mboost-dp1

Er din computer casemodded?

Gå til bund
Gravatar #51 - simonsweb
3. maj 2006 05:58
mit kabinet er 100% hjemmemoddet :)

men hvorfor er det noget pjat? :)
Gravatar #52 - Beta
3. maj 2006 05:59
Det er ikke andet end en gammel pentium på 120Mhz, 32RAM tror jeg. Du kan læse se det her, med et par gode øjne: http://botha.nu/billeder/server/photos/photo_21.ht...

Der var desværre ikke plads til en blæser, og samtidig med at den står i en meget tør, let antændelig papkasse, var det svært at få en nogenlunde fosikring på den :/
Hylder? intet problem, bare gi mig noget fiske snøre og lidt gaffatape, det klarer alt!

#44 tak! ^^
Gravatar #53 - Zombie Steve Jobs
3. maj 2006 09:44
Hmm.
Har "anti-vibrations"-kasser og kølere til mine HDer plus en gigantisk ufo, så den ikke siger en brille.
Gravatar #54 - crazybee
3. maj 2006 12:01
Jeg har et "GNU & Linux - the dynamic duo"-klistermærke over IBM-logoet på min ThinkPad! :D
Gravatar #55 - Diskill
3. maj 2006 13:18
Jeg mener ikke at det er nødvendigt at modde min computer
Hvis jeg havde sådan et kedeligt hvidt kabinet, havde jeg nok gjort noget ved det.
Gravatar #56 - MNIC
3. maj 2006 17:30
Mod er pjat, efter min mening da. Jeg har selv et hvidt kabinet, ikke helt standard. Alu-kabinet, gider ikke de tunge sataner. Det eneste jeg ikke har standard er køling, har en reserator og lydløs strømforsyning, så der er kun det stille brummen fra harddisken, hvis man kan kalde det larm. Det eneste jeg har af hensyn til udseende og også af praktiske årsager er min plextor slot-load dvd-brænder.
Gravatar #57 - benzo
3. maj 2006 20:17
Har et billigt kabinet, hvor jeg har skåret en ferrari hest ud i siden, og smidt to røde neon stænger i.. har sammenlagt brugt ca 140 kroner på det, og er godt tilfreds. Det er ikke for overdrevet, men alligevel specielt.

( Er vild med Ferrari )
Gravatar #58 - massman
3. maj 2006 22:28
Hvis casemod kan defineres som enhver modifikation af kabinettet har jeg modificeret mit kraftigt. Det er dog kun indvendigt og kun med henblik på at sænke støjniveauet.
Gravatar #59 - Lawzt
4. maj 2006 09:08
Tja jeg har stemt "Ja til det overdrevne" det er dog et par år siden at jeg moddede min pc. Siden har jeg mistet interessen, for idag er det jo blevet hvermandseje, vil næsten sige at det er blevet så let som at klø sig i nakken og det er der jo ingen udfordring i, så derfor har det ingen interesse mere.
Nææ det var meget sjovere dengan man skulle lede med lys og lygte, på obskure websites i det store udland, for at finde ting så man kunne modificere sin pc.
I kan se hvad jeg har lavet her: http://www.thumb.dk
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login