mboost-dp1
Bruger du SLI/Crossfire?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Da jeg for godt et år siden købte et 7900GT for godt 2100 kr., tænkte jeg da at jeg skulle have et ekstra engang, omkring nu, for at få lidt ekstra ydelse.
Men så er der kommet nogle af disse nye DX10 kort, og så bliver det pludseligt en hel del hvis man skal ud og have sli. Desuden er det jo heller ikke nødvendigt, da et kort af de nye, burde give nok indtil videre..
Men lidt træls at hvad jeg måske kunne købe for 1500 for at få en hvis ydelse, skal jeg nu istedet ud og købe et kort til 4000 for at erstatte det gamle kort med et nyt.. :(
Men så er der kommet nogle af disse nye DX10 kort, og så bliver det pludseligt en hel del hvis man skal ud og have sli. Desuden er det jo heller ikke nødvendigt, da et kort af de nye, burde give nok indtil videre..
Men lidt træls at hvad jeg måske kunne købe for 1500 for at få en hvis ydelse, skal jeg nu istedet ud og købe et kort til 4000 for at erstatte det gamle kort med et nyt.. :(
Dyrt i forhold til den ydelse man får ud af det ja. Men god idé ellers.
#1 Men et 7900GT må da være faldet en del i pris.
(Giv mig så den edit knap!)
#1 Men et 7900GT må da være faldet en del i pris.
(Giv mig så den edit knap!)
Stemte "Nej men mit motherboard understøtter det", og det gør mit grafikkort heldigvis også... ved dog ikke hvornår 1 stk. ATI2900XT ikke er nok længere. På den anden side laver min Quad Core CPU heller ikke meget :D
<OffTopic>
Mangler der igen valgmuligheder på et poll her?
1. Ja
2. Nej
3. Nej. Motherboard har support. Grafikkort har support.
4. Nej. Motherboard har ikke support. Grafikkort har support.
5. Nej. Motherboard har support. Grafikkort har ikke support.
6. Nej. Motherboard har ikke support. Grafikkort har ikke support.
Eller bare:
1. Ja
2. Nej, men mit udstyr understøtter det.
3. Nej, og mit udstyr understøtter det ikke.
4. Huh, SLI?
Eller er det for meget forlangt? :)
Synes polls var lidt mere gennemtænkt før i tiden, men det er måske bare mig der har det sådan...
</OffTopic>
<OffTopic>
Mangler der igen valgmuligheder på et poll her?
1. Ja
2. Nej
3. Nej. Motherboard har support. Grafikkort har support.
4. Nej. Motherboard har ikke support. Grafikkort har support.
5. Nej. Motherboard har support. Grafikkort har ikke support.
6. Nej. Motherboard har ikke support. Grafikkort har ikke support.
Eller bare:
1. Ja
2. Nej, men mit udstyr understøtter det.
3. Nej, og mit udstyr understøtter det ikke.
4. Huh, SLI?
Eller er det for meget forlangt? :)
Synes polls var lidt mere gennemtænkt før i tiden, men det er måske bare mig der har det sådan...
</OffTopic>
Jeg brugte det istarten, men så brændte det ene kort sammen og jeg har nu ikke manglet det specielt...
#12: Det ville være for nemt ;)
Så skulle der kun have været to muligheder: Ja og Nej.
Jeg kender faktisk kun én person der kører SLI i min "omgangskreds". Ved ikke hvor meget det giver extra, men regner da med at undersøge det, når priserne falder på ATI2900XT.
Min største bekymring er faktisk min PSU... den har ikke flere PCI-x outlets, da kortet allerede bruger 2 strømstik. Min PSU burde være stor nok til at trække 2 kort, så jeg må nok bare ud at finde nogle converters - hvis de faktisk ikke allerede følger med kortet.
Så skulle der kun have været to muligheder: Ja og Nej.
Jeg kender faktisk kun én person der kører SLI i min "omgangskreds". Ved ikke hvor meget det giver extra, men regner da med at undersøge det, når priserne falder på ATI2900XT.
Min største bekymring er faktisk min PSU... den har ikke flere PCI-x outlets, da kortet allerede bruger 2 strømstik. Min PSU burde være stor nok til at trække 2 kort, så jeg må nok bare ud at finde nogle converters - hvis de faktisk ikke allerede følger med kortet.
Bruger AGP, så det bliver vel et. Nej!
Men min nye pc, som jeg har bestilt. Som kommer om 5 dage, med det nyeste af det nyeste. Gør sgu heller ikke...
Jeg køber med muligheden for SLI, fordi jeg ikke kan få et nForce bundkort uden. End of story, hvis jeg kunne betale mig fra det, så havde jeg gjort det. Kommer aldrig til at bruge det.
Men min nye pc, som jeg har bestilt. Som kommer om 5 dage, med det nyeste af det nyeste. Gør sgu heller ikke...
Jeg køber med muligheden for SLI, fordi jeg ikke kan få et nForce bundkort uden. End of story, hvis jeg kunne betale mig fra det, så havde jeg gjort det. Kommer aldrig til at bruge det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.