mboost-dp1
Doom 3?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
hmm efter en livtid gamening af CS (følger jeg selv :o) er FPS spil sq ikke så fede mere... glæder mig mere til den store update til EVE-online kommer :D
Tjaa. Hvis det kan køre på en 500mhz med onboard grafikkort, så skal jeg da have det...
Men ellers... NEJ.
Jeg gidder ikke bruge 5000 kr. på hardware for at kunne spille et computerspil.
Men ellers... NEJ.
Jeg gidder ikke bruge 5000 kr. på hardware for at kunne spille et computerspil.
nej nej det er selvf. ikke det endeste jeg har spil, men efter af ha spil det (CS) er jeg blive lidt træt af det med at løbe rundt og bøffe vennerne og andre monster :P på den måde, så rolle og strategy spil er lidt feder sys jeg :D så fps er ikke min verden mere :)
nej nej det er selvf. ikke det endeste jeg har spil, men efter af ha spil det (CS) er jeg blive lidt træt af det med at løbe rundt og bøffe vennerne og andre monster :P på den måde, så rolle og strategy spil er lidt feder sys jeg :D så fps er ikke min verden mere :)
Synes der mangler en mulighed i "pollen".
"Vil gerne have, men har ikke råd til ny computer".
Synes stadig at Quake2 er det spil der har gyset mig mest gennem min lange gamer-historie. Jeg mangler dog at prøve Alien vs. Predator....
"Vil gerne have, men har ikke råd til ny computer".
Synes stadig at Quake2 er det spil der har gyset mig mest gennem min lange gamer-historie. Jeg mangler dog at prøve Alien vs. Predator....
Jeg skal ha det. det er helt sikkert og jeg er klar til den store opgradering af cpu, grafikkort, lydkort og måske ram bundkort har jeg jo :o) men venter til jeg har set hvordan det køre på det hardware jeg har nu Asus P4P800Deluxe|P4.2.4|GF4 TI4200|SATA WD 120GB|1500 MB PC2700| køre det rimeligt så venter jeg sq lidt.. nogle måneder :o) syns det er sjovt at se forskellen på det hardware man har også det nye man køber og hvor meget bedre et spil køre
#10 ingen Doom3 på dvd'er. de siger noget om at, der er ingen penge er at spare for id softvare. så det kommer vist nok på 3 eller 6 CD'er :o)
Fra dailyrush.dk
Første DOOM 3 benchmarks fra id Software selv
http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQy
id Software har igennem [H]ardOCP offentliggjort de første DOOM 3 benchmarks, som indtil videre giver NVIDIAs GeForce 6800-serie et lille men synligt forspring i forhold til ATI's senere generation af grafikkort - deres 800-serie. Tallene er ganske interessante, da det forventes at DOOM 3 vil blive det spil, som disse meget populære målinger af grafikkorts ydeevne vil blive baseret på. id Softwares John Carmack kommenterer tillige resultaterne og påpeger at man vil kunne se forbedringer fra begge lejre - så snart de to hardwareproducenter får optimeret deres drivere yderligere. Hvor om alt er, kan det give et fingerpeg om, hvilket af de to grafikkort man meget snart skal investere i.
Tro sku min putter kommer på overarbejdet med Domm3 hehe :o)
Fra dailyrush.dk
Første DOOM 3 benchmarks fra id Software selv
http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQy
id Software har igennem [H]ardOCP offentliggjort de første DOOM 3 benchmarks, som indtil videre giver NVIDIAs GeForce 6800-serie et lille men synligt forspring i forhold til ATI's senere generation af grafikkort - deres 800-serie. Tallene er ganske interessante, da det forventes at DOOM 3 vil blive det spil, som disse meget populære målinger af grafikkorts ydeevne vil blive baseret på. id Softwares John Carmack kommenterer tillige resultaterne og påpeger at man vil kunne se forbedringer fra begge lejre - så snart de to hardwareproducenter får optimeret deres drivere yderligere. Hvor om alt er, kan det give et fingerpeg om, hvilket af de to grafikkort man meget snart skal investere i.
Tro sku min putter kommer på overarbejdet med Domm3 hehe :o)
Hehe 2x512 MB og 2x256 MB = 1536 MB i dual mode :o) hvem fanden går rundt og siger "jeg har 1.536 MB Ram i min comp"
Jeg SKAL have det.
Har også forudbestilt det, så jeg er sikker på at få det, uden at skulle troppe op i en eller anden lame-ass spilbutik og stå i kø.
For mig er det der gør det godt delvist at det er det nye Doom, at det kan køre i Linux, samt at jeg glæder mig til at blive skræmt fra vid og sans :)
Har også forudbestilt det, så jeg er sikker på at få det, uden at skulle troppe op i en eller anden lame-ass spilbutik og stå i kø.
For mig er det der gør det godt delvist at det er det nye Doom, at det kan køre i Linux, samt at jeg glæder mig til at blive skræmt fra vid og sans :)
Skal have det. Om ikke andet så bare for at se The Carmack's nye engine. Der skal meget til at slå Alien vs. Predator Marine Campaign uden save mulighed som det mest skræmmende spil jeg har spillet, glæder mig til at se om doom er ny konge.
Hvis der var en x-box version, så skulle jeg have det.
Ellers mener jeg at min pc skal holdes ren for alt der har noget med gaming at gøre.
