mboost-dp1

Ejer du en Blu-ray og/eller HD DVD afspiller?

Gå til bund
Gravatar #1 - gentox
20. sep. 2007 12:42
Hvis tendensen ved denne afstemning holder, og der er 87% der har stemt nej, så ser det lidt sort ud for Blu-ray og HD DVD.
Regnede med at der var flere...

Stemte i øvrigt HD DVD.
Gravatar #2 - trylleklovn
20. sep. 2007 12:46
#1 Det ser jo ikke sort ud bare fordi få har det nu. Tror heller ikke newz.dk brugere er repræsentative for resten af verden.

Jeg kan huske dengang jeg var lille, hvor vi alle rystede på hovedet over en af naboerne, som havde købt en dvd afspiller, da der praktisk talt ikke fandtes nogle dvd medier på det tidspunkt.

Ingen tvivl om at vi alle vil opgradere til noget større end dvd på et tidspunkt, når det bliver så billigt at der alligevel ikke bliver produceret dvd'er mere. Om det bliver HD DVD eller Bluray ved jeg ikke, hælder dog mest til at vi kommer ud i at kombiløsninger vil fylde markedet.
Gravatar #3 - gentox
20. sep. 2007 12:51
Det ser jo ikke sort ud bare fordi få har det nu. Tror heller ikke newz.dk brugere er repræsentative for resten af verden.

Næh, det tror jeg heller ikke vi er.
Jeg vil mene at chancen for at en newz.dk bruger har et HD medie, er større end for resten af befolkningen.
Gravatar #4 - Psycho
20. sep. 2007 13:23
Jeg vil personligt ikke købe en afspiller før jeg kan få en som kan afspille begge formater og ikke koster en formue :)
Gravatar #5 - siliankaas
20. sep. 2007 13:27
Playstation 3 ejer - så gæt hva jeg stemte.

Har allerede købt 3 Blu-ray film - Weeee :-)
Gravatar #6 - fusk
20. sep. 2007 15:01
Blå Laser for the win......
Gravatar #7 - andreasg
20. sep. 2007 15:03
Bærbar og internet + DVI -> HDMI kabel... Vupti, full HD på mit tv! 2-5000 på en afspiller? Nej tak...
Gravatar #8 - Trentors
20. sep. 2007 15:14
Er ganske uenig. Folk herinde elsker deres PC'er/Mac men det betyder ikke at de skulle elske nye restriktive DRM-medier du ikke selv kan skrive på. Nærmest tværtimod.

Se alene på konsoller. Før i tiden kunne man dårligt nok smide en nyhed herinde om konsoller (den tendens har dog skiftet lidt på Microsoft har blandet sig på banen, PS3 laver folding og fordi at Nintendo har fået masser af nye fans) og det lidt den samme boldgade. Så mange newz.dk-læsere er ikke teknofile - de er computerfile IMO ;-)

Ud af de mennesker jeg kender privat så er der 3 som har blu-ray afspillere og ingen som har HD-DVD, men det er næppe repræsentativt for noget som helst ;-)
Gravatar #9 - Norrah
20. sep. 2007 15:30
#3 jeg har et HD medie, men det er kun for damerne. *Wink
Gravatar #10 - TGS
20. sep. 2007 16:06
stemte nej. fordi.. ja gæt selv;-) MEEEEN der har sneget sig en del matroska video filer i x264. aner ikke hvor de kommer fra, men de ser godt ud :-D
Gravatar #11 - mazing
20. sep. 2007 16:50
1. Internet på computer
2. ???
3. HD film på computer
4. Profit!!

DVI->HDMI kabel sat til min 720p projektor, som pejer imod mit 76" lærrede :)

x264 til HD er lækkert.. Fylder det samme som en DVD + et par GB hvis det er en lang film :)

Det er ret lækkert ikke at skulle tænke på om man har valgt den rigtige afspiller eller om ens hardware understøtter HDCP
Gravatar #12 - Tsunamijhoe
21. sep. 2007 01:20
Ikke på vilkår vil jeg købe en af disse afspillere før folkene bagved bestemmer sig for 1 format,jeg er ligeglad men hvilket format der vinder,bare de kunne komme til enighed.

Jeg har altid været med på vognen hvad angår hjemmebio,men her sætter jeg grænsen. Jeg satsede også på laserdisc i sin tid,og vi ved alle hvordan det gik med det format ;-)

Desduen leverer dvd et rigtig godt billede med det rigtige udstyr.

Selvfølgeligt hopper jeg på hd vognen,når/hvis der kun er 1 format.
Gravatar #13 - Tsunamijhoe
21. sep. 2007 01:24

Glemte lige at sige 123" motoriseret steward lærred her ;-),min er større end din :-D
Gravatar #14 - Kragmose
21. sep. 2007 07:45
Har en PS3, og har 6-7 Blu-Ray film til den..
Gravatar #15 - xahur
21. sep. 2007 09:33
Når Blue-ray kommer ned i pris skal jeg da have både brænder og blanke medier..
Og nok også en afspiller, for den sags skyld.. Selvom den da ikke er så vigtig..
Gravatar #16 - zin
21. sep. 2007 11:05
Det dér HD-pjat er overrated. Det bliver aldrig til noget.
(Jeg stemte nej!)
Gravatar #17 - simonsweb
21. sep. 2007 14:39
Hvad er det nu en bluebay er? Undskyld jeg spørger så dumt :P :D
Gravatar #18 - gentox
21. sep. 2007 18:33
#17 bluebay ~ Den blå-bugt?
Aner det ikke, og det lyder som noget der er rimeligt irrelevant i forhold til emnet, om man ejer en HD DVD og Blu-ray afspiller.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login