mboost-dp1

Er du logget ind?

Gå til bund
Gravatar #1 - Windcape
25. nov. 2007 10:21
Kan man stemme uden at være logget ind?...
Gravatar #2 - Spiderboy
25. nov. 2007 10:32
Ja.

Jeg er altid logget ind, når jeg er på Newz, så jeg stemte ja.
Gravatar #3 - marzman
25. nov. 2007 10:47
Nu er jeg logget ind, for at kommenerer ;) men stemte nej da jeg skifter maskine hele tiden ;)
Gravatar #4 - vandfarve
25. nov. 2007 10:49
Jeg er konstent logget ind. Jeg regner ikke med, at nogen vil stjæle min computer og misbruge min bruger... Desuden, jeg er noget nær afhængig i forummet, så hvorfor ikke spare de 5-10 sekunder, der koster at logge ind, når man skal ind og flame alle de stakkels Mac-brugere...

[/joke]
Gravatar #5 - Simonth
25. nov. 2007 11:06
Ja, er altid logget ind. Er næsten aldrig inde på newz.dk på andre computere end min bærbar og stationære, og på de to computere logger jeg aldrig ud.
Gravatar #6 - fiskah
25. nov. 2007 11:59
Nej. Jeg er ikke logget ind.
Gravatar #7 - kordox
25. nov. 2007 13:19
"Nej"

Men NU er jeg logget ind. Siden den store opdatering af hjemmesiden har auto login funktionen ikke virket hos mig.
Gravatar #8 - Wikzo
25. nov. 2007 13:42
Er logget ind, så længe systemet tillader det. Har i den seneste måneds tids oplevet, at jeg ikke kan logge ind (brugernavn og password er rigtig indtastet) ... mystisk :\
Gravatar #9 - T-Hawk
25. nov. 2007 14:10
Ja
Er altid logget ind på newz.dk
Gravatar #10 - Cyrack
25. nov. 2007 14:46
Altid :-)

Overvejer endda at få et OpenID for at gøre det endnu lettere, desværre er der ikke så mange der gør brug af OpenID endnu (kun newz.dk og slashdot.org giver mulighed og som jeg besøger regelmæssigt).
Gravatar #11 - zin
25. nov. 2007 15:22
Dette emne ligger ikke ligefrem op til den store diskussion. Gad vide om crew på newz.dk er blevet trætte af flamewars og trolls? :-/
#7: Same.
Jeg antager det har noget at gøre med at jeg bruger firefox.
Gravatar #12 - Blank
25. nov. 2007 15:34
hvis i bruger IE,
så er der stor chance for at der er et lille øje neders på siden, (noget med private oplysninger)
og der skal newz garanteret være godkendt..

Hvor er "ved ikke" stemmen :)
Gravatar #13 - Blank
25. nov. 2007 15:35
på min virker det både med ff2 og ie7
Gravatar #14 - zin
25. nov. 2007 16:21
#13:
Sært. Hvilke addons har du i FF2?
Jeg går ud fra det ikke virker hos mig da jeg har NoScript til at blokere Google-analytics.com.
Gravatar #15 - Blank
25. nov. 2007 16:27
jeg har ingen addons til ff2

men det må vel være fordi at du blokere cookies fra newz..?
Gravatar #16 - rabonzo
25. nov. 2007 16:40
Jeg er kun logget ind når jeg kommentere i artilker og diskutere med andre.

Ellers sparer jeg tiden ved at logge ind og går direkte til nyhederne.
Gravatar #17 - X-PanDer
25. nov. 2007 17:06
Jeg stemte nej da jeg stemte da jeg ikke var logget ind.

Nu er jeg så, men kun for at fortælle grunden. At newz.dk ikke husker at man er logget ind alt for godt. Det holder måske 2 dage eller deromkring, men så kan den ikke huske det mere.

Derfor er jeg sjældent logget ind.
Gravatar #18 - JHSL
25. nov. 2007 17:38
Er altid logget ind med ff2 på en usb nøgle med portable apps

Til jer der har problemer med at logge ind.
Prøv at rydde browserdata, cache osv...