Dog ingen regler uden undtagelser - kommer der en version til linux, så kunne da godt være at man liiiiiiige skulle prøve det alligevel ;-)
Ellers mener jeg at min pc skal holdes ren for alt der har noget med gaming at gøre.
Dog ingen regler uden undtagelser - kommer der en version til linux, så kunne da godt være at man liiiiiiige skulle prøve det alligevel ;-)
skal self. eje det, men tror faktisk at jeg glæder mig mere til Half Life 2... men det kommer jo også bundlet med mit X800 Pro når ITbutikken.dk ellers for taget sig sammen og får det hjem :-)
X800 ejer 6800
Nvidia go home!
X800 ejer 6800
Nvidia go home!
Der har været så meget snak omkring DX9, men hvor mange fede spil ud over FarCry benytter det rigtigt ? (Aner det ikke, derfor jeg spørger :P)
Jeg skal have Doom 3 for at se mit Radeon 9800 Pro yde lidt for alt det strøm som jeg forsyner det med.
Håber også snart at Valve og Vivendi, får taget sig sammen og får smidt HL2 på gaden...
Men OK, mine planer for i år med hensyn til køb af spil er:
* Farcry (Købt)
* Doom 3
* Half Life 2
* World Of Warcraft
Jeg skal have Doom 3 for at se mit Radeon 9800 Pro yde lidt for alt det strøm som jeg forsyner det med.
Håber også snart at Valve og Vivendi, får taget sig sammen og får smidt HL2 på gaden...
Men OK, mine planer for i år med hensyn til køb af spil er:
* Farcry (Købt)
* Doom 3
* Half Life 2
* World Of Warcraft
Jeg skal da ha' :D har bestilt det fra england :D
Min com skulle nok oxo kunne følge med :
AMD 3.1 GHz Ja den køre 3100 MHz
512 MB Corsair PC3200LL :( for lidt...
X800Pro
^^
Min com skulle nok oxo kunne følge med :
AMD 3.1 GHz Ja den køre 3100 MHz
512 MB Corsair PC3200LL :( for lidt...
X800Pro
^^
Hvis det kommer til X-Box kan der da næsten ikke være nogle pc'er der ikke kan køre det. Så længe man ikke kører det i 1600x1200 osv. hehe
Jeg kunne godt finde på at købe det. Synes dog det er skuffende med co-op manglen. Det må de fikse i en mod eller noget.
Jeg kunne godt finde på at købe det. Synes dog det er skuffende med co-op manglen. Det må de fikse i en mod eller noget.
#36:
Det er jo så heldigvis en smagssag. Nogle tuner også deres biler, så de måske får 5-10 heste mere, som man sikkert kan mærke ligeså nemt som 100-200 MHz, når du har en del GHz i forvjen.
Men mange gør det jo bare for sjovt. Se hvor nemt/svært det er. Og så får at få mere end de har betalt for :-)
Det er jo så heldigvis en smagssag. Nogle tuner også deres biler, så de måske får 5-10 heste mere, som man sikkert kan mærke ligeså nemt som 100-200 MHz, når du har en del GHz i forvjen.
Men mange gør det jo bare for sjovt. Se hvor nemt/svært det er. Og så får at få mere end de har betalt for :-)
"GameSpy: What are the current player-hosting capabilities of the game? Is it still designed around 4 players, or has that been expanded?
RD: DOOM 3 multiplayer is based around 4 players; however, internally it is not limited to that. Mod teams will be able to support more. "
hvor skod
RD: DOOM 3 multiplayer is based around 4 players; however, internally it is not limited to that. Mod teams will be able to support more. "
hvor skod
Hvad er der skod ved det? Det holder jo stilen fra de gamle spil. Desuden er 4-player deathmatch da langt mere personligt og intenst end en gang 16-player slagtehus.
Og jeg tvivler på at det vil være særligt svært at ændre det fra 4 til 8 eller 16. De har bare valgt at sætte det til 4 som default, eftersom spillet kræver rimeligt store mængder båndbredde, med al den fysik og lyssætning der foregår.
Hvad er der skod ved det? Det holder jo stilen fra de gamle spil. Desuden er 4-player deathmatch da langt mere personligt og intenst end en gang 16-player slagtehus.
Og jeg tvivler på at det vil være særligt svært at ændre det fra 4 til 8 eller 16. De har bare valgt at sætte det til 4 som default, eftersom spillet kræver rimeligt store mængder båndbredde, med al den fysik og lyssætning der foregår.
Ej, kan godt være jeg skal have det, men vil i hvert fald sørge for at få HL2 først, så må jeg se på noget demo ting omkring D3
Jeg syntes stadigvæk det er skod med 4 spillere.
Jeg havde tænkt mig at hoste en server men det gider jeg fandme ikke vis der kun kan være 4 spillere på.
De siger det kan blive lavet på en mod, ja fedt
Jeg smutter ned og køber det til 400, tæsker igennem singeplayer og hvad er der så tilbage?.. en kedelig multiplayer del hvor op til 4 spiller, og ingen coop.
Jeg venter på en mod og når den er kommet ud er spillet sat ned.
fedt nok
Jeg havde tænkt mig at hoste en server men det gider jeg fandme ikke vis der kun kan være 4 spillere på.
De siger det kan blive lavet på en mod, ja fedt
Jeg smutter ned og køber det til 400, tæsker igennem singeplayer og hvad er der så tilbage?.. en kedelig multiplayer del hvor op til 4 spiller, og ingen coop.
Jeg venter på en mod og når den er kommet ud er spillet sat ned.
fedt nok
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.