mboost-dp1
Ejer du en printer?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har en gammel Epson R800 stående fra dengang man tog mange billeder, men den bliver sjældent brugt efterhånden.
Stemte Ja.
Stemte Ja.
Stemte "Nej, printer på skolen/arbejdet".
Jeg bruger aldrig print derhjemme, de fleste jeg kender som kunne ønske en given tekst - kan godt administrere at modtage det via mail.
Faktisk ønsker de som regel at få det elektronisk (altså, teksten ... knyt lige, ikke? :D)
Min far har iøvrigt en 10 år gammel HP farveprinter et-eller-andet, men jeg bruger den ALDRIG... Han bruger den måske en gang hver anden måned...
Jeg bruger aldrig print derhjemme, de fleste jeg kender som kunne ønske en given tekst - kan godt administrere at modtage det via mail.
Faktisk ønsker de som regel at få det elektronisk (altså, teksten ... knyt lige, ikke? :D)
Min far har iøvrigt en 10 år gammel HP farveprinter et-eller-andet, men jeg bruger den ALDRIG... Han bruger den måske en gang hver anden måned...
Ja og bruger den ofte
Et sæt noter ved siden af tastaturet mens man arbejder slider knap så meget på min alt- og tab-tast :)
Et sæt noter ved siden af tastaturet mens man arbejder slider knap så meget på min alt- og tab-tast :)
En lille farve-laser. Jeg har haft den i lidt over 3 år, men har endnu ikke nået enden af den første pakke papir...
Svarede ja
Købte en printer for en uge siden, da jeg havde bestilt nogle billetter, som jeg selv skulle udskrive og jeg skulle bruge samme dag. Så efter en hurtig tur på nettet fandt jeg en Lexmark X4530 printer hos El-Giganten med trådløst netværk, som jeg så kørte ud og købte.
Ellers har jeg ikke ejet en printer i over seks år.
Købte en printer for en uge siden, da jeg havde bestilt nogle billetter, som jeg selv skulle udskrive og jeg skulle bruge samme dag. Så efter en hurtig tur på nettet fandt jeg en Lexmark X4530 printer hos El-Giganten med trådløst netværk, som jeg så kørte ud og købte.
Ellers har jeg ikke ejet en printer i over seks år.
Ja men bruger den aldrig. Havde engang en laserprinter, hvor printhovedet blev slidt op. Og fik også engang en blækprinter, men brugte den kun indtil første patron var tømt.
Gider ikke det der besvær med, at købe nye patroner igen og igen, og så tørrer de ud og så er farven ikke lige skarp nok, og printer alligevel utroligt sjældent. Hvis det endelig skal være, så vil jeg have en farve laser printer, hvor det kan holde noget længere... Men ender nok med, at jeg overgiver mig og køber en blækprinter, så jeg også kan printe lidt billeder.
Gider ikke det der besvær med, at købe nye patroner igen og igen, og så tørrer de ud og så er farven ikke lige skarp nok, og printer alligevel utroligt sjældent. Hvis det endelig skal være, så vil jeg have en farve laser printer, hvor det kan holde noget længere... Men ender nok med, at jeg overgiver mig og køber en blækprinter, så jeg også kan printe lidt billeder.
Samsung CLP 300N, verdens mindste farvelaser og kan fåes for omkring 1700 kr. Har netværkssupport, printer rigtigt pænt, ikke ret dyr i forbrug da man kan købe "rainbowkit" med alle tonere for ca. 800 kr og så er den 0db når den idler.
Kan godt anbefales, da man bare smider den op, giver den en ip, smider noget papir i og så tænker man ikke så meget mere over den, ud over når farverne skal skiftes.
Kan godt anbefales, da man bare smider den op, giver den en ip, smider noget papir i og så tænker man ikke så meget mere over den, ud over når farverne skal skiftes.
Ja, en samsung CLP-550N. Et fremragende stykke isenkram med en god driver med mange muligheder, som jeg bruger 5-10 gange om måneden.
Jeg købte den for lang tid siden for jeg ville have en 1200dpi farvelaser med duplex og ethernet.
