev det i stedet til det her nick, hvilket sådan set er lige så godt. Stemte "fik det jeg ville ha'".
Gravatar #13 - Bettemand
21. okt. 2009 10:36
Nok mig der er gammeldags, men er det ikke kun folk man kender man er venner med på facebook?

De folk jeg kender ved sgu hvad jeg hedder, ellers kender man dem jo ligesom ikke.

Jeg stemte jeg ikke vil have et.
Gravatar #14 - ph1l
21. okt. 2009 10:48
www.facebook.com/username , hvis nogen skulle være i tvivl.

Gravatar #15 - terracide
21. okt. 2009 11:28
#1:
Selv om man ikke er på facebook, skal folk nok finde på undskyldninger for at få en med i" klubben"

/topic:
Har intet nick, da jeg ikke er på fjæs selv personligt.
Gravatar #16 - Sommer
21. okt. 2009 12:11
Jeg fik /danmark - /sommer var allerede taget - så tænkte jeg at jeg ville gå all-in og repræsentere mit fædreland på forreste række på Facebook.

www.facebook.com/danmark - that's me!
Gravatar #17 - Chewy
21. okt. 2009 12:52
@16

Jeg ville passe på hvis jeg var dig. Husk på at DF har eneret på begrebet "Dansk" og "Danmark" ;-)
Gravatar #18 - Tumleren
21. okt. 2009 13:58
Har ikke kunnet finde det efter de lige havde den lancerings-ting, så havde ikke noget indtil ph1l linkede det.
Stemte Har ikke fået kigget på det, men har Tumleren nu
Gravatar #19 - Viggo
21. okt. 2009 14:17
Zentriple (3) skrev:
Det var ikke fordi det (allerede) var optaget - nææh... Det var bare ikke tilgængeligt.

det samme her, og jeg fatter det bare ikke. jeg var klar, tastede viggo ind, men det ville den ikke acceptere.. og navnet var hverken for kort eller optaget.. den ville bare ikke.

så jeg prøvede med brøchner men det endte med broechner da den ikke er så glad for ø (så hudt jeg visker).

Gravatar #20 - Potatochips
21. okt. 2009 15:36
Jeg bruger ikke Facebook, og kommer højst sandsynligt aldrig til det.
Gravatar #21 - Louis
21. okt. 2009 18:20
Jeg ville have mit fornavn som brugernavn, men det kunne jeg af en eller anden grund ikke vælge, selvom det så ud til at være ledigt, når man gik ind på "Brugernavn_URL'en". Derfor valgte jeg i stedet mit fulde navn med punktum i mellem som brugernavn.
Gravatar #22 - Systran
21. okt. 2009 18:42
Har på baggrund gået ind og lavet et, og desværre så var "snotskovl" optaget; der kan man bare se...

Så nu har jeg fået "Flæk dit pishus", og det er jeg glad for :)
Gravatar #23 - shantri
21. okt. 2009 19:26
I GOT IT... Im so happy... it was the best day ever; waait it wasnt.
Gravatar #24 - Systran
21. okt. 2009 19:30
MLIA :)
Gravatar #25 - Amunium
21. okt. 2009 19:48
Jeg tog bare mit fulde navn. Tænkte overhovedet ikke over det.

Eftersom jeg sandsynligvis er den eneste i verden med det navn, har jeg sjældent problemer med det.
Gravatar #26 - Dr_Mo
21. okt. 2009 21:59
Jeg fik mit fornavn, var også super hurtigt, 2 minutter senere fik jeg beskeder fra 3 andre der måtte se sig slået :-)
Gravatar #27 - IT-ekspert Kejser
21. okt. 2009 22:17
Jeg fik mit efternavn:

www.facebook.com/Kejser

me like... :P
Gravatar #28 - ToFFo
21. okt. 2009 22:30
tog også bare navn. ChrisGade. Simpelthen. Har jeg eller andre brugt det en eneste gang? næ... man har jo sine venner på facebook i forvejen
Gravatar #29 - Sommer
22. okt. 2009 10:48
Jeg sad faktisk lige og tænkte lidt på hvad man kunne bruge det her til. Det smarte må jo være til visitkort.

I stedet for facebook.com/?id=453453246234&ref=ts&you=bastard kan jeg skrive facebook.com/sommer (nårh nej, Danmark - sommer var taget jo :( ). Det må især være relevant for kendisser, fangrupper eller lign.

Har ikke læst indlæg siden jeg skrev sidst, så enten får jeg "gentagelse", "relevant" eller "Flæskehovede" - i øvrigt en sjov rating man kan give!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login