mboost-dp1
Deltager du nogensinde i online-afstemninger?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
prøvede at finde på en sjov kommentar til denne debat men kunne ikke komme på en som allerede var taget :\
Den mest logiske og mest anvendte "stem blank" mulighed er at man blot trykker ud uden at vælge nogen stemmemulighed..
Stem blankt muligheden har været der i stykke tid nu. Nææ det var nu bare på grund af mangel af bedre :)
Var der ikke noget med at Putin fik over 100% af stemmerne i enkelte valgkredse? men man kan selvfølgelig argumentere for at det så ikke tæller når det er over :-)
Var der ikke noget med at Putin fik over 100% af stemmerne i enkelte valgkredse? men man kan selvfølgelig argumentere for at det så ikke tæller når det er over :-)
Måske jeg ikke kender de gyldne termer i fagsproget.
Men jeg må påpege at bare man trykker på enten JA, eller STEM BLANK, så har man jo deltaget i en online afstemning.
Det burde være sådan, at alle der kiggede forbi siden, IKKE kunne UNDGÅ at se afstemningen, og hvis de så lukkede den, eller ignorede den, ville de tælle med som folk der ikke afgav stemme.
?
Dvs hits på siden vs den der stemmer et eller andet!
skulle jeg da mene, hej hej :>
Men jeg må påpege at bare man trykker på enten JA, eller STEM BLANK, så har man jo deltaget i en online afstemning.
Det burde være sådan, at alle der kiggede forbi siden, IKKE kunne UNDGÅ at se afstemningen, og hvis de så lukkede den, eller ignorede den, ville de tælle med som folk der ikke afgav stemme.
?
Dvs hits på siden vs den der stemmer et eller andet!
skulle jeg da mene, hej hej :>
"stem blank" er ikke en valgmulighed i traditionel forstand, da stemmen ikke bliver registreret. Netop newz.dk's stemmebox fungerer på den måde anderledes, end alle de andre jeg har set.
En teknisk årsag kunne være, at man ikke kanfjerne markering i en radio-box.
"stem blank" er ikke en valgmulighed i traditionel forstand, da stemmen ikke bliver registreret. Netop newz.dk's stemmebox fungerer på den måde anderledes, end alle de andre jeg har set.
En teknisk årsag kunne være, at man ikke kanfjerne markering i en radio-box.
Når "Stem blank" nu ikke tæller, var det så ikke muligt at forudsige udfaldet for denne afstemning inden den overhovedet kom på siden. :P
Nej, overhovedet aldrig nogensinde! Udfaldet af denne afstemning er totalt uforudsigeligt, og der er INGEN, ikke engang vores altvidende nisse der sidder på newz.dk loftet, der ved, hvad resultatet bliver.
Altså jeg kan kun sige, at jeg lige nu simpelthen dirrer over resultatet!
Fordi jeg kan! :P
Nej, overhovedet aldrig nogensinde! Udfaldet af denne afstemning er totalt uforudsigeligt, og der er INGEN, ikke engang vores altvidende nisse der sidder på newz.dk loftet, der ved, hvad resultatet bliver.
Altså jeg kan kun sige, at jeg lige nu simpelthen dirrer over resultatet!
Fordi jeg kan! :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.