mboost-dp1
Deltager du i debatterne der er tilknyttet nyhederne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Personligt gider jeg ikke kommentere bare for at gøre det, skriver kun på tråde som har interesse og hvis jeg har noget nyt og relevant og sige.. /me pudser sin glorie :P
Jeg skriver ofte, primært fordi jeg kun læser de nyheder som jeg i forvejen er interesseret i og når man er interesseret i et emne vil man jo ofte gerne bidrage med sin viden eller holdning.
Har læst stort set alle newz det sidste år, men det var først for et par måneder siden jeg oprettede en bruger. Og tror dette er mit 3. indlæg jeg har lavet, så jeg har svaret nej.
Selv hvis jeg har et eller andet at sige til et emne, så er der altid én som ved mere om det, og udtrykker det bedre - så jeg holder mig bare i baggrunden. :)
Selv hvis jeg har et eller andet at sige til et emne, så er der altid én som ved mere om det, og udtrykker det bedre - så jeg holder mig bare i baggrunden. :)
Jeg tager kun del i diskussioner hvor den naturvidenskabelige aspekt af nyheden eller kommentarerne er blevet så slem, at der burde udøves censur.
Det skal selvfølgelig tages lidt med et smil på læben, men fra tid til anden bliver der altså ytret ting af naturvidenskabelig karakter offentligheden ikke tåler at se :)
Det skal selvfølgelig tages lidt med et smil på læben, men fra tid til anden bliver der altså ytret ting af naturvidenskabelig karakter offentligheden ikke tåler at se :)
Stemte "Ja, ofte" selvom det nok ikke kan betegnes som ofte, men sjældent synes jeg passer mindre, mangler noget midt imellem.
Skriver hvis jeg har noget at sige, hvor relevant det så er eller ej. Hænder dog at jeg skriver noget men ikke indlægger det fordi det bliver for plat/irrelevant eller andet. Læser ellers somregel alle indlæg i de tråde der interesserer mig.
Skriver hvis jeg har noget at sige, hvor relevant det så er eller ej. Hænder dog at jeg skriver noget men ikke indlægger det fordi det bliver for plat/irrelevant eller andet. Læser ellers somregel alle indlæg i de tråde der interesserer mig.
#13: knasknaz
Jo, men så kunne vi jo ikke kommentere på det ;)
Jo, men så kunne vi jo ikke kommentere på det ;)
Er så småt begyndt at stoppe... hver gang jeg skriver noget for "sjov" er jeg rated Relevant og hvergang jeg skriver noget seriøst bliver jeg rated "sjov".
Der er bare ingen der forstår mig ^^
Der er bare ingen der forstår mig ^^
Faktisk ville jeg gerne deltage lidt oftere, funktionen "husk login" her på newz har aldrig virket for mig, så gad simpelthen ikke logge ind hver dag. (For kommer her self. hver dag! ;))
Men funktionen har nu virket siden i forgårs. Thx. :)
Men funktionen har nu virket siden i forgårs. Thx. :)
det skifter meget, er syg i denne uge, så jeg har enorme mængder tid. Så hurrah for noget at lave. På arbejde, hvis der ikke er en skid at lave er det også et glimrende sted at idle sin tid væk.
Jeg stemte "ja, ofte". Jeg skriver kun indlæg hvis jeg mener det er hyper relevant, eller hvis jeg har noget sjovt i hovedet.. Eller hvis jeg har lyst til at trolle lidt, som nogen har mærket vreden af.
Eller hvis jeg keder mig. Som nu.
For de, der ikke forstod joken, slå venligst jerselv i hovedet med baseball bats, og se min signature. :-P
Eller hvis jeg keder mig. Som nu.
For de, der ikke forstod joken, slå venligst jerselv i hovedet med baseball bats, og se min signature. :-P
Der er sikkert også nogen, der kun skriver indlæg, hvis de opdager, at nogen andre har taget fejl. http://xkcd.com/386/
#15 Er du seriøs eller er det for sjovt det du skriver?
ontopic: Jeg meldt mig til newz pga. den hurtige respons til support. Men jeg spørger altid noget hvis der er noget jeg ikke forstår eller vil have det specifiseret for at rate andre informative.
Så stemte jeg 'ja, men sjældent'
ontopic: Jeg meldt mig til newz pga. den hurtige respons til support. Men jeg spørger altid noget hvis der er noget jeg ikke forstår eller vil have det specifiseret for at rate andre informative.
Så stemte jeg 'ja, men sjældent'
#26 Et godt eksempel er en meget gammel tråd, som MetteVoldum oprettede i starten af hendes "karriere" herinde. Jeg mindes, at der ikke gik et par dage, før tråden nåede op over de 100 indlæg. For nylig var der en anden pige, der skulle have hjælp til at vælge et par gaming-bærbare, og på under 2 timer havde 25 mennesker skrevet et indlæg.
Konklusion: Opret en kvindelig profil, smid et billede af din kæreste/mor/søster/nabo/ukendt op og spørg så om hjælp! Du vil få laaaaangt flere indlæg på den måde...
Konklusion: Opret en kvindelig profil, smid et billede af din kæreste/mor/søster/nabo/ukendt op og spørg så om hjælp! Du vil få laaaaangt flere indlæg på den måde...
Debatten er for mig det der gør newz.dk til en af de sider jeg besøger dagligt.. nyhederne kommer jo ikke 100% til tiden, hvis man ka sige nyheder kan det.. breaking news ka jeg jo læse på alverdens sider, men at få en masse brugeres inputs er lige det ekstra plus.. det er altid rart at høre andre menneskers meninger, selvom ens egen måske er vidt forskellig
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.