mboost-dp1
Dit favoritspil i GTA-serien?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Man kan huske da man spillede GTA - Nøj hvor ville det være fedt hvis de ku lave det i 3D... Men det blev nok aldrig til noget - det var sikkert ikke så nemt, og det ville blive for voldligt måske osv. Men så kom 3eren - det var mega fedt!
Så kom Vice City... Og det er bare den bedste, uden tvivl. San Andreas var nu heller ikke dårlig, men det var lidt et forstyrrende element det der man sku være neger og rende rundt med alle deres latterlige bandekrige! Ikke at jeg er racist, men kunne bare på ingen måde relatere mig selv til det miljø, eller synes det var fedt! Det der disco og pastel farver de havde kørende i VC, med rigtig gangstere der havde stil - Det var der mere noget ved!
Så kom Vice City... Og det er bare den bedste, uden tvivl. San Andreas var nu heller ikke dårlig, men det var lidt et forstyrrende element det der man sku være neger og rende rundt med alle deres latterlige bandekrige! Ikke at jeg er racist, men kunne bare på ingen måde relatere mig selv til det miljø, eller synes det var fedt! Det der disco og pastel farver de havde kørende i VC, med rigtig gangstere der havde stil - Det var der mere noget ved!
Jeg kunne også bedst lide VC.
Har dog bandet alle spillene langt væg på grund af måden de genererer mennesker og køretøjer.
Du kører hurtigt lige ud på motorcykel eller lign., kigger bagud i en tiendedel sekund og vupti, så spawner der en bil 5 meter foran dig.
Har dog bandet alle spillene langt væg på grund af måden de genererer mennesker og køretøjer.
Du kører hurtigt lige ud på motorcykel eller lign., kigger bagud i en tiendedel sekund og vupti, så spawner der en bil 5 meter foran dig.
GTA London på PSone! Ka' huske, at man først skulle sætte sin London GTA i drevet og så starte op, så skulle man sætte sin normale GTA cd i drevet og vente lidt indtil den blev genkendt og så kunne man så sætte London cd'en i igen, og vente på det blev startet op..! Gode tider...
Hvad med Chinatown Wars, tæller den ikke med i serien?
Ikke at jeg nødvendigvis ville stemme på den, faktisk aner jeg ikke hvad jeg skal stemme, de er alle nice! Kunne ikke helt relatere mig til San Andreas, det støvede rap miljø der er ikke lige min stil. Vice city var nice, men syntes stilen var federe i gta 3.
Og så er gta 2 jo genialt til LAN.
Ikke at jeg nødvendigvis ville stemme på den, faktisk aner jeg ikke hvad jeg skal stemme, de er alle nice! Kunne ikke helt relatere mig til San Andreas, det støvede rap miljø der er ikke lige min stil. Vice city var nice, men syntes stilen var federe i gta 3.
Og så er gta 2 jo genialt til LAN.
Jeg stemte GTA 2, altid et fedt spil til LAN :)
I toppen ligger også San Andreas og GTA IV
I bunden ligger uden tvivl London og Vice City
London havde gamle grimme langsomme biler i en kedelig by
Vice City havde alt for mange skræmmende farver, ingen missioner der var værd at huske og en vildt dårlig slutning (slut missionen mindede om en ganske almindelig mission)
Jeg savner MP i GTA. Jeg ved der findes nogle MP mods dertil, men har aldrig fået dem til at virke særligt godt
I toppen ligger også San Andreas og GTA IV
I bunden ligger uden tvivl London og Vice City
London havde gamle grimme langsomme biler i en kedelig by
Vice City havde alt for mange skræmmende farver, ingen missioner der var værd at huske og en vildt dårlig slutning (slut missionen mindede om en ganske almindelig mission)
Jeg savner MP i GTA. Jeg ved der findes nogle MP mods dertil, men har aldrig fået dem til at virke særligt godt
Hm.. Jeg tror noget af det første jeg spillede en del var GTA III.. Vice City kom jeg aldrig til at spille særlig meget.. San Andreas spillede jeg til gengæld rigtig meget...
Ved ikke San Andreas tilføjede bare en del ting der gjorde det meget bedre.. Så har stemt San Andreas ...
Har også spillet en hel del IV, men udover at man nu kan endnu mere (og mindre?), så er det stadig ikke den samme følelse som da jeg første gang spillede henholdsvis GTA III og GTA SA...
Har også spillet GTA 2... Tror det var det første jeg prøvede.. Men spillede det først rigtigt efter de udgav det som freeware..
Ved ikke San Andreas tilføjede bare en del ting der gjorde det meget bedre.. Så har stemt San Andreas ...
Har også spillet en hel del IV, men udover at man nu kan endnu mere (og mindre?), så er det stadig ikke den samme følelse som da jeg første gang spillede henholdsvis GTA III og GTA SA...
Har også spillet GTA 2... Tror det var det første jeg prøvede.. Men spillede det først rigtigt efter de udgav det som freeware..
#14 AHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA HAAAAA HAHAHAHAHAHA HIHIHIH HOHO HAHAHAHAHAHAHAHAHA..... AWHAAHA HAHAHAHAHAHAH HAAA HA HA HA HA HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! HAHAHAHA!!!
#16 AHAHAHAHAHA IIIHIHIHIHIHIHI HAHAHAHAHA HEHE HAHAHAHAHAHA.. Ej hold op! HAHAHAHA.. Jeg kan ikke få luft HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHA
Jeg var så dum at købe Mafia.
Prøvede ihærdigt på at spille det, men selv efter flere timer, kunne jeg absolut ikke lide det, så det blev foræret væk og GTA blev installeret istedet.
Prøvede ihærdigt på at spille det, men selv efter flere timer, kunne jeg absolut ikke lide det, så det blev foræret væk og GTA blev installeret istedet.
#18 Den eneste konsol i huset er en PS2 som kæresten bruger til singstar og guitar hero.
Jakob Jakobsen (19) skrev:Jeg var så dum at købe Mafia.
Sådan er det med spil der ikke holder dig i hånden hele vejen, måske du skalulle starte md noget lettere...så som pixiline?
trylleklovn (20) skrev:#18 Den eneste konsol i huset er en PS2 som kæresten bruger til singstar og guitar hero.
Og den har allerede fordummet dig ;)
Cloud02 (21) skrev:Er enig med Terra
Mafia ligger flere klasser over GTA.
Mafia er en klassiker...Mafia II ser ud til at blive endnu bedre :D
#23 Mafia er muligvis et rigtigt fint spil. Det nytter bare ikke noget når styringen er så ringe.
Terra, din mening er altså ikke den endegyldige sandhed.
Metascore:
Mafia, 88
GTA 3, 93
GTA 4, 90
GTA VC, 95
GTA SA, 93
Du skal helt ned i GTA2, før det har en dårligere metascore end Mafia.
Metascore:
Mafia, 88
GTA 3, 93
GTA 4, 90
GTA VC, 95
GTA SA, 93
Du skal helt ned i GTA2, før det har en dårligere metascore end Mafia.
#26:
Hvad skal jeg med Metascore?
Når GT4 har en metascore på 89, men kun en user score på 4.7...mens Mafia har en meta-fuck på 88...men en user rating på 9.1
Hint:
Anmeldere er ikke upartiske...og dem spillene er møntet på (gamere) giver din metascore en fed finger ;)
Hvad skal jeg med Metascore?
Når GT4 har en metascore på 89, men kun en user score på 4.7...mens Mafia har en meta-fuck på 88...men en user rating på 9.1
Hint:
Anmeldere er ikke upartiske...og dem spillene er møntet på (gamere) giver din metascore en fed finger ;)
terracide (27) skrev:Når GT4 har en metascore på 89,
Nu snakker vi GTA Vs. Mafia som PC spil og ikke Gran turismo 4 på PS2.
terracide (27) skrev:Anmeldere er ikke upartiske.
Lær lige hvordan metascore bliver udregnet.
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret Terra.
Plus anmelderne gav GTA4 til konsollerne 98/100.
Siden da har jeg ikke kunne stole på metacritic, eller anmeldere overhovedet. Lortet har højst fortjent 78. Folk opdagede åbenbart ikke at det bare var en skrallet GTA med bedre GFX.
"COUSIN, WANNA GO CHECK OUT SOOME BIG AMEERICAAN TEETEEEEEEEEEES?????" x1000000
Stemte GTA:SA, marginalt bedre end VC.
Og mafia var kanon, styringen var fin, blot mindre kiddie-friendly end GTA serien.
Plus anmelderne gav GTA4 til konsollerne 98/100.
Siden da har jeg ikke kunne stole på metacritic, eller anmeldere overhovedet. Lortet har højst fortjent 78. Folk opdagede åbenbart ikke at det bare var en skrallet GTA med bedre GFX.
"COUSIN, WANNA GO CHECK OUT SOOME BIG AMEERICAAN TEETEEEEEEEEEES?????" x1000000
Stemte GTA:SA, marginalt bedre end VC.
Og mafia var kanon, styringen var fin, blot mindre kiddie-friendly end GTA serien.
Problemet med userratings er så, at der kan gå "dårlig PR" i den, og så ender noget godt med at blive fuldstændigt nedsablet uden nævneværdig grund - eller hypet så hårdt, at folk giver det topkarakter uden overhovedet at have prøvet det!
Så userratings er desværre heller ikke den endegyldige sandhed! Hvis jeg skulle tvinges til at vælge, ville jeg dog til enhver tid hellere stole på userratings...der er for mange eksempler på korruption og aftalte karakterer blandt anmeldere!
Mit yndlingsspil er forresten stadig det oprindelige, selvom det er flere år siden, at jeg har spillet det!
GOURANGA!
Så userratings er desværre heller ikke den endegyldige sandhed! Hvis jeg skulle tvinges til at vælge, ville jeg dog til enhver tid hellere stole på userratings...der er for mange eksempler på korruption og aftalte karakterer blandt anmeldere!
Mit yndlingsspil er forresten stadig det oprindelige, selvom det er flere år siden, at jeg har spillet det!
GOURANGA!
Drop nu det Mafia snak.
Ja, Mafia var super godt, men nu er det her en afstemning om GTA.
Let it go.
#topic
GTA IV skuffede så stort at det gør helt ondt.
Stemte selv GTA:SA, det havde bare et eller andet ekstra i forhold til VC jeg godt kunne lide.
Brugte meget tid i SA.
Og har spillet alle GTA'er ret meget.
Let it go.
#topic
GTA IV skuffede så stort at det gør helt ondt.
Stemte selv GTA:SA, det havde bare et eller andet ekstra i forhold til VC jeg godt kunne lide.
Brugte meget tid i SA.
Og har spillet alle GTA'er ret meget.
TuxDK (33) skrev:Drop nu det Mafia snak.
Let it go.
??
Vi diskuterer et spil på dets præmisser.
GTA er en sandbox verden som giver dig en masse frihed til at gøre ting og er drevet af en velskrevet fortælling.
Mafia er en sandbox verden som giver dig en masse frihed til at gøre ting og er drevet af en velskrevet fortælling.
Selvom GTA har gjort tingene flot, er der stadigvæk langt op til den standard Mafia demonstrede tilbage i 2002.
Cloud02 (34) skrev:Selvom GTA har gjort tingene flot, er der stadigvæk langt op til den standard Mafia demonstrede tilbage i 2002.
Der er jeg så uenig. Mafia har lang vej endnu, før det når op til GTA
Nu er det langt tid siden jeg sidst spillede Mafia, og det eneste jeg kan huske er at Mafia er fyldt med langsomme biler og et kedeligt tema og de par missioner jeg prøvede var kedelige. Jeg stoppede efter den mission hvor man skulle køre ræs på racer-banen i spillet
Men det er måske bare fordi at USA 1930'erne og langsomme biler ikke lige er mig. Jeg foretrækker helt klart HURTIGE biler i et bilspil :)
Ingen der har nævnt Saints row serien endnu... Jeg synes de fortjener at blive nævnt... 1'eren er måske "bare" en GTA-klon, men med 2'eren lavede de altså et mere helstøbt spil end mange af GTA spillene...
Men favorite GTA er klart VC... Hele den firser-neon-countach-miami-sol-strand-og-vand stemning var superfed...
Men favorite GTA er klart VC... Hele den firser-neon-countach-miami-sol-strand-og-vand stemning var superfed...
#36 Saints row er, på trods af dårlig grafik og middelmådig historie, et gedint spil hvor man får lov at lave en masse af de tåbelige ting det lille barn inde i en tænker "årh bare man kunne det".
Jeg bakker hellere Saints Row 2 op end Mafia ;)
Jeg bakker hellere Saints Row 2 op end Mafia ;)
trylleklovn (37) skrev:#36 ..., et gedint spil hvor man får lov at lave en masse af de tåbelige ting det lille barn inde i en tænker "årh bare man kunne det".
Og er det ikke præcist det et sandbox game lægger op til... Så kan historie og missioner være nok så gode/dårlige... Jeg vil skyde på at den tid jeg ialt har brugt på GTA spil er fordelt
15% på selve spillet
85% på at nosse rundt og lave alt muligt åndsvagt bare for sjov... Og det er et spil som Saints row 2 genialt til... Mafia, not so much...
Adagio (35) skrev:Der er jeg så uenig. Mafia har lang vej endnu, før det når op til GTA
Nu er det langt tid siden jeg sidst spillede Mafia, og det eneste jeg kan huske er at Mafia er fyldt med langsomme biler og et kedeligt tema og de par missioner jeg prøvede var kedelige. Jeg stoppede efter den mission hvor man skulle køre ræs på racer-banen i spillet
Men det er måske bare fordi at USA 1930'erne og langsomme biler ikke lige er mig. Jeg foretrækker helt klart HURTIGE biler i et bilspil :)
Aha...her har vi årsagen.
Spillet var for svært.
Patch 1.1 lavede faktisk denne bane sværer fordi folk troede de kunne køre ræs(det kunne de jo i GTA uden problemer) med andre racerkørere...og det ville være nemt,
Og heri ligger forskellen på Mafia og GTA...GTA er kedelit nemt og fyldt med ADHD fluff til de folk der ikke kan klare 10 sekunder uden skud/eksplosioner.
Bare slutningen i Mafia var heel spillet værd...
#39 Mafia var (er) et bedre spil end de tidssvarende GTA spil, hvis vi fokuserer på historie og missioner... Men GTA-spillene havde/har bare en "X-faktor" som gjorde/gør dem sindsygt underholdende... Som jeg har skrevet et par indlæg over det her, så er GTA sjovt at spille uden overhovedet at røre historiedelen... Der halter Mafia... Glæder mig til at se om MafiaII har gjort noget ved det... Og om størrelse af "verdenen" er stor nok til gøre spillet interessant... RDR har for mig gjort det rigtig godt mht til størrelsen af verdenen, og mere vigtigt... Gjort "fyldet" mellem byerne spændende, med jagt, indsamling, random events og lign. Tror måske det kommer til at blive lidt tamt i MafiaII, but time will tell...
Helt klart Vice City. Mest pga musikken også lige nogle herrer ved navn Fernando Martinez og Pastor Richards.
Lige en lille en eller to fra Pastor Richards:I'll tell you about morality. Morality is what I say is right, and immorality is what I say is wrong.
Fernando:Oh, that song was magnificent! Like a beautiful lady, or a pack of ugly, desperate ones. You know, the kind anyone can get ahold of, even if you're a little slow and take special classes.
Og selvfølgelig reklamerne for Filmen Exploder: Evacuator Part II:
Narrator: Jack Howitzer... is Tim in Exploder: Evacuator Part II. From the heart of America to the jungles of Cambodia, follow one man's quest for peace.
Tim: Hoochi... is that you?
Hoochi: Tim, I know you come. Just like old days we kill everybody.
Male: Tim, they've got your wife!
Tim: But I'm not married!
Male: You are now... to America!
Tim: I'll cry when I'm done killing
Lige en lille en eller to fra Pastor Richards:I'll tell you about morality. Morality is what I say is right, and immorality is what I say is wrong.
Fernando:Oh, that song was magnificent! Like a beautiful lady, or a pack of ugly, desperate ones. You know, the kind anyone can get ahold of, even if you're a little slow and take special classes.
Og selvfølgelig reklamerne for Filmen Exploder: Evacuator Part II:
Narrator: Jack Howitzer... is Tim in Exploder: Evacuator Part II. From the heart of America to the jungles of Cambodia, follow one man's quest for peace.
Tim: Hoochi... is that you?
Hoochi: Tim, I know you come. Just like old days we kill everybody.
Male: Tim, they've got your wife!
Tim: But I'm not married!
Male: You are now... to America!
Tim: I'll cry when I'm done killing
Jeg havde lidt svært ved det her for de er alle gode spil.. men valget stod mest mellem GTA, GTA SA og GTA IV.. Og jeg valgte GTA.. det første gta spil.. det var det første gta spil jeg spillede.. det var super fedt at spille og der var mange timers underholdning i det.. :) Selv om jeg syntes at GTA IV kommer tæt på.. jeg kan bare godt lide historien og grafikken og de mulighedder der er. og der er altså mange fede missioner
Offtopic:
Men ellers må jeg give terracide fuldstændig ret.. mafia er selv i dag 1000 gange federe end GTA VC, SA og IV til sammen! Mafia er selv federe end mange nye spil i dag.. selv om det er ved at være mega gammel.. Der var bare en smule mere realisme over det.. i gta bliver man kun stoppet af politiet hvis man køre ind i dem eller udøver vold.. i Mafia får man bøder, man bliver stoppet for at køre for stærkt, køre over for rødt, for vold, for at køre ind i politiet og sådanne ting.. og så bliver man holdt ind til siden og får en bøde.. efter 3 bøder så ryger man i fængsel.. med mindre man skyder nogen så er det direkte i fængsel.. og missionerne er bare så meget sejere.. og bilerne er langt mere realistiske.. og så kan man ikke bare stjæle en bil. man er nød til at lære hvordan man åbner den først.. hvilket jeg syntes var ret fedt. Så jeg venter mere på Mafia 2 end på GTA 5..
Offtopic:
Men ellers må jeg give terracide fuldstændig ret.. mafia er selv i dag 1000 gange federe end GTA VC, SA og IV til sammen! Mafia er selv federe end mange nye spil i dag.. selv om det er ved at være mega gammel.. Der var bare en smule mere realisme over det.. i gta bliver man kun stoppet af politiet hvis man køre ind i dem eller udøver vold.. i Mafia får man bøder, man bliver stoppet for at køre for stærkt, køre over for rødt, for vold, for at køre ind i politiet og sådanne ting.. og så bliver man holdt ind til siden og får en bøde.. efter 3 bøder så ryger man i fængsel.. med mindre man skyder nogen så er det direkte i fængsel.. og missionerne er bare så meget sejere.. og bilerne er langt mere realistiske.. og så kan man ikke bare stjæle en bil. man er nød til at lære hvordan man åbner den først.. hvilket jeg syntes var ret fedt. Så jeg venter mere på Mafia 2 end på GTA 5..
Jeg Bliver sku nød til at Sige GTA VC, Syndes det er super og blev fanget af det mega hurtigt, Begynde kort tid efter jeg hade set Scarface for første gang (men Scarface the world is yours, er skam også meget sjovt, Elsker det med at man skal handle med Coke, hvis nogen har problmer med at få det til at virke på Vista / Windows 7, så kan i finde en guid på youtube)
Men Mafia er også Rånice!, Elsker den tids periode (det skriger af Godfather)
Men Mafia er også Rånice!, Elsker den tids periode (det skriger af Godfather)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.