/JHSL
Gravatar #19 - vandfarve
25. nov. 2007 18:31
On-topic:

Denne afstemning burde ændres, så man kunne se, hvem der er medlemmer, og hvem der ikke er medlemmer af Newz.dk. Dvs, jeg ville hellere have set følgende afstemning:

Er du logget ind:
1) Ja og jeg er medlem.
2) Ja, men jeg er ikke medlem.
3) Nej og jeg er medlem.
4) Nej, og jeg er heller ikke medlem.

Grundden til dette er min undren over, hvor mange der faktisk ikke er logget ind (pt. 70 %). I en tråd for et par dage siden, der blev det beregnet, at kun en fjerdedel af de unikke hits på siden faktisk var fra brugere, der ikke var medlem.
Gravatar #20 - zin
25. nov. 2007 18:34
#19;
Det er stærkt muligt, men den kan ikke ændres nu. :-)
Foreslå en bedre, men jeg tvivler på den bliver taget snart. :-)

Men, hvordan kan du være logget ind og ikke være medlem, medmindre du misforstår det hele som "Er du logget ind på din PC" eller "logget ind noget sted, overhovedet"?
Gravatar #21 - vandfarve
25. nov. 2007 18:39

Damn you, manglende edit-knap! Jeg vil prøve at præcisere, hvad der faktisk foregår i hovedet på mig (- uden at bruge 120 sider og frygte, at en eller anden psykolog kaster sig over mig):

Mange af dem, der svarer, er sikkert ikke medlemmer men kun brugere af Newz.dk, og derfor svarer de naturligvis, at de ikke er logget ind. At jeg så har lavet en "mindre" fejl i svarmulighed 2 betyder ikke det store. Jeg gætter bare på, at resultatet kan være påvirket af manglende muligheder, og at vi ikke kan bruge afstemningen til noget... Ligesom alle andre afstemninger.
Gravatar #22 - Spiderboy
25. nov. 2007 18:46
Om spørgsmålet skal formuleres sådan her som som du foreslår afhænger fuldstændig af hvad det er, som man ønsker at vide.
Gravatar #23 - zin
25. nov. 2007 18:47
#21:
Du kan da bruge denne afstemning til noget. Det er kun begrænset af din egen formåen.
#22: Præcis! DAMN YOU!
Gravatar #24 - Hundestejle
25. nov. 2007 19:45
Flamewarr!!
De som ikke er logget ind er dumme.
Gravatar #25 - Mr. Q
26. nov. 2007 03:01
Tjooh... Loggede ind da jeg så afstemningen, udelukkende for at kunne stemme ja .. Hæhæ..

Grunden til at jeg ikke var logget ind inden er at auto-login, ikke rigtig virker når man skifter ip eller noget i den stil.. har dog også en anden teori om at det kan være min kærestes stofanet der driller. (Ikke at det er det jeg bruger nu, ligger i en seng på et hotelværelse, og har fundet en tilfældig wifi forbindelse jeg nasser på.. Flame me if you feel like it. Men folk må sku sikre deres forbindelse hvis de ikke vil have at folk bruger det.
Gravatar #26 - Mr. Q
26. nov. 2007 04:53
)

Glemte at slutte min parantes.. Give me los edit funktionos!!..
Gravatar #27 - vision-dk
26. nov. 2007 10:53
ehhh??, Ja (does not compute)
Gravatar #28 - Eniac
26. nov. 2007 11:19
Afstemningen burde vel bare have en knap der hed "klik her", og så kan systemet jo selv se om man er logget ind...
Gravatar #29 - MetteVoldum
26. nov. 2007 19:49
Mit auto login virker helt fint, har kun haft problemer med det én gang, på min mors net, men siden har der ingenting været, heller ikke hjemme ved hende..

Så stemte self. Ja,
Gravatar #30 - Wassini
26. nov. 2007 21:14
Stemte "nej" da jeg ikke var logget ind fordi jeg glemte at skifte browser fra IE efter et bankbesøg. Bruger normalt FF til det meste - også autologin på Newz :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login