mboost-dp1

Command & Conquer 4

Gå til bund
Gravatar #1 - smiley
11. aug. 2009 19:46
/yawn

Jeg genspiller gerne de gamle, men 3'eren og en ny i serien interesserer mig ikke. Find hellere på en ny serie med nye characters der ikke er overbrugt til døde i et forsøg på at malke en klassiker.
Gravatar #2 - Djaa9
11. aug. 2009 21:30
Efter Westwood studios overgik til EA games, gik C&C navnet fra at være genre definerende og innoverende til bare at smække nye skins og units på og sælge det under nyt navn hver 3-4år. Ærgerligt at tænke tilbage på alle de studier som EA har opkøbt og alle de fantastiske brands de har tyndslidt for profittens skyld. Som hardcore fan af den oprindelige C&C og Red Alert har jeg hver eneste gang sat forventningerne op bare for endnu engang at blive skuffet.
Gravatar #3 - Soylent Green
11. aug. 2009 23:06
#2 Man har da lov til at håbe?
Gravatar #4 - RMJdk
12. aug. 2009 00:14
R.I.P en skam den ikke kan få fred fra malke koen, men malken koen er lige glad, den er der hvor der er penge :S
Gravatar #5 - SmackedFly
12. aug. 2009 00:35

Det ved jeg snart ikke, jeg synes Bioware er et eksempel på et firma der fortsætter nogenlunde i samme stil efter opkøb af EA, det er så nok også undtagelsen, må man indrømme.
Gravatar #6 - thomasmorkeberg
12. aug. 2009 06:21
Det har potentialet og historien til at blive godt, men tvivler...

Så: Kunne blive godt.
Gravatar #7 - zin
12. aug. 2009 06:45
#5: Øh, #2 snakker om Westwood - ikke Bioware eller firmaer opkøbt af EA generelt.

OT: Denne serie er død og begravet, sammen med RA (efter to'eren) - for længe siden.
Gravatar #8 - -N-
12. aug. 2009 07:49
#2+7

Sådan havde jeg de to også, men i C&C3 synes jeg virkelig de havde opppet sig, jeg spillede nostop indtil det var gennemført og det er kun de færeste spil jeg har det sådan med. Men RA er stadig noget hø :-D

Men det er selvfølgelig en smagssag, men jeg tænkte også bare 'baaahhh endnu en C&C da 3'ernen kom', men den havde virkelig et godt gameplay.
Gravatar #9 - zin
12. aug. 2009 10:01
#8: Uenig - tre'eren havde et godt plot - gameplayet var det samme som det har været de sidste mange år.
Gravatar #10 - vandfarve
12. aug. 2009 10:05
Jeg er "så på!", da det trods alt bliver det sidste del af seriens historie, hvorfor jeg bare må spille kampagnen færdig for at få afsluttet det hele ordentligt.

Jeg er helt enig med jer andre om, at serien er mere eller mindre død, men jeg vil gerne smide 300 kroner i puljen for at få afsluttet det computerspil, som startede det hele i midten af 1990'erne - Command & Conquer 1.

Min favorit er dog stadig Tiberian Sun.
Gravatar #11 - smiley
12. aug. 2009 12:25
jeg vil gerne smide 300 kroner i puljen for at få afsluttet det computerspil, som startede det hele i midten af 1990'erne - Command & Conquer 1.

Det er så præcis den indstilling der gør at det er værd for dem at malke et brand. Det bliver i øvrigt nok nærmere 4-500 du skal af med, såfremt du ønsker at købe det.

Ikke at jeg skal være højhellig, C&C er en af de eneste serier jeg har købt lovligt fra ende til anden, med undtagelse af RA3.
Gravatar #12 - vandfarve
12. aug. 2009 12:35
#11 Jeg køber aldrig nye spil længere (XKCD har en god forklaring på dette, men lad det nu ligge), men ellers har du ligge.

Og ja, jeg er et sucker, men hvad fanden. Jeg får ca. 60.000 kroner i SU om året, hvoraf en del skal gå på sprut, cola og fja(m)s. Om der ryger 2-300 kroner til et spil her eller der, så gør det nok ikke så meget. :)
Gravatar #13 - zin
12. aug. 2009 12:37
#12: Øh, hva?
Det indlæg gav ingen mening.
Du køber ikke nye spil længere, men om der ryger 2 - 300 kr til et spil her eller der gør nok ikke så meget? HVAD?!
Gravatar #14 - smiley
12. aug. 2009 12:45
Må indrømme at jeg heller ikke helt forstod det...