Jeg købte den for lang tid siden for jeg ville have en 1200dpi farvelaser med duplex og ethernet.
ja.. en hp all-in-one gøjler som har en masse funktioner som ikke kan bruges... men som alm printer bliver den da brugt fra tid til anden... Jeg syntes det er for få printere som er simple og hurtige... jeg vil ikke have alt muligt med, jeg vil bare printe noget ud og så skal det se ud som det på skærmen... ikke andet...
Har en god gammel HP Photosmart P1000 som stadig printer ret godt til mit behov... jeg havde dog problemer med at få den til at virke i vista, da HP ikke understøtter printere der er over 5 år gamle eller noget i den stil. Fandt dog (via min ven google) til sidst en løsning med nogle andre drivers der virker upåklageligt.
pt ser resultatet sådan her ud:
Ejer du en printer?
(51%) Ja
(22%) Ja, men bruger den aldrig
(19%) Nej, printer på skolen/arbejdet
(8%) Nej, har ikke brug for en printer
Hvis dem der har en printer med aldrig bruger den forærede den til dem der ikke har en printer og som er nødt til at printe på skolen/arbejdet, så ville alle være glade, og statistiken se sådan her ud:
Ejer du en printer?
(70%) Ja
(3%) Ja, men bruger den aldrig
(0%) Nej, printer på skolen/arbejdet
(27%) Nej, har ikke brug for en printer
De sidste 3% der stadig ligger inde med en printer kunne bruge den til at kaste efter licensmanden når han kommer på besøg.
Ejer du en printer?
(51%) Ja
(22%) Ja, men bruger den aldrig
(19%) Nej, printer på skolen/arbejdet
(8%) Nej, har ikke brug for en printer
Hvis dem der har en printer med aldrig bruger den forærede den til dem der ikke har en printer og som er nødt til at printe på skolen/arbejdet, så ville alle være glade, og statistiken se sådan her ud:
Ejer du en printer?
(70%) Ja
(3%) Ja, men bruger den aldrig
(0%) Nej, printer på skolen/arbejdet
(27%) Nej, har ikke brug for en printer
De sidste 3% der stadig ligger inde med en printer kunne bruge den til at kaste efter licensmanden når han kommer på besøg.
Ja, HP printer/scanner all-in-one ting
Kunne ikke undvaere den, printer alt fra krak-kort til ting der skal scannes/printes til snail-mail. Forleden skulle jeg f.eks. bestille en 3. nummerplade til bilen (den til cykelholderen) og det viste sig at der var to muligheder, enten køre til middelfart og udfylde et skema og betale kontant (jeg bor i Kolding ca. 30 km til Middelfart), eller jeg kunne printe deres ansøgningsskema og sende den sammen med en check. Der var jeg igen glad for min printer. At det så er totalt latterligt at et nummerpladekontor i dagens danmark ikke kan modtage elektronisk bestilling og ikke mindst elektronisk betaling er så en hel anden historie, jeg ikke gider hidse mig op over her.
Kunne ikke undvaere den, printer alt fra krak-kort til ting der skal scannes/printes til snail-mail. Forleden skulle jeg f.eks. bestille en 3. nummerplade til bilen (den til cykelholderen) og det viste sig at der var to muligheder, enten køre til middelfart og udfylde et skema og betale kontant (jeg bor i Kolding ca. 30 km til Middelfart), eller jeg kunne printe deres ansøgningsskema og sende den sammen med en check. Der var jeg igen glad for min printer. At det så er totalt latterligt at et nummerpladekontor i dagens danmark ikke kan modtage elektronisk bestilling og ikke mindst elektronisk betaling er så en hel anden historie, jeg ikke gider hidse mig op over her.
Stemte: Ja, bruger den aldrig.
Årsag: Jeg er så p**** træt af "billige" dårlige blæk-printere der på helt nye patroner kun udskriver ganske få farvesider før de er tomme. Kvaliteten stinker både på hardware- og udskriftsiden. Har haft 2 blækprintere i min tid til nu - HP og Epson. Føj, mage til skrammel, og jeg agter ikke at forsøge mig med blæk igen - EVER!!!
Årsag: Jeg er så p**** træt af "billige" dårlige blæk-printere der på helt nye patroner kun udskriver ganske få farvesider før de er tomme. Kvaliteten stinker både på hardware- og udskriftsiden. Har haft 2 blækprintere i min tid til nu - HP og Epson. Føj, mage til skrammel, og jeg agter ikke at forsøge mig med blæk igen - EVER!!!
Har en stor HP5000 med hele svineriet. Den staar dog 10.000 km vaek, men jeg printer stadig paa den.
Praktisk med en printer i Danmark man kan printe direkte til fra sin condo i Thailand.
Lidt synd at have saadan en printer staaende til mine 3 maanedlige printjobs.
Praktisk med en printer i Danmark man kan printe direkte til fra sin condo i Thailand.
Lidt synd at have saadan en printer staaende til mine 3 maanedlige printjobs.
Stemte Ja, har 4 (5) af slagsen, og de bruges flittigt.
1) Epson AccuLaser C1100N (Farvelaser) - bruges primært til fakturaer, markedsføringsmaterialer og covers
2) Epson Stylus Photo R285 (Ink) - Bruges udelukkende til print på medier, der ikke kan fremstilles på GX1'eren
3) Konica Minolta PagePro 1380MF (Laser-alt-i-en) - Alle udprint der ikke kræver farver
4) Avery Personal Label Printer - Print af adressemærkater
(5)) Microboards GX-1 Disc Publisher - Brænd og print CD/DVD i ét.
#37: Køb dog en farvelaser. De koster alligevel ikke mere end en god blækprinter i dag. Samsung laver nogle både billige og gode farvelaserprintere. Ellers er der også Epson. Min egen printer fantastisk, og jeg bruger endda kopi-tonere
1) Epson AccuLaser C1100N (Farvelaser) - bruges primært til fakturaer, markedsføringsmaterialer og covers
2) Epson Stylus Photo R285 (Ink) - Bruges udelukkende til print på medier, der ikke kan fremstilles på GX1'eren
3) Konica Minolta PagePro 1380MF (Laser-alt-i-en) - Alle udprint der ikke kræver farver
4) Avery Personal Label Printer - Print af adressemærkater
(5)) Microboards GX-1 Disc Publisher - Brænd og print CD/DVD i ét.
#37: Køb dog en farvelaser. De koster alligevel ikke mere end en god blækprinter i dag. Samsung laver nogle både billige og gode farvelaserprintere. Ellers er der også Epson. Min egen printer fantastisk, og jeg bruger endda kopi-tonere
Har en Canon Pixma IP5200. Den er efterhånden 3 år gammel, men printer stadig fremragende og så er den fornuftigt i blæk. Den har kun haft et sæt originale patroner, og det var dem der fulgte med. Siden da har jeg kørt med kopipatroner. De er forøvrigt nede i 10 kr pr stk nu, det er slet ikke tosset. :-)
Fik en kasse med ~30 patroner forleden til godt 300 kr, så er der også til et par dage.
Fik en kasse med ~30 patroner forleden til godt 300 kr, så er der også til et par dage.
Hvor køber i jeres kopipatroner? Synes de originale er lige dyre nok, når man alligevel kun printer tekst ud i kladde.
Stemte i øvrigt ja. Har en eller anden billig hp printer. Den bliver brugt rimelig ofte, mest til togbilletter og krak ruter. Opgaver bliver helst printet ud på skolen.
Stemte i øvrigt ja. Har en eller anden billig hp printer. Den bliver brugt rimelig ofte, mest til togbilletter og krak ruter. Opgaver bliver helst printet ud på skolen.
#42 - Sidste gang jeg købte blæk var det hos trykspar.dk.
Tidligere har jeg købt hos lavprisimport.dk
nordic-ink.dk skulle også være fornuftige, jeg har dog aldrig selv handlet der.
Tidligere har jeg købt hos lavprisimport.dk
nordic-ink.dk skulle også være fornuftige, jeg har dog aldrig selv handlet der.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.