mboost-dp1
Bruger du Twitter?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg har en konto og følger diverse spændende personligheder, men jeg er sgu ikke interessant nok til at 'tweete' noget folk gider at se på :)
Ja, jeg bruger Twitter - bruger det mest til at holde mig opdateret omkring hvad der foregår hos andre Umbraco (CMS) brugere. Et er hvad core team'et offentliggør på hjemmesiden, men der foregår jo en masse andre spændende ting blandt de alm. brugere, og der er Twitter godt, fordi man hurtigt kan overskue linkhenvisninger mv.
Josso (2) skrev:Nu er Twitter jo også mest markedført i USA og hvis jeg nævner Twitter for en eneste ikke-nørd, så vil jeg få et "Hva'fornoget?".
Ved ikke om det ligefrem bliver markedsført (de tjener jo ingen penge), men det modtog i hvert fald en masse amerikansk mediedækning lige omkring Obama's "inauguration address" hvor nogle senatorer bl.a. fornøjede sig med at brokke sig over siddepladserne de havde fået osv. på Twitter, under talen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.