Om du køber spil eller ej er din egen sag, jeg køber heller ikke alle spil. Og spillene er altså blevet dyrere :D
Gravatar #15 - Slettet Bruger [2588380974]
12. aug. 2009 12:57
RMJdk (4) skrev:
R.I.P en skam den ikke kan få fred fra malke koen, men malken koen er lige glad, den er der hvor der er penge :S

Malke en ko så lang tid som den oprindeligt var planlagt kan da ikke være at "malke koen" i den forstand at de gør alt for at få penge ud af det? :)

Westwood havde aldrig planlagt at C&C skulle stoppe efter Tiberium Twilight ( C&C3 )

Westwood selv har i sin tid lukket flere C&C titler ned, end hvad EA har skubbet ud indtil nu. Deriblandt et MMORPG

Jeg er med på C&C4 for historiens skyld. Gameplay mæssig lyder det som et sutte oplevelse. C&C skal ikke spillet som store slag, men fast paced 1on1 action. Eller det er nu bare min mening ^^ Tanken om at man skal arbejde sammen 5 stk med 3 typer hold; Defensiv, offensiv, og support ( de 3 typer factioner i C&C4 ) lyder bare ikke attraktivt.
Gravatar #16 - Slettet Bruger [2588380974]
12. aug. 2009 13:04
vandfarve (10) skrev:
Jeg er "så på!", da det trods alt bliver det sidste del af seriens historie

Det kan man aldrig være sikker på. "titlen" er godt nok "Final War" men så vidt jeg ved er det eneste officielle der stopper med det spil; Kane.

Om det så er fordi det var meningen, eller fordi EA ikke længere vil betale Joe Kucan det han forlanger. får vi nok ikke at vide :)

Gravatar #17 - vandfarve
12. aug. 2009 13:29
#12-13

Jeg køber ikke nye spil længere - nye som i spil, der netop er sendt ud på markedet. Jeg venter et år eller lignende (så de bliver "gamle"), så de har været på markedet et stykke tid, hvorfor man kan få dem billigere.

På den måde!
Gravatar #18 - Slettet Bruger [2588380974]
12. aug. 2009 14:42
+ At man ikke behøver en high end maskine :)

kan ikke finde XKCD billedet
Gravatar #19 - vandfarve
12. aug. 2009 15:24
#18 As requested!

http://xkcd.com/606/
Gravatar #20 - julu
12. aug. 2009 15:26
Glæder mig til at se hvad det er for et spil C&C 4 bliver, og håber det bliver et godt strategispil, er ved at være ret træt af RA3..trænger til noget nyt og spændene :)
Gravatar #21 - Slettet Bruger [2588380974]
12. aug. 2009 16:33
julu (20) skrev:
Glæder mig til at se hvad det er for et spil C&C 4 bliver, og håber det bliver et godt strategispil, er ved at være ret træt af RA3..trænger til noget nyt og spændene :)

Trænger til noget nyt? you got it;

Spillet bliver sådan; ingen harvestere, du optjener "penge" eller point ved at holde "key-locations" som i battlefield. alt "basebuilding" foregår på een stor bevægelig unit.
som leder optjener du XP ligemeget om det er single player eller multi. og når du stiger i level unlocker du nye units..

Skulle det ske at din main unit bliver smadret lukker alle dine små krigsbanditter ned... indtil du respawner - ja man dør ikke i en multiplayer match, regelmæssigt kan man respawne

Inden du skal spille vælger du om du vil være NOD/GDI og herunder om det er defensiv, offensiv eller support.

EA har desuden, trods produktion og udviklingsstop i 2039, valgt at genindføre Mammoth mk. II under navnet "Mastedont" som GDI unit. -.-
Gravatar #22 - RMJdk
12. aug. 2009 17:32
#15 Det er mere, når man laver spil der bliver dårligere og dårlgere, så skal man enden tage sig sammen, eller stoppe i min bog. Ellers er det at malke, bare for at skide på varemærket og bare tjene lidt mere end det kostede og lavede skidtet :S

Der gik da helt Toys R Us her i det sidste C&C spil.
Gravatar #23 - mrF0x
13. aug. 2009 22:18
Det får jeg slet ikk tid til at spilde min tid med...

— S. C. 2 —
Gravatar #24 - PJP
14. aug. 2009 05:14
jeg sidder nu stadig og venter på de laver et remake af C&C: Generals.. ik så meget historien men kan bedst li det for gameplay'et og stilen i Generals end de andre C&C spil... og jeg er ****ing træt af alle de fremtids spil efterhånden...
Gravatar #25 - Slettet Bruger [2588380974]
14. aug. 2009 09:23
mrF0x (23) skrev:
Det får jeg slet ikk tid til at spilde min tid med...

— S. C. 2 —

... Del 1/3 ^^

PJP (24) skrev:
jeg sidder nu stadig og venter på de laver et remake af C&C: Generals.. ik så meget historien men kan bedst li det for gameplay'et og stilen i Generals end de andre C&C spil... og jeg er ****ing træt af alle de fremtids spil efterhånden...

Generals var fun.. men rodet og pænt grimt. nej skal de indføre noget igen måtte det godt være "fixed-placement" og please; walls!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login