mboost-dp1

Din primære email konto?

Gå til bund
Gravatar #51 - gartzen
27. mar. 2006 10:43
Gmail invites er gammeldaws ;o)
Sign nu bare up, på ganske almindelig vis.
https://www.google.com/accounts/NewAccount
Gravatar #52 - gartzen
27. mar. 2006 10:45
#43 Søgning er muligt begge steder. Ligesom du både kan søge på google.com og jubii.dk :o)

#48 Der er jo selvfølgelig tale om AUTOMATISK forward af mails, ud fra kriterier/filtre som du sætter op.
Hvad gør du forresten så om 1500 mails når du løber tør for plads?
Gravatar #53 - < chicken-jon >
27. mar. 2006 11:05
Jeg sletter da bare mine mails ;) Så er der plads igen...

Jeg har ikke noget at bruge dem til gemmer den bare for sjov...

BTW.
Syntes ikke man får andet en spam og lort på sin gmail...
Når jeg modtager en mail på min gmail får jeg nok fra 50 til 100 spam mails... Hvor jeg på min hotmail kun for en eller to spam mails ud af 20 til 30 mails...
Gravatar #54 - Xp3rt 
27. mar. 2006 11:54
Gmail som nummer 1

Før har jeg brugt Jubii's E-mail samt TDC pop3-mailaccount

Har fået to spammails indtil videre med Gmail, og modtaget 700 mails mener jeg, og det fungerer fint og hurtigt, masser af plads og gode muligheder. F.eks. tråd-funktionen der giver bedre overblik over mails IMO

Derudover bruger jeg Gmail Drive, eller har brugt det rigtig meget

Hvis du lige har 200MB data du lige skal have gemt et eller andet sted, og ikke lige har en FTP server eller andre muligheder for at lægge data op med nogenlunde hastighed, så kan Gmail gøre det :)
Gravatar #55 - buch
27. mar. 2006 12:21
#54 Problemet er bare at gmail har en begrænsning på 10 mb. pr. fil, og ikke alle fil formater er understøttet :(
Gravatar #56 - JesperJ
27. mar. 2006 14:57
Min kommune har stillet den lækre service til rådighed at få en email med byens navn som domæne (aars.dk). Den virker selvfølgelig også over en feature på aars.dk, der tillader mig at hente mails i browseren. :-) Den er i øvrigt ret hurtig at hente mails fra.

Derudover, så har jeg også sekundære mails på Hotmail og Gmail, som de fleste andre.
Gravatar #57 - Cloud02
27. mar. 2006 19:01
Endnu en grund til at jeg vil gå fra Gmail som tidligere sagt skyldes 2 ting.
Den første er at Google siger "Fuck dig" hvis din account er røget.
Den anden er at Google ikke sletter slettede emails. De gemmer dem til evt senere brug (mht. politi osv)

Men det der Threaded view er godt nok nice ;\

off-topic:
har oplevet at der er kommet spam gennem Gmail's spamfilter gentagne gange de sidste par dage, nogen andre der også har oblevet det?
Gravatar #58 - Lord_Kelvin
27. mar. 2006 19:11
På min google opfanger den ca. ALT det spam jeg får... meget meget sjælendt at jeg skal raportere det selv... siden lørdag kl. 12.00 ca. har jeg fået i skrivende stund fået 2863 spam mails. så vil sige at jeg er yderst tilfreds med Gmail.

btw så kunne de sagtens sætte grænsen op til 50mb eller deromkring på vedhæftede filer... Det er altså svært at få en film på 700+ til at fylde 10mb :